<span class="txt-white-desktop">5 nasvetov za uspešno upravljanje odnosov s strankami</span> <span class="txt-white-desktop">5 nasvetov za uspešno upravljanje odnosov s strankami</span>

5 nasvetov za uspešno upravljanje odnosov s strankami

Uspešna uvodna predstavitev (ang. pitch) je za nami, pogodba je podpisana in ekipa je pripravljena na nadaljnje izzive. A pri vsem, kar počnemo, je pomembno, da s strankami razvijemo iskren, pristen in pošten odnos.

Pri delu z naročniki je relevantno zavedanje, da je naš odnos z njimi ravno tako pomemben, kot je pomembna kakovost našega dela.

Berite dalje in izvedeli boste več o tem, kako razviti uspešen odnos s strankami.

Naročnika vključite v postopek določanja ciljev

Naročnik mora vašo predanost delu in razvoju podjetja oz. znamke začutiti že na začetku – takoj med postopkom določanja ciljev.

Med drugim se lahko v tem postopku naučimo kompetenc, kot so poslušnost, deljenje znanja in idej, sprejetje dogovorov, in se skozi proces spodbujamo, da bi bili pri doseganju skupnega cilja čim bolj učinkoviti.

Ko se strani aktivno vključita v postopek določanja ciljev, dosežemo veliko boljše rezultate, ki so resnično prilagojeni potrebam naročnika.

Dvignite telefon in opravite klic

Na prvi pogled se zdi, da sta e-pošta in SMS-sporočilo vedno najlažji način za komunikacijo s strankami. Konec koncev vas lahko možnost, da vtipkate sporočilo in pregledate, kaj ste napisali, preden pritisnete »Pošlji«, reši napak in vam prihrani čas.

A ne glede na praktičnost pisanja vsaka stranka osebni stik ceni veliko bolj kot napisano sporočilo. Poleg tega se telefonski klic velikokrat izkaže za mnogo bolj učinkovitega od pošiljanja e-poštnih in podobnih sporočil.

Torej: kljub prevladujočemu mnenju, da nihče več ne komunicira prek telefonskih klicev, podatki kažejo ravno nasprotno, zlasti kadar gre za sprejemanje pomembnejših odločitev.

Ena izmed Googlovih raziskav je pokazala, da več kot 60 odstotkov strank želi, da so zaposleni v podjetju pripravljeni na komunikacijo prek telefona, ko pride do odločitve za nakup. Motivacija za to je običajno želja po hitrem odgovoru in dejanskem pogovoru s fizično osebo.

Naročnikove potrebe prepoznajte, preden se sam zave, da sploh obstajajo

Ne glede na to, kakšno vlogo prevzamete v odnosu z naročniki, ste kot podjetje odgovorni za prepoznavo njihovih šibkih točk, hkrati pa tudi za iskanje načinov, ki jim bodo pomagali doseči želene cilje.

Stranka ne ve vedno, kaj pravzaprav potrebuje. Čeprav se zaveda, da nekaj ne deluje tako, kot bi moralo, ne najde pravega načina za optimalno delovanje.

Če se postavite v vlogo stranke in rešite težave, preden se pojavijo, lahko gradite zaupanje in dosežete boljše rezultate. Če res želite narediti dober vtis na svoje naročnike, morate njihove potrebe prepoznati, preden do rešitve pridejo sami.

Vsako stranko obravnavajte kot najpomembnejšo

Če bo stranka z vami zadovoljna, se bo dobra beseda o vas razširila marsikje. Saj veste, kaj pravijo: »Dober glas seže v deveto vas.« Ne glede na to, ali gre za majhno podjetje, ki še ni obrodilo velikih sadov, ali za veliko podjetje z milijoni dobička, je vaša naloga, da z obema ravnate enako.

Poleg tega se zaposleni v podjetjih pogosto menjajo. Ko nekdo postane član nove ekipe, ki išče partnerje, si želite, da bi se ta oseba spomnila na vas. Tako lahko z dobrim delom in korektno obravnavo naročnikov dosežemo mnogo podjetij, ne da bi sami neposredno stopili v stik z njimi.

Vedno imejte v mislih naslednji korak

Ne glede na to kako hiter in na videz nepomemben je sestanek z naročnikom, vam bo povzetek sestanka z omembo naslednjih korakov v smeri rešitve prinesel plus točke. Tako boste vi in vaša stranka vedeli, kje ste ostali in kje boste nadaljevali.

Kar 94 % potrošnikov pravi, da bodo določeni znamki raje ostali zvesti, če jim bo ta nudila popolno transparentnost. Povzetki sestankov in dogovori o naslednjih korakih bodo omogočili tudi pregled morebitnih narobe razumljenih informacij. Tako lahko nesporazume razčistimo v danem trenutku in delo lažje steče dalje.

Tako, sedaj imate v žepu nekaj dodatnih trikov in nasvetov za delo s strankami. In ne pozabite, odnosi so pomembni – podjetja, ki to dejstvo jemljejo resno, bodo dosegla veliko več kot tista, ki se jim moč odnosov zdi zanemarljiva. Predvsem pa bodo pridobila zveste stranke, vredne zaupanja.

 

V A1 poslovnim uporabnikom za preprost začetek in lažjo motivacijo nudimo vrsto naprednih pisarniških rešitev, s katerimi boste poenostavili in pohitrili prehod lastnega poslovanja v digitalno dobo.