Obvestila in novosti

Znižajte si mesečni račun z vklopom eRačuna ob spremembi mesečne naročnine nekaterih mobilnih paketov

( 01.08.2018 )

Prihranite čas in denar z eRačunom

S 1. 9. 2018 uvajamo novo ugodnost za nekatere uporabnike mobilnih storitev in digitalnih oblik plačevanja. Uporabniki spodaj navedenih mobilnih paketov z mesečno naročnino, ki svoje obveznosti plačujete z eRačunom, boste vsak mesec od 1. septembra 2018 dalje deležni popusta na mesečni račun v višini 1 EUR z DDV.

Za koga velja ugodnost?

eRačun (eRačun ali eRačun v spletno banko, torej ne račun v papirni obliki) ugodnost velja za uporabnike, ki izpolnjujete vse spodnje pogoje:

  • imate na dan 1. 9. 2018 vklopljen eRačun in potrjen elektronski naslov,
  • ne izklopite eRačuna,
  • ne boste zamenjali svojega obstoječega paketa, s paketom, na katerem popust ni možen (seznam paketov, na katerih je popust v tem trenutku možen, je naveden na tej povezavi – A1 Slovenija lahko seznam spremeni).

Kdaj prejmem ugodnost?

Vsi uporabniki, ki že imate vključen eRačun ali ga boste vključili do konca avgusta 2018, boste popust 1 € na račun prvič v celoti prejeli na oktobrskem računu.

Vklop eRačuna je enostaven in hiter

eRačun, lahko prejemate na izbrani elektronski naslov, neposredno v svojo spletno banko ali do njega dostopate na portalu Moj A1. Vklop eRačuna je enostaven in hiter. Vklopite ga lahko:

  • s poslanim SMS na 4040. Sporočilo mora biti sestavljeno iz besede ERACUN, presledka in vašega elektronskega naslova, na katerega želite prejemati eRačun in SMS obvestila glede prejetja in zapadlosti eRacuna [npr.: eracun vas@e-naslov.si]
  • na portalu in v aplikaciji Moj A1 pod Računi/Nastavitve računa/Način prejemanja računa za uporabnike paketov mobilne telefonije,
  • na prodajnih mestih A1,
  • s klicem na številko za podporo uporabnikom 040 40 40 40,
  • z elektronskim sporočilom na elektronski naslov info@A1.si.

Seznam paketov, na katerih velja ugodnost za eRačun je dostopen na tej strani.

 

Sprememba mesečne naročnine mobilnih paketov

1. septembra 2018 bomo spremenili naročnino za določene mobilne pakete A1. Mesečno naročnino teh mobilnih paketov, bomo zvišali za 1 EUR z DDV.

Celoten seznam paketov, na katerih se spremeni naročnina je dostopen na tej strani.

Kaj, če se s spremembo cene na svojem paketu ne strinjam?

Če se s spremembami ne strinjate, lahko obstoječi uporabniki, za katere veljajo pravice iz 129. člena ZEKom-1, do 1. 9. 2018 odstopite od naročniške pogodbe.

To storite brez odpovednega roka, brez plačila stroškov prekinitve naročniškega razmerja in brez pogodbene kazni. Še vedno pa boste morali izpolniti pogodbeno dogovorjene obveznosti (kar vključuje tudi vračila prejetih ugodnosti) in poravnati morebitne zapadle in neplačane obveznosti.

Uporabniki, ki ste med trajanjem naročniškega razmerja kupili tudi mobilni telefon ali napravo in ga še niste v celoti odplačali, lahko ob odstopu pogodbe:

  • obdržite mobilni telefon/napravo in odplačate sorazmerni delež celotne vrednosti opreme ali
  • vrnete mobilni telefon/napravo v stanju, v kakršnem ste ga/jo prejeli, in plačate uporabnino za čas, ko ste mobilni telefon/napravo uporabljali, mi pa vam bomo vrnili kupnino.

Višino poplačila, ki jo je treba še odplačati, lahko preverite na portalu in aplikaciji Moj A1.

Več informacij o spremembah je na voljo na številki Centra za pomoč uporabnikom 040 40 40 40 in na prodajnih mestih A1.

NAZAJ

Obvestilo uporabnikom

V zadnjem obdobju smo zaznali več poskusov pošiljanja nezaželenih sporočil in drugih poskusov zlorab preko sporočil SMS/MMS ali klicev, zato uporabnike opozarjamo, naj bodo previdni in ne odgovarjajo na nepoznane številke, zlasti tiste iz tujine, niti naj ne vračajo klicev. O zaznanih oblikah poskusov zlorab tudi obvešča nacionalni odzivni center SI-CERT.