Pomagajte nam ohranjati naravo. Vklopite eRačun, ki ga prejmete:

  • na izbran elektronski naslov ali v spletno banko, kjer vam je vedno pri roki in
  • enostavno opravite plačilo.
Ob sklenitvi naročniškega razmerja preko spleta se vam eRačun vklopi avtomatično.

Zakaj vklopiti eRačun?

Hitro plačilo brez provizije

Kliknite na gumb »Hitro plačilo« v elektronskem sporočilu in račun boste poravnali brez provizije.

Brezplačen razčlenjen račun

Z eRačunom boste imeli boljši pregled nad porabo, saj je na eRačunu prikazan seznam opravljenih in zaračunanih storitev.

Pregleden arhiv in dostop kadarkoli

Vsi eRačuni so shranjeni v Moj A1 ali na vašem elektronskem naslovu, zato do njih enostavno dostopate kadarkoli.

Dodatne prednosti, zakaj izbrati eRačun:

  • Je prijazen do okolja, saj vsak eRačun zmanjša porabo papirja, črnila in prevoza,
  • je brezplačen,
  • prejmete ga hitreje kot tiskan račun,
  • bolj enostavno plačilo.

Kako vklopim eRačun?

Vklop eRačuna v aplikaciji Moj A1 (priporočamo!):

Aplikacijo Moj A1 je izbralo že več kot 150.000 uporabnikov. Če ste med njimi, za vklop eRačuna sledite spodnjim korakom:

  1. Po prijavi v Moj A1 izberite "Nastavitve plačevanja".

  2. Pri "Vrsta računa" izberite "eRačun".

  3. Vnesite vaš elektronski naslov in telefonsko številko.

  4. Ko shranite spremembe boste prejeli potrdilo o uspešnem vklopu.

Vklop eRačuna s SMS-om:

Če ste uporabnik mobilnih storitev in nosilec naročniškega razmerja, lahko eRačun vklopite kar s SMSom.

  1. Naslovite SMS na številko 4040.

  2. Uporabite ključno besedo "ERACUN", presledek in vaš elektronski naslov [npr. ERACUN moj.mail@operater.si].

  3. Ko pošljete SMS boste prejeli povratno sporočilo o uspešnem vklopu eRačuna.

  4. Hvala, ker z nami ohranjate naravo.

Nisem še uporabnik Moj A1. Kako se registriram?

Registracija v Moj A1 je popolnoma enostavna. Prenesite aplikacijo in sledite  navodilom v videu.
  • Koliko stane eRačun?

    eRačun za opravljene storitve A1 je brezplačen.
  • Ali lahko prejemam eRačun in tiskani račun hkrati?

    Ne. Odločite se lahko le za eno možnost.

    Če se odločite za eRačun, ga lahko prejemate na izbrani elektronski naslov, neposredno v svojo spletno banko ali do njega dostopate v Moj A1.
  • Kako vem, kdaj je eRačun izdan?

    Uporabniki eRačuna se lahko odločite za vklop SMS opomnika ob izdaji računa. Na želeno telefonsko številko vas z SMS-om obvestimo, da je bil eRačun posredovan na vaš elektronski naslov ali v spletno banko.
    Vklopite si lahko tudi SMS opomnik o zapadlosti računa. Tako boste v primeru, da na dan zapadlosti vaš račun še ne bo poravnan, na želeno telefonsko številko prejeli SMS obvestilo.
    Vklop obeh opomnikov SMS lahko uredite:
    • z SMS-om na številko 4040 s ključno besedo OPOMNIK,
    • Moj A1 Računi/Nastavitve plačevanja/Vrsta računa,
    • na prodajnih mestih A1,
    • prek spletnega obrazca.
  • Ali lahko eRačun prejemam neposredno v spletno banko?

    eRačun lahko v spletno banko prejemate zasebni in poslovni uporabniki A1, ki hkrati uporabljate tudi storitve spletne banke. Banke, ki omogočajo prejemanje eRačuna v spletno banko, so:
    • Addiko Bank d.d.,
    • Banka Sparkasse, d. d.,
    • BKS BANK AG, Bančna podružnica,
    • Delavska hranilnica, d. d.,
    • Deželna banka Slovenije, d. d.,
    • Gorenjska banka, d. d.,
    • Hranilnica LON d. d.,
    • NLB, d. d.,
    • Nova KBM, d. d.,
    • Intesa Sanpaolo Bank, d.d.,
    • SKB banka, d. d.,
    • UniCredit Banka Slovenije, d. d.
    Prejemanje eRačuna si uredite sami v vaši spletni banki, z obiskom našega prodajnega mesta, s sporočilom prek obrazca na naši spletni strani, v spletnem klepetu ali na številki za pomoč uporabnikom 040 40 40 40.

    Če na seznamu niste našli svoje banke, vas prosimo, da se neposredno pri banki pozanimate ali ponujajo to storitev.
  • Ali lahko uredim pošiljanje eRačuna v spletno banko druge osebe (partnerja, družinskega člana itd.) ?

    Da. Če ne uporabljate spletne banke, lahko uredite pošiljanje svojega eRačuna v spletno banko druge osebe.

    Oddaja tovrstnega naročila prek spletne banke ni podprta. Skupaj z uporabnikom spletne banke se oglasite na prodajnem mestu A1 ali pokličite na številko za podporo uporabnikom 040 40 40 40.

Pomoč pri nakupovanju

Korak 1

Klepet

Preveri več
Korak 1

Telefonski pogovor s svetovalcem

040 40 40 42