Poišči pomoč in informacije

Izberite kategorijo, ki vas zanima

Izbrana kategorija

NAZAJ Ponovni vklop številke

Za ponovni vklop mobilne številke (tudi Kombo) morajo biti poravnani vsi zapadli računi. V primeru, da zapadle račune poravnate na plačilnih avtomatih ali s plačilom z gotovino v prodajnih centrih A1 bo mobilna telefonska številka takoj aktivna.

Če zapadle račune poravnate na drug način, prosimo, pošljite potrdila o plačilu na elektronski naslov izterjave@A1.si ali na številko faksa 040 940 854. V kolikor to storite ob delovnikih med 8.00 in 16.00 uro, bo telefonska številka ponovno aktivna še isti dan.

Za ponovni vklop starejših fiksnih storitev morajo biti poravnani vsi zapadli računi. Če zapadle račune poravnate na plačilnih avtomatih ali s plačilom z gotovino v prodajnih centrih A1 bodo storitve aktivne naslednji delovni dan. Če želite vklop storitev isti dan, prosimo, pošljite ob delovnikih med 8.00 in 16.00 uro potrdila o plačilu na elektronski naslov izterjave@A1.si ali na številko faksa 040 940 854.

Vam je odgovor pomagal? DA NE

Kako lahko izboljšamo ta odgovor?

Ta rubrika je namenjena le mnenju. Morebitna vprašanja nam lahko zastavite preko Facebooka, Twitterja ali e-sporočila (info@A1.si).

Več Skrij

Če je vaša mobilna telefonska številka trajno izključena, je ponovna priključitev mogoča pod posebnimi pogoji. V tem primeru nam čim prej posredujte vlogo za odobritev ponovnega priklopa svoje mobilne telefonske številke. Vašo vlogo bomo preučili in vas o rešitvi pisno obvestili.

Po trajnem izklopu stacionarne številke ponovni vklop ni možen. Sklenete lahko novo naročniško razmerje.



 

Vam je odgovor pomagal? DA NE

Kako lahko izboljšamo ta odgovor?

Ta rubrika je namenjena le mnenju. Morebitna vprašanja nam lahko zastavite preko Facebooka, Twitterja ali e-sporočila (info@A1.si).

Več Skrij

Skladno z veljavnim cenikom bo na naslednjem izdanem računu, pri uporabnikih mobilnih storitev in uporabnikih paketov Kombo, po vklopu številke obračunan znesek ponovnega priklopa v višini 7,99 EUR.

Da vam ne bo potrebno poravnati dodatnih zneskov, tj. stroškov začasnega izkopa v višini 20,98 EUR, svetujemo, da vse zapadle račune poravnate najpozneje v nekaj dneh po izklopu izhodnih storitev.

Vam je odgovor pomagal? DA NE

Kako lahko izboljšamo ta odgovor?

Ta rubrika je namenjena le mnenju. Morebitna vprašanja nam lahko zastavite preko Facebooka, Twitterja ali e-sporočila (info@A1.si).

Več Skrij

Na naslednjem izdanem računu bo zaračunan znesek ponovnega priklopa v višini 7,99 EUR.

Vam je odgovor pomagal? DA NE

Kako lahko izboljšamo ta odgovor?

Ta rubrika je namenjena le mnenju. Morebitna vprašanja nam lahko zastavite preko Facebooka, Twitterja ali e-sporočila (info@A1.si).

Več Skrij

Čim prej nam posredujte lastnoročno podpisano vlogo za odobritev ponovnega priklopa svoje mobilne telefonske številke:

  • s pisnim zahtevkom na naslov A1 Slovenija d.d., Šmartinska 134 b, 1000 Ljubljana,
  • po faksu na številko 01/544-91-51, 
  • na elektronski naslov info@A1.si,
  • na vseh prodajnih mestih A1.

V lastnoročno podpisani vlogi navedite:

  • svoje osebne podatke (ime in priimek),
  • svojo telefonsko številko, ki jo želite ponovno aktivirati,
  • pripis, da ste seznanjeni z zneskom ponovnega priklopa v višini 7,99 EUR.

Pred posredovanjem vloge za odobritev ponovnega priklopa telefonske številke morate imeti poravnane vse zapadle račune, z izjemo morebitnega vračila prejete ugodnosti.

Vašo vlogo bomo preučili in vas o rešitvi pisno obvestili.
 

Po trajnem izklopu stacionarne številke ponovni vklop ni možen. Uporabnik lahko sklene novo naročniško razmerje.

Vam je odgovor pomagal? DA NE

Kako lahko izboljšamo ta odgovor?

Ta rubrika je namenjena le mnenju. Morebitna vprašanja nam lahko zastavite preko Facebooka, Twitterja ali e-sporočila (info@A1.si).

Več Skrij