<span class="txt-white-desktop"> 5 načinov za povečanje uspešnosti vhodnega marketinga</span> <span class="txt-white-desktop"> 5 načinov za povečanje uspešnosti vhodnega marketinga</span>

5 načinov za povečanje uspešnosti vhodnega marketinga

Digitalizacija in razvoj družbenih omrežij močno vplivata na povezovanje podjetij s potencialnimi kupci. Kar je včasih veljalo za uspešno prakso povezovanja s strankami, je danes le ena od možnosti. Vsekakor pa ni tako učinkovita kot ta, o kateri bomo pisali danes – vhodni marketing (ang. inbound marketing).

V tokratnem blogu predstavljamo, kaj vse zajema vhodni marketing, na katerih platformah učinkovito deluje in katera orodja uporabljati za spremljanje uspešnosti dela. Za vse, ki našteto že poznate, razkrivamo tudi, kako lahko svoj vhodni marketing še izboljšate in ga povzdignete na višjo raven.

Kaj je vhodni marketing?

Vhodni marketing je usmerjen v pridobivanje novih kupcev s pomočjo vsebine in interakcije, ki sta za potencialne stranke relevantni, koristni in nevsiljivi. Z njegovo pomočjo kupec prejme informacije o vašem izdelku ali storitvi, kar mu vzbudi zanimanje. Tako se podjetje v njegovih očeh predstavi kot kredibilen vir, ki svojo potencialno stranko »naveže nase«. S pomočjo vhodnega marketinga lahko kupca prefinjeno vodimo skozi stopnje nakupnega procesa in ga prepričamo, da naš izdelek (storitev) nujno potrebuje.

Kako je to mogoče? Z dobro vsebino. O tem bomo pisali v nadaljevanju.

Kako do dobrega vhodnega marketinga?

1. Kakovostna vsebina je ključ do uspeha

Vsi vemo, da je vsebina ključnega pomena pri oglaševalskih kampanjah in vhodni marketing ni nobena izjema. Kakovostna vsebina je torej ključ do uspešnega vhodnega marketinga. Verjetno ste opazili, da število spletnih strani s pridruženimi blogi narašča. Gre za odličen začetek vhodnega marketinga. Če bi ga tudi sami želeli izboljšati, razmislite o pisanju bloga.

In kako do kakovostne vsebine na blogu? Premislite in raziščite, kaj bi se vašim potencialnim strankam zdelo dovolj zanimivo, da bi se želeli vračati k vam. Z dobro vsebino boste pritegnili, informirali, navdušili in zadržali (potencialnega) kupca na svoji platformi. Čim bolj bo ustvarjena vsebina zanimiva, tem več bralcev boste dobili, kar pomeni tudi več možnosti za nakup. Za vsebino se je gotovo vredno potruditi, saj boste tako na dolgi rok največ pridobili. Če bo vsebina dobro zasnovana, potrošnik nikoli ne bo imel občutka, da mu želite nekaj prodati.

Pazite, da bodo vaši prispevki zanimivi, berljivi in da bodo celostno pokrivali tematiko, o kateri pišete. Seveda je pomembna tudi doslednost objavljanja – strokovnjaki svetujejo tri do štiri objave na blogu tedensko.

Naj vaša spletna stran obiskovalcu prinese dodatno vrednost. Razmislite, kaj lahko takega ponudite kupcem, česar drugi ne morejo, in to dobro »zapakirajte« v svoj blog, članek, podkast ...

2. Dobro izkoristite prednosti družbenih omrežij

Dobro vsebino torej imate. Kako naprej? Na tej točki so zelo pomembna družbena omrežja, ki vam bodo pomagala oglaševati vsebino (na primer vaš blog, podkast …) in vzpostaviti stik s kupci.  

Takoj ko kaj objavite na spletni strani ali portalu, o tem obvestite svoje sledilce na družbenih omrežjih. Dobro je, da dodate še fotografije, saj vam bodo prinesle 53 odstotkov več všečkov kot objave, ki fotografije nimajo. Poleg tega kupce spodbudite, da z vami delijo svoje mnenje, saj jim bo to dalo občutek vključenosti. Ta je zelo pomembna pri vzpostavljanju skupnosti zvestih sledilcev, ki se zanimajo za nakup vašega izdelka.

3. Poiščite dovolj dolgo ključno besedno zvezo z velikim obsegom

Če želite, da se v spletnih brskalnikih vaši prispevki na blogu uvrstijo čim bolje, morate najprej pametno izbrati ključne besede, po katerih uporabniki po spletu iščejo vsebine. To je lahko posamezna beseda ali besedna zveza, ki je neposredno povezana s tematiko vsebine bloga.

Najbolje je, da izberete nize, ki so sestavljeni iz treh besed ali več. Tako izbrane ključne besede vam bodo pomagale pri usmerjenju prometa na vašo spletno stran in bodo uspešno konkurirale krajšim besednim zvezam.

Ko boste izbrali dobro iskalno besedo, vezano na vašo vsebino, boste presenečeni, kako hitro boste lahko prek nje ustvarili promet.

4. Analizirajte in merite svojo uspešnost

Če boste pozorno spremljali svojo spletno stran in vsebine, ki so na njej, boste lahko hitro ugotovili, kaj je potencialnim kupcem všeč in kaj ne. Kmalu se boste toliko specializirali, da boste vsebine, ki bodo pri bralcih delovale, ustvarjali intuitivno. S preprostim preizkusom različnega tipa objav lahko ocenite, kaj se zdi kupcem zanimivo in kaj ne.

Svoje rezultate lahko natančneje spremljate v programu Google Analytics, ki vam olajša analiziranje objav in omogoča poglobljen pogled v uspešnost vašega dela.

5. Izboljšajte uporabniško izkušnjo

Če vaša spletna stran ne doživlja tako velikega uspeha, kot bi si ga zaslužila, obstaja verjetnost, da uporabniška izkušnja ni dovolj dobra. Mogoče je stran neprijazna mobilnim uporabnikom, mogoče je prezahtevna za uporabo.

Ko boste izboljšali uporabniško izkušnjo, se bo povečal tudi promet ter število priporočil in pozitivnih mnenj za vašo spletno stran. Najboljše pri vhodnem marketingu je, da boste tako poleg večjega dosega in prometa pridobili tudi zveste stranke.

Platforme za vhodni marketing

Največja prednost vhodnega marketinga je, da kupca privablja z zanimivimi vsebinami, ki ga usmerjajo k nakupu. Vse informacije najde na različnih interaktivnih platformah, ki mu omogočajo celostno iskanje in dobro uporabniško izkušnjo.

Gre za spletne strani, ki so bogate z vsebino in določeni tematiki posvečajo veliko pozornosti, kar ustvarja vtis dovršenosti in izpopolnjenosti (blogi, forumi, videi, spletni seminarji, podkasti, e-pošta, e-gradiva, družbena omrežja …).

Podjetja pogosto ponudijo možnost, da se naročite na njihove e-novice, kar ob nakupu produkta ali storitve stranki prinese dodaten popust. Podjetje lahko kupcu pošilja novice in posebne ponudbe, stranka pa v zameno za privolitev dobi izdelek ugodneje, ko se enkrat odloči za nakup. Gre za šolski primer obojestranske koristi (ang. win-win) tako za podjetje kot za kupca, kar je lahko odličen način za rast vaše e-poštne baze.

V A1 poslovnim uporabnikom za preprost začetek in lažjo motivacijo nudimo vrsto naprednih pisarniških rešitev, s katerimi boste poenostavili in pohitrili prehod lastnega poslovanja v digitalno dobo.