Poišči pomoč in informacije

Izberite kategorijo, ki vas zanima

Izbrana kategorija

Vstavljena kartica SIM ni aktivna v mobilnem omrežju A1. V tem primeru nas pokličite na številko za podporo uporabnikom 040 40 40 40 ter nam sporočite številko kartice SIM in telefonsko številko.

Pred kratkim ste postali naš novi uporabnik. V tem primeru sta kartica SIM ali telefon še vedno konfigurirana za prejšnjega operaterja in je morda zanju potrebna ponovna konfiguracija. Za pomoč se obrnite na številko za podporo uporabnikom 040 40 40 40 ali se oglasite na najbližjem prodajnem mestu A1.

Kartica SIM, ki je vstavljena v telefonski aparat, ni od A1. Zamenjajte obstoječo kartico SIM z A1 kartico SIM. Če je telefon zaklenjen za delovanje le z eno kartico SIM, se glede možnosti odklepa obrnite na prodajalca, kjer je bil telefon kupljen. 

Vam je odgovor pomagal? DA NE

Kako lahko izboljšamo ta odgovor?

Ta rubrika je namenjena le mnenju. Morebitna vprašanja nam lahko zastavite preko Facebooka, Twitterja ali e-sporočila (info@A1.si).

Več Skrij

To pomeni, da vstavljena kartica SIM ni aktivna v mobilnem omrežju A1. Delovanje kartice SIM preverite tako, da jo vstavite v drugi telefonski aparat:

  • če kartica SIM v drugi napravi zazna omrežje in se nanj prijavi, je napaka v telefonskem aparatu. Svetujemo, da telefonski aparat posredujete na pooblaščeni servis.
  • če kartica SIM tudi v drugem telefon ne zazna omrežja, nas pokličite na številko za podporo uporabnikom 040 40 40 40, kjer bomo preverili, če je vaša kartica ustrezno aktivirana.
     
Vam je odgovor pomagal? DA NE

Kako lahko izboljšamo ta odgovor?

Ta rubrika je namenjena le mnenju. Morebitna vprašanja nam lahko zastavite preko Facebooka, Twitterja ali e-sporočila (info@A1.si).

Več Skrij

Kartica SIM ni pravilno nameščena, kar je lahko posledica npr. padca telefona ali udarca po njem.

  • Preverite namestitev tako da odstranite in ponovno vstavite kartico SIM,
  • Če se na ekranu ponovno izpiše SIM blokirana, se oglasite na prodajnem mestu A1, kjer bomo zamenjali kartico SIM. Menjava se obračuna po ceniku. 
     
Vam je odgovor pomagal? DA NE

Kako lahko izboljšamo ta odgovor?

Ta rubrika je namenjena le mnenju. Morebitna vprašanja nam lahko zastavite preko Facebooka, Twitterja ali e-sporočila (info@A1.si).

Več Skrij

To pomeni, sta bili večkrat zapored napačno vneseni kodi PIN in nato PUK, zaradi česar se lahko kartica SIM deaktivira.

  • Ugasnite in ponovno aktivirate svoj telefonski aparat.
  • Če se na ekranu ponovno izpiše SIM blokirana, se oglasite na prodajnem mestu A1, kjer bomo zamenjali kartico SIM. Menjava se obračuna po ceniku. 
     
Vam je odgovor pomagal? DA NE

Kako lahko izboljšamo ta odgovor?

Ta rubrika je namenjena le mnenju. Morebitna vprašanja nam lahko zastavite preko Facebooka, Twitterja ali e-sporočila (info@A1.si).

Več Skrij