Poišči pomoč in informacije

Izberite kategorijo, ki vas zanima

Izbrana kategorija

NAZAJ eRačun in eRačun v spletno banko

Elektronski račun ima kup prednosti pred papirnatim, s katerimi prihranite čas in denar. Več si preberite tukaj.

Vam je odgovor pomagal? DA NE

Kako lahko izboljšamo ta odgovor?

Ta rubrika je namenjena le mnenju. Morebitna vprašanja nam lahko zastavite preko Facebooka, Twitterja ali e-sporočila (info@A1.si).

Več Skrij

Prejemanje eRačuna v spletno banko je omogočeno zasebnim in poslovnim uporabnikom A1, ki ste hkrati uporabniki storitev elektronske banke. Banke, ki omogočajo prejemanje eRačuna v spletno banko, so:

  • Abanka, d. d.,
  • Addiko Bank d.d.,
  • Banka Celje, d. d.,
  • Banka Koper, d. d.,
  • Banka Sparkasse, d. d.,
  • Banka Volksbank, d. d.,
  • BKS BANK AG, Bančna podružnica,
  • Delavska hranilnica, d. d.,
  • Deželna banka Slovenije, d. d.,
  • Gorenjska banka, d. d.,
  • Hranilnica LON d. d.,
  • KD banka, d. d.,
  • NLB, d. d.,
  • Nova KBM, d. d.,
  • Poštna banka Slovenije, d. d.,
  • Probanka, d. d.,
  • Raifferisen banka, d. d.,
  • Sberbank banka d.d.,
  • SKB banka, d. d.,
  • UniCredit Banka Slovenije, d. d.

Prejemanje eRačuna si uredite sami v vaši spletni banki, če omogoča prejemanje eRačunov. Če na seznamu niste našli svoje banke, vas prosimo, da se neposredno pri banki pozanimate ali ponujajo to storitev.

Vam je odgovor pomagal? DA NE

Kako lahko izboljšamo ta odgovor?

Ta rubrika je namenjena le mnenju. Morebitna vprašanja nam lahko zastavite preko Facebooka, Twitterja ali e-sporočila (info@A1.si).

Več Skrij

Na prejemanje eRačuna v spletno banko se lahko naročite uporabniki spletne banke, ki omogoča prejemanje eRačunov. Prejemanje uredite v svoji spletni banki ali:

Vam je odgovor pomagal? DA NE

Kako lahko izboljšamo ta odgovor?

Ta rubrika je namenjena le mnenju. Morebitna vprašanja nam lahko zastavite preko Facebooka, Twitterja ali e-sporočila (info@A1.si).

Več Skrij

Uporabniki eRačuna za opravljene mobilne storitve se lahko odločite za vklop opomnika SMS ob izdaji računa. Na želeno telefonsko številko vas s sporočilom SMS obvestimo, da je bil eRačun posredovan na vaš elektronski naslov ali v spletno banko,

Vklopite si lahko tudi opomnik SMS o zapadlosti računa. Tako boste v primeru, da na dan zapadlosti vaš račun še ne bo poravnan, na želeno telefonsko številko prejeli obvestilo SMS.

Vklop obeh opomnikov SMS lahko uredite:

  • s sporočilom SMS na številko 4040 z besedo opomnik,
  • na portalu Moj A1 Računi/Nastavitve računa/Način prejemanja računa/Vrsta računa,
  • na prodajnih mestih A1,
  • s klicem na številko za podporo uporabnikom 040 40 40 40,
  • z elektronskim sporočilom, poslanim na naslov info@A1.si.
     
Vam je odgovor pomagal? DA NE

Kako lahko izboljšamo ta odgovor?

Ta rubrika je namenjena le mnenju. Morebitna vprašanja nam lahko zastavite preko Facebooka, Twitterja ali e-sporočila (info@A1.si).

Več Skrij

Naslov za prejemanje eRačuna lahko spremenite:

  • na portalu Moj A1 pod Računi/Nastavitve računa/Način prejemanja računa/Vrsta računa za uporabnike paketov mobilne telefonije in paketov A1 Kombo,
  • na portalu Moj račun za zasebne uporabnike na starejših fiksnih paketih,
  • na prodajnih mestih A1,
  • s klicem na številko za podporo uporabnikom 040 40 40 40,
  • z elektronskim sporočilom poslanim na naslov info@A1.si.
Vam je odgovor pomagal? DA NE

Kako lahko izboljšamo ta odgovor?

Ta rubrika je namenjena le mnenju. Morebitna vprašanja nam lahko zastavite preko Facebooka, Twitterja ali e-sporočila (info@A1.si).

Več Skrij

S 1. 9. 2018 uvajamo novo ugodnost za imetnike eRačuna, ki prinaša mesečni popust na račun v višini 1 € z DDV za nedoločen čas.

eRačun (eRačun ali eRačun v spletno banko, torej ne račun v papirni obliki) ugodnost lahko pridobite uporabniki, ki izpolnjujete pogoje:

  • imate vklopljen eRačun na dan 1. 9. 2018,
  • ne izklopite eRačuna,
  • svojega obstoječega naročniškega paketa ne boste zamenjali s paketom, na katerem popust ni možen.

Seznam paketov, na katerih je možen popust (A1 lahko seznam spremeni) je na voljo tukaj.


Ugodnost je vezana na aktiven eRačun. Popust 1 € na račun boste prejemali za vsak mesec, ko boste imeli eRačun vklopljen.

Če boste na dan 1. 9. 2018 imeli vklopljen eRačun, boste popust v višini 1 € prvič prejeli na oktobrskem računu, in sicer v celotni vrednosti.

Če preidete na katerikoli aktualni paket, ki je na seznamu upravičenih do eRačun ugodnosti, se le-ta prenese. V nasprotnem primeru se ugodnost samodejno ukine.


Posebna ugodnost velja samo za uporabnike, ki uporabljate izključno digitalne oblike računa. Uporabnikom, ki boste eRačun izklopili in prešli na papirnato obliko računa, bomo ugodnost izklopili. Če boste ponovno prešli na elektronsko obliko računa, se vam ugodnost ponovno samodejno aktivira.

Da eRačuna ne boste spregledali in ga pozabili plačati, vam svetujemo, da si vklopite brezplačen SMS opomnik.

Vam je odgovor pomagal? DA NE

Kako lahko izboljšamo ta odgovor?

Ta rubrika je namenjena le mnenju. Morebitna vprašanja nam lahko zastavite preko Facebooka, Twitterja ali e-sporočila (info@A1.si).

Več Skrij
  • s sporočilom SMS, poslanim na številko 4040, pri čemer upoštevajte nadaljnja navodila. Sporočilo SMS mora biti sestavljeno iz besede ERACUN, presledka in vašega elektronskega naslova [npr.: eracun moj.mail@operater.si],
  • na portalu Moj A1 pod Računi/Nastavitve računa/Način prejemanja računa za uporabnike paketov mobilne telefonije in paketov A1 Kombo,
  • na portalu Moj račun za zasebne uporabnike na starejših fiksnih paketih,
  • na prodajnih mestih A1,
  • s klicem na številko za podporo uporabnikom 040 40 40 40,
  • z elektronskim sporočilom na elektronski naslov info@A1.si.

Po naročilu boste na svoj elektronski naslov prejeli potrditveno sporočilo. S klikom na povezavo potrdite prejemanje eRačuna.

Vam je odgovor pomagal? DA NE

Kako lahko izboljšamo ta odgovor?

Ta rubrika je namenjena le mnenju. Morebitna vprašanja nam lahko zastavite preko Facebooka, Twitterja ali e-sporočila (info@A1.si).

Več Skrij

Varnost eRačuna je v skladu z vsemi najvišjimi standardi zagotavljanja varnosti elektronskega poslovanja. Račun ustreza obliki eSlog različice 1.5, ki jo določa GZS, in je digitalno podpisan z zasebnim ključem spletnega potrdila A1 Slovenija, d. d., katerega overitelj je SIGEN-CA.

Vam je odgovor pomagal? DA NE

Kako lahko izboljšamo ta odgovor?

Ta rubrika je namenjena le mnenju. Morebitna vprašanja nam lahko zastavite preko Facebooka, Twitterja ali e-sporočila (info@A1.si).

Več Skrij

Da. Če kot naročnik A1 niste uporabnik spletne banke, lahko uredite pošiljanje svojega eRačuna v spletno banko druge osebe.

Oddaja tovrstnega naročila prek spletne banke ni podprta. Skupaj z uporabnikom spletne banke se oglasite na prodajnem mestu A1 ali pokličite na številko za podporo uporabnikom 040 40 40 40.

Vam je odgovor pomagal? DA NE

Kako lahko izboljšamo ta odgovor?

Ta rubrika je namenjena le mnenju. Morebitna vprašanja nam lahko zastavite preko Facebooka, Twitterja ali e-sporočila (info@A1.si).

Več Skrij

eRačun je elektronska oblika računa, ki ga lahko brezplačno prejmete:

  • na svoj elektronski naslov,
  • v spletno banko ali
  • na portal Moj A1.

Po vsebini in videzu je eRačun enak tiskanemu računu, prejmete ga kot priponko v obliki PDF in XML. Omogoča vam enostavno spremljanje opravljenih storitev, hitro izvedbo plačila in preprosto arhiviranje. Lahko ga preprosto shranite in do njega dostopate kadar koli. Na dan izdaje in/ali zapadlosti računa vam na vašo željo pošljemo brezplačni opomnik SMS.

Ob prekinitvi naročniškega razmerja vam bomo zadnji račun poslali v obliki, ki ste jo izbrali za prejemanje računov (tiskani, eRačun, eRačun v spletno banko). 

Vam je odgovor pomagal? DA NE

Kako lahko izboljšamo ta odgovor?

Ta rubrika je namenjena le mnenju. Morebitna vprašanja nam lahko zastavite preko Facebooka, Twitterja ali e-sporočila (info@A1.si).

Več Skrij

eRačun za opravljene storitve A1 je brezplačen.

Vam je odgovor pomagal? DA NE

Kako lahko izboljšamo ta odgovor?

Ta rubrika je namenjena le mnenju. Morebitna vprašanja nam lahko zastavite preko Facebooka, Twitterja ali e-sporočila (info@A1.si).

Več Skrij

Če ste pri naročilu eRačuna posredovali pravi elektronski naslov, preverite nastavitve vašega elektronskega predala:

  • preverite, ali imate morda vključene filtre za nezaželeno elektronsko pošto (spam filter) in se je pošiljatelj racun@A1.si po pomoti uvrstil med nezaželene pošiljatelje elektronske pošte. V tem primeru ga ročno odstranite iz seznama nezaželenih pošiljateljev;
  • preverite, ali imate v svojem elektronskem predalu nastavljeno kakšno pravilo (eMail Rules), ki sporočila z naslova racun@A1.si razvršča v druge poštne mape ali jih morda celo briše iz vašega predala. V tem primeru spremenite nastavitve;
  • na svojem računalniku preverite nastavitve protivirusnih programov, ki preverjajo elektronsko pošto;
  • preverite, ali je vaš elektronski predal morda prezaseden in zmanjkuje prostora za shranjevanje sporočil.
Vam je odgovor pomagal? DA NE

Kako lahko izboljšamo ta odgovor?

Ta rubrika je namenjena le mnenju. Morebitna vprašanja nam lahko zastavite preko Facebooka, Twitterja ali e-sporočila (info@A1.si).

Več Skrij

Ne. Odločite se lahko le za eno možnost.

Če se odločite za eRačun, ga lahko prejemate na izbrani elektronski naslov, neposredno v svojo spletno banko ali do njega dostopate na portalu Moj A1.

Vam je odgovor pomagal? DA NE

Kako lahko izboljšamo ta odgovor?

Ta rubrika je namenjena le mnenju. Morebitna vprašanja nam lahko zastavite preko Facebooka, Twitterja ali e-sporočila (info@A1.si).

Več Skrij

Če želite namesto eRačuna prejemati račun v tiskani obliki, lahko spremembo izvedete:

  • na portalu Moj A1 pod Računi/Nastavitve računa/Način prejemanja računa/Vrsta računa za uporabnike paketov mobilne telefonije in paketov A1 Kombo,
  • na portalu Moj račun za zasebne uporabnike na starejših fiksnih paketih,
  • na prodajnih mestih A1,
  • s klicem na številko za podporo uporabnikom 040 40 40 40,
  • z elektronskim sporočilom poslanim na naslov info@A1.si.
     
Vam je odgovor pomagal? DA NE

Kako lahko izboljšamo ta odgovor?

Ta rubrika je namenjena le mnenju. Morebitna vprašanja nam lahko zastavite preko Facebooka, Twitterja ali e-sporočila (info@A1.si).

Več Skrij