Poišči pomoč in informacije

Izberite kategorijo, ki vas zanima

Izbrana kategorija

NAZAJ Zbirni račun
  • na portalu Moj A1,
  • na prodajnih mestih A1,
  • z elektronskim sporočilom, poslanim na info@A1.si,
  • z lastnoročno podpisanim dopisom naročnika, poslanim na naslov: A1 Slovenija d.d., Šmartinska 134 b, 1000 Ljubljana,
  • s klicem na številko za podporo uporabnikom 040 40 40 40.

Če želite določiti drugo osebo kot uporabnika na svoji telefonski številki, lahko spremembo uredite tako, da se vsak s svojim veljavnim osebnim dokumentom sočasno oglasita (naročnik in uporabnik) na prodajnem mestu A1.

Vam je odgovor pomagal? DA NE

Kako lahko izboljšamo ta odgovor?

Ta rubrika je namenjena le mnenju. Morebitna vprašanja nam lahko zastavite preko Facebooka, Twitterja ali e-sporočila (info@A1.si).

Več Skrij

Da. Kadar imate zbirni račun, vam lahko razčlenjeni račun pošljemo na drug naslov, tj. na naslov uporabnika.

Vam je odgovor pomagal? DA NE

Kako lahko izboljšamo ta odgovor?

Ta rubrika je namenjena le mnenju. Morebitna vprašanja nam lahko zastavite preko Facebooka, Twitterja ali e-sporočila (info@A1.si).

Več Skrij

Zbirni račun je skupni račun, ki zajema podatke o zneskih več naročniških številk istega naročnika.

Za prejemanje zbirnega računa se lahko odločite ob sklenitvi naročniškega razmerja ali kadar koli pozneje na prodajnih mestih A1 ali na telefonski številki za podporo uporabnikom 040 40 40 40. Zahtevek lahko vložite tudi prek portala Moj A1 ali elektronskega naslova info@A1.si ali info.poslovni@A1.si.

Prejemanje zbirnega računa je brezplačno.

Vam je odgovor pomagal? DA NE

Kako lahko izboljšamo ta odgovor?

Ta rubrika je namenjena le mnenju. Morebitna vprašanja nam lahko zastavite preko Facebooka, Twitterja ali e-sporočila (info@A1.si).

Več Skrij