Pogosta vprašanja
-
Pokvaril se mi je telefonski aparat oz. druga oprema, kakšen je postopek pošiljanja na servis?
-
Kako je možno slediti telefonu ali ostali opremi, ki je oddana na servis?
Če je telefon ali ostala oprema (TV, računalnik, igralna konzola ...) oddana na servis prek prodajnega mesta A1, lahko napravi sledite:
- s klicem na telefonsko številko za podporo uporabnikom 040 40 40 40 ali
- prek spletne aplikacije Fusion.
-
Izgubil sem garancijski list. Kako lahko uveljavljam garancijsko popravilo?
-
S servisa so mi poslali telefonski aparat oz. drugo opremo, vendar napaka še vedno ni odpravljena. Kakšen je postopek ponovne reklamacije?
-
Ali dobim nadomestni telefon ali drugo opremo istega cenovnega razreda kot ta, ki je oddana na servis?
Telefoni in naprave
-
Nakup telefona
-
Zamenjava klasične kartice SIM v novejšo kartico uSIM
-
Kartica eSIM
-
Menjava kartice SIM
-
Težave s kartico SIM
-
Dodatna kartica SIM
-
PIN, PUK, Geslo
-
Servis telefona
-
Splošne ročne nastavitve naprav
-
Pokvaril se mi je telefonski aparat oz. druga oprema, kakšen je postopek pošiljanja na servis?
-
Kako je možno slediti telefonu ali ostali opremi, ki je oddana na servis?
Če je telefon ali ostala oprema (TV, računalnik, igralna konzola ...) oddana na servis prek prodajnega mesta A1, lahko napravi sledite:
- s klicem na telefonsko številko za podporo uporabnikom 040 40 40 40 ali
- prek spletne aplikacije Fusion.
-
Izgubil sem garancijski list. Kako lahko uveljavljam garancijsko popravilo?
-
S servisa so mi poslali telefonski aparat oz. drugo opremo, vendar napaka še vedno ni odpravljena. Kakšen je postopek ponovne reklamacije?
-
Ali dobim nadomestni telefon ali drugo opremo istega cenovnega razreda kot ta, ki je oddana na servis?