Poišči pomoč in informacije
Izberite kategorijo, ki vas zanima
Izbrana kategorija
- Telefoni in naprave
- Naročnina in razmerje
- Storitve in aplikacije
- Moj A1 in A1 spletna trgovina
- Televizija in fiksne storitve
Številne napake je mogoče enostavno odpraviti:
1. Izključite A1 TV sprejemnik in A1 modem iz elektrike.
2. Ponovno priključite A1 modem ter počakajte da se prižgejo vse LED lučke.
3. Ponovno vklopite vaš A1 TV sprejemnik.
Če kljub temu ne deluje, lahko A1 TV sprejemnik ponastavite na tovarniške nastavitve. Pozor, vaše nastavitve se bodo izbrisale. Ostanejo pa seznami priljubljenih programov, vaše posnete vsebine, priporočene vsebine.
1. Ugasnite A1 TV sprejemnik s stikalom na hrbtni strani.
2. Pritisnite in pridržite tipko za stanje pripravljenosti na napravi (ne na daljincu)
3. Vklopite A1 TV sprejemnik s stikalom (tipko za stanje pripravljenosti še vedno držite)
4. Ko se logotip A1 prvič pojavi, lahko spustite tipko za stanje pripravljenosti.
5. Čarovnik za namestitev se zažene.
Izklopite A1 TV sprejemnik in A1 modem ter počakajte 5 minut.
Ponovno vključite samo A1 modem.
Počakajte, da se vzpostavi internetna povezava.
Nato ponovno vključite A1 TV sprejemnik. Na televiziji se prikaže »POSTOPEK ZAGONA«. Postopek nameščanja in posodobitve vaše naprave lahko traja nekaj minut.
Možni so naslednji razlogi:
1) Časovnega zamika še niste aktivirali.
Za snemanje oddaje aktivirajte A1 Časovni zamik.
2) Izbrali ste oddajo na TV programu iz preteklih 7 dneh, Časovni zamik pa ste aktivirali šele včeraj.
Snemanje TV programa se začne z vašo aktivacijo. 7 dni po aktivaciji si lahko prvič ogledate ali posnamete celoten program zadnjih 7 dni.
3) Imate na voljo premalo prostora za nadaljnje snemanje?
A1 Časovni zamik ponuja do 30 ur snemalnega pomnilnika za vaše najljubše oddaje. V meniju Nastavitve > A1 Časovni zamik lahko vidite, koliko prostora je že zasedenega. Z brisanjem starih posnetkov znova ustvarite novi prostor za shranjevanje.
Izbrali ste TV program, ki ne podpira snemanja.
S Časovnim zamikom imate več možnosti za snemanje vaših najljubših oddaj:
1) Oddaje, ki so se ravnokar začele ali se že predvajajo, lahko snemate s pritiskom na tipko »Snemanje« na vašem daljincu.
2) Izberite programe, ki so že bili predvajani in začnite snemanje. Snemanje oddaj, ki še bodo na programu, lahko načrtujete v TV meniju ali z aplikacijo A1 Xplore TV GO na mobilni napravi.
Preberite več o A1 Časovnem zamiku.
1) Preverite kabelski priključek
Preverite, ali sta vaš televizor in A1 TV sprejemnik med seboj povezana v skladu z navodili za namestitev in ali je priključni kabel HDMI nepoškodovan.
2) Preverite brezžično povezavo (če uporabljate elektro TV set)
Če imate brezžično povezavo z elektro TV setom, ga odstranite in povežite vaš A1 TV sprejemnik neposredno z A1 modemom z omrežnim kablom. Če to odpravi motnje TV signala, je težava v sprejemniku elektro TV set. V navodilih za sprejemnike so postopki za odpravo težave.
3) Zmanjšanje porabe pasovne širine
Če ste hkrati vklopili več naprav A1 TV sprejemnik na vaš A1 modem, izključite vse razen enega. Po potrebi izklopite tudi igralne konzole ali prekinite prenos filmov ali glasbenih videov.
Opomba: gledanje TV-ja v visoki ločljivosti (HD) porabi več pasovne širine kot gledanje istega programa v standardni ločljivosti (SD).
4) Posebne motnje v sliki
4.1) Modri zaslon
Preverite ali je kabel HDMI na ustrezno priključen obeh straneh (v TV in v A1 TV sprejemnik). Veliko TV naprav ima več vhodov HDMI. Za preklop med vhodi HDMI uporabite ustrezne tipke na daljinskem upravljalniku (odvisno od modela televizorja).
Če na vhodih HDMI ni signala, je okvarjen kabel ali vhod. Najbolje je preskusiti katerega od drugih vhodov na televizorju in, če je mogoče, tudi drugi kabel.
4.2) Zamrznjena slika
Če slika zamrzne, poskusite zamenjati program s tipkami »P+« ali »P-# na daljincu A1.
Če to ne odpravi napake:
Izključite A1 TV sprejemnik in vaš A1 modem in počakajte 5 minut.
Ponovno vključite samo A1 modem.
Počakajte, da se vzpostavi internetna povezava.
Nato ponovno vključite A1 TV sprejemnik. Na televiziji se prikaže napis »POSTOPEK ZAGONA«. Postopek nameščanja in posodobitve vašega A1 TV sprejemnika lahko traja nekaj minut.
Z daljinskim upravljalcem A1lahko upravljate A1 TV sprejemnik.
Pri prvi namestitvi A1 Xplore TV imate tudi možnost povezati daljinski upravljalec A1 Xplore TV s televizorjem (povezovanje).
Če ste pri prvi namestitvi preskočili to možnost, lahko to storite kadarkoli naknadno.
- Najprej poiščite kodo na seznamu, ki jo boste potrebovali v 3. koraku. Kode se razlikujejo glede na model vašega televizorja. Obstaja več kod za isti model televizorja. Ker je pomembno, katero kodo iz seznama uporabite, boste najverjetneje za pravilno delovanje ponovili postopek z različnimi kodami, da bo zaznana pravilna. Seznam kod najdete na spletni strani: https://www.a1.si/kode-za-daljinec.
- Na daljincu A1 hkrati držite tipki »Izklop/Vklop TV« in »TV/AV« minimalno 3 sekunde, dokler ne zasveti rdeča lučka na daljincu.
- S tipkami vpišite trimestno kodo, ki jo najdete na seznamu kod. Izbor potrdite s tipko OK.
- Delovanje preverite s tipko »TV/AV« na daljincu. Če se tipke na daljincu A1 ne odzivajo, potem vnos kode ni bil pravilen.
Ponovimo postopek, tako da sledimo korakom za ročno nastavitev tipk, le da izberemo drugo kodo iz seznama. Postopek ponavljamo, dokler se daljinca ne sinhronizirata.
Če ne morete predvajati filma iz Videoteke A1:
Izklopite napravi A1 TV sprejemnik in A1 modem ter počakajte 5 minut.
Ponovno vključite A1 modem.
Počakajte, da se ponovno vzpostavi internetna povezava.
Nato ponovno vključite A1 TV sprejemnik. Na televiziji se prikaže napis »POSTOPEK ZAGONA«. Postopek nameščanja in posodobitve naprave lahko traja nekaj minut.
Opomba: Če filma kljub tem korakom ni mogoče predvajati, pokličite naše svetovalce.
1) Preverite, ali sveti lučka na napravi A1 TV sprejemnik.
Preverite, ali je naprava priključena v električno omrežje.
Preverite, ali je stikalo za vklop/izklop oz. stikalo na hrbtni strani vaše naprave A1 TV sprejemnik v pravilnem položaju.
Sprejemnik poskusite priklopiti v drugo vtičnico.
Če na vašem A1 TV sprejemniku gori lučka, ga vključite s tipko za vklop/izklop na daljinskem upravljalniku A1.
2) Preverite kabelski priključek
Preverite, ali sta vaš TV in naprava A1 TV sprejemnik med seboj povezana v skladu z navodili za namestitev in ali je priključni kabel HDMI nepoškodovan.
Če vaš A1 TV sprejemnik kljub temu ne deluje, se obrnite na naše svetovalce. Če svetovalec ugotovi, da je sprejemnik poškodovan, ga odnesite v trgovino A1 ali pa ga pošljite na naš naslov.
1. korak: preverjanje nastavitev glasnosti
Pritisnite tipko za tihi način (prečrtan zvočnik) na daljincu A1 in tudi na daljincu TV-ja. Tako lahko preverite, ali je vaš TV nastavljen na tihi način.
Glasnost lahko prilagodite s tipkami + ali -, ki so nameščene nad in pod simbolom glasnosti. Če je glasnost nastavljena prenizko, jo lahko nastavite višje.
2. korak: Preverite nastavitve zvoka vaše naprave A1 TV sprejemnik
Na daljincu A1 vaše naprave A1 TV sprejemnik pritisnite na tipko »Domov«. V »Nastavitve« > »Nastavitve naprav« lahko izbirate med načinoma »Stereo« in »Dolby Digital 5.1«. Če ne uporabljate sistema za domači kino, tukaj izberite »Stereo« in potrdite z »Naprej«.
3. korak: Preverjanje kabelske povezave
Preverite, ali je kabel HDMI med napravo A1 TV sprejemnik in televizorjem vstavljen. Da bi izključili možnost okvarjenega kabla, preizkusite še drugi kabel.
Podatki za dostop do A1 Xplore TV so v vaši pogodbi za A1 Xplore TV, ki ste jo prejeli skupaj z opremo.
Če dokumentacije ne najdete, lahko podatke za dostop najdete na servisnih straneh moj.a1.si.
Do servisnih strani dostopate z uporabniškim imenom in geslom, ki ga imate za dostop do interneta.
Aplikacijo A1 Xplore TV Go lahko prenesete iz trgovine Google Play ali iz trgovine App Store.
Android: https://play.google.com/store/apps/details?id=si.a1.android.xploretv
Ura na napravi A1 TV sprejemnik je povezana s TV-signalom in je zato sami ne morete nastaviti.
Če je prikazan nepravilen čas:
- Izklopite napravi A1 TV sprejemnik in A1 modem in počakajte 5 minut.
- Ponovno vključite samo A1 modem.
- Počakajte, da se vzpostavi internetna povezava.
Ponovno vključite napravo A1 TV sprejemnik. Na televiziji se prikaže napis »POSTOPEK ZAGONA«. Postopek nameščanja in posodobitve vaše naprave lahko traja nekaj minut.
Ura se nastavi samodejno.
A1 Časovni zamik shrani vaše najljubše oddaje 90 dni, posnetki s snemalnikom so na voljo do 90 dni. Želeni posnetek je morda že potekel.
Po preteku najdaljšega obdobja shranjevanja se samodejno prestavijo v meni Pretekli posnetki. Teh posnetkov ne ni več mogoče predvajati. Pretekli posnetki ne zasedajo več prostora za shranjevanje.
Na daljincu A1 pritisnite tipko »Domov«. V Posnetki > Moji posnetki si lahko ogledate posnete oddaje:
1) Posnetki: pregled shranjenih posnetkov, kjer lahko izberete želeni posnetek. Pri snemanju iz spletnega pomnilnika je prikazan preostali čas shranjevanja.
2) Načrtovani posnetki: pregled vseh načrtovanih posnetkov. V tem meniju lahko naredite spremembe do začetka snemanja.
3) Pretekli posnetki: posnetki s časovnim zamikom so vam na voljo 90 dni, z A1 spletnim Snemalnikom do 12 mesecev. Po preteku najdaljšega obdobja shranjevanja se posnetki premaknejo v meni Pretekli posnetki.
Na seznamu programov lahko vidite, kateri programi so na voljo v določeni ločljivosti. Ni vam več potrebno iskati programov v visoki ločljivosti, vedno samodejno prikažemo najboljšo razpoložljivo ločljivost. Kakovost predvajane slike je odvisna od vaše pasovne širine, razpoložljivosti oddajnika in predvajalnika.
Za sprejem programov visoke ločljivosti potrebujete pasovno širino vsaj 6 Mbit/sekundo. Če kljub temu ne morete sprejemati programov v visoki ločljivosti:
Izključite napravi A1 TV sprejemnik in A1 modem in počakajte 5 minut.
Ponovno vključite samo A1 modem.
Počakajte, da se vzpostavi internetna povezava.
Ponovno vključite A1 TV sprejemnik. Na televiziji se prikaže napis »POSTOPEK ZAGONA«. Postopek nameščanja in posodobitve vaše naprave lahko traja nekaj minut.
Opomba: Če imate brezžično povezavo prek sprejemnika elektro TV set, preverite njegovo funkcionalnost. Šibek ali slab signal lahko vpliva na zmogljivost (pasovno širino), ki je potrebna HD programe visoke ločljivosti.