<span class="txt-white-desktop">Vaše digitalno življenje </br>je naša skrb! <span class="txt-white-desktop">Vaše digitalno življenje </br>je naša skrb!

Vaše digitalno življenje
je naša skrb!

Osrčje našega delovanja

Znašli smo se v situaciji, kot je še ni bilo. Vsa omrežja so čez noč doživela ekstremno povišanje delovanja. Odgovorna raba telekomunikacijskih storitev nam bo vsem omogočila kakovostno komunikacijo v času, ko je naše življenje preseljeno v digitalni svet in se povezujemo na daljavo. Ob tem je najpomembneje, da je nemotena komunikacija zagotovljena predvsem tistim državnim organom in javnim službam, ki jo najbolj potrebujejo zaradi skrbi za varnost in zdravje vseh nas.

Odgovorna in racionalna raba telekomunikacijskih storitev

K nemotenemu delovanju omrežij pomembno prispevamo vsi. Tako zasebni uporabniki kot poslovni uporabniki. To lahko storite tako, da čim bolj optimizirate uporabo komunikacijskih storitev na tiste, ki so nujno potrebne predvsem za delo na daljavo, šolanje od doma in dostop do informacij.

V A1 Slovenija s pomočjo orodja za analizo in povezovanja statistik omrežja nenehno spremljamo uporabo prenosa podatkov, odkrivamo trende in prejemamo poročila o delovanju in kapacitetah, ki nam pomagajo pri upravljanju z omrežjem. Odkrivamo najbolj kritične točke, ki jih dnevno nadgrajujemo in omogočamo čim bolj nemoteno delovanje.

Pogosta vprašanja

Ali se zaradi situacije s COVID-19 pojavljajo težave z omrežjem A1?
A1 Slovenija tudi v tem času s svojo izjemno kakovostno komunikacijsko infrastrukturo zagotavlja, da telekomunikacijsko omrežje deluje na zanesljiv in stabilen način ter zagotavlja nemoteno delovanje ključnih telekomunikacijskih storitev kot doslej, ne glede na to, da so vsa omrežja čez noč doživela ekstremno povišanje delovanja. Na nekaterih področjih smo zabeležili porast uporabe podatkovnega prometa v območju posamičnih baznih postaj ali v določenem delu dneva, kar je posledica večjega števila ljudi, ki delajo in se šolajo od doma. Povečala se je tudi uporaba omrežja za vse oblike digitalne zabave – brskanje po spletu, igranje spletnih iger in ogled pretočnih video vsebin. Občutno se je povečala tudi uporaba mobilnih govornih storitev.

Kako je omrežje pripravljeno na izredne situacije?
V sodelovanju z našimi strokovnjaki celo leto pripravljamo in simuliramo krizne scenarije, da bi lahko v takih izrednih situacijah zagotovili neprekinjeno poslovanje in bili pripravljeni na morebitno krizo. Čeprav razmer in posledic določenih dogodkov ali katastrofe ni mogoče predvideti, smo v A1 Slovenija dobro pripravljeni, da se odzovemo na vse potencialne krizne situacije.

Krizna skupina za sprotno odpravljanje težav na omrežju.
A1 Slovenija je ob obstoječem omrežnem operativnem centru vzpostavil še interno krizno skupino. Krizna skupina spremlja delovanje, ga analizira in v skladu s trendi obremenjenosti zagotavlja delovanje vseh sistemov in procesov v primeru povečanega prometa 24/7. Obstaja možnost, da v določenih trenutkih zaradi naglega skoka prometa pride do zasičenosti omrežja na določenih geografskih področjih. V takih primerih bomo uporabili vsa sredstva, da napake odpravimo najkrajšem času.

Kako A1 Slovenija zagotavlja ustrezno zmogljivost mobilnega omrežja v Sloveniji?
A1 Slovenija sledi številnim statističnim pokazateljem, a ne zgolj glede omrežja, temveč tudi glede uporabniške izkušnje, tako da kazalniki ne spremljajo zgolj delovanja baznih postaj, temveč tudi posameznih storitev. Visoko kvalificirane in izkušene ekipe nenehno (24/7) spremljajo celotno dogajanje na omrežju, tako kazalnike kakovosti kot tudi alarme in opozorila ter se pravočasno odzivajo, da posredujejo na terenu ali na daljavo.

Več Skrij