Obvestila in novosti

Prenehanje delovanja zastarelega digitalnega sprejemnika Sagem

( 10.01.2020 )

Zaradi zastarelosti opreme in uporabe naprednejše tehnologije ukinjamo delovanje digitalnega sprejemnika Sagem IAD81 HD.

Najkasneje do 10. 2. 2020 ga bomo zamenjali z zmogljivejšim digitalnim sprejemnikom Albis 9090, ki ga bomo aktivnim uporabnikom poslali po pošti.

Prosimo vas, da ga po prejemu v najkrajšem možnem času zamenjate, da boste še naprej lahko uživali v ogledu svojih najljubših vsebin.

Zamenjava bo omogočila boljšo uporabniško izkušnjo A1 TV, saj novejši sprejemnik poleg hitrejšega delovanja omogoča tudi Časovni zamik, ki predstavlja eno izmed najbolj priljubljenih TV storitev, ki jih lahko uporabljate na vseh najbolj gledanih programih.

 

Vračilo zastarele opreme

Stari digitalni sprejemnik po zamenjavi lahko zavržete. Pri tem vas naprošamo, da opremo varno reciklirate oz. jo prinesete na eno od zbirnih mest za elektronske odpadke:

S prejemom novega digitalnega sprejemnika se šteje, da je ta nadomestil dosedanjo, zgoraj navedeno opremo oziroma artikel. Za novo opremo velja vse, kot je veljajo za dosedanjo, skladno z Naročniško pogodbo in Prevzemnim zapisnikom, katere predmet je.

 

Nekateri naročniki bodo morali ob menjavi sprejemnika zamenjati tudi naročniški paket, saj novi sprejemnik na starem paketu ne bo deloval. Te naročnike bomo obvestili individualno in lahko do 10. 2. 2020 brezplačno zamenjate svoj paket za katerega od aktualnih paketov A1 Kombo. V kolikor do tega roka naročnik ne bo zamenjal paketa sam, bo A1 spremenil obstoječi paket v paket A1 Kombo M.

Obstoječi uporabniki, katerim se menja tudi paket in se z menjavo ne strinjate oz. za katere veljajo pravice iz 129. člena ZEKom-1, lahko do uveljavitve sprememb odstopite od naročniške pogodbe.

To storite brez odpovednega roka, brez plačila stroškov prekinitve naročniškega razmerja in brez pogodbene kazni. Izpolniti pa boste morali pogodbeno dogovorjene obveznosti (kar vključuje tudi vračila prejetih ugodnosti) in poravnati morebitne zapadle in neplačane obveznosti.

 

Več informacij o spremembah je na voljo na številki Centra za pomoč uporabnikom 040 40 40 40 in na prodajnih mestih A1.  

 

NAZAJ

V zadnjem obdobju smo zaznali več poskusov pošiljanja nezaželenih sporočil in drugih poskusov zlorab preko sporočil SMS/MMS ali klicev, zato uporabnike opozarjamo, naj bodo previdni in ne odgovarjajo na nepoznane številke, zlasti tiste iz tujine, niti naj ne vračajo klicev. Svetujemo tudi, da uporabniki na mobilne telefone ne prenašajo neznanih ali sumljivih aplikacij. O zaznanih oblikah poskusov zlorab tudi obvešča nacionalni odzivni center SI-CERT.