<span class="txt-white-desktop">Poslovna partnerstva - odličen način promocije</span> <span class="txt-white-desktop">Poslovna partnerstva - odličen način promocije</span>

Poslovna partnerstva - odličen način promocije

Zakaj so poslovna partnerstva odličen način za promocijo vašega podjetja?

Države so se z različnimi zavezništvi in sporazumi med seboj uspešno povezovale že od nekdaj – pa naj bo to na področju trgovanja, zdravstva, strateških odnosov, ekonomije ali socialnega varstva. Nič drugače ni s podjetji, ki zaradi različnih sodelovanj dosegajo boljše rezultate, kar pozitivno vpliva na celotno poslovanje.

Sodelovanje že samo po sebi velja za uspešno prakso za doseganje rezultatov, saj spodbuja zbiranje novih idej in deljenje znanja med sodelujočimi. Uspešno sodelovanje nas krepi in opolnomoča

Ustvarjanje vsebin bralcem daje vtis, da jim želite pomagati in jih informirati. Kar je vsekakor res, o tem ni dvoma. A v prvi vrsti je to strategija za grajenje zaupanja, spoznavanja vaše znamke in večanja prodaje. Doseči vse to namreč ni mala malica, kar sami veste iz prve roke. Korporativni blog, kot temu pravimo, pa je orodje, ki vam to omogoča. Le lotiti se ga morate na pravi način.

Kaj je poslovno partnerstvo?

Podjetje lahko svoje storitve in produkte trži na mnogo različnih načinov: vse od metod tradicionalnega marketinga do integriranih načinov, ki vključujejo prednosti digitalizirane dobe. Uporaba družbenih omrežij, nespletnih trženjskih metod ali optimizacija spletnih strani so načini, s katerimi se lahko podjetje uspešno poveže s potencialnimi kupci, vendar to še zdaleč ni vse. Podjetja sodelujejo zaradi vzajemnega dobička, spodbujanja rasti in širjenja skupnosti.

Toda kaj poslovno partnerstvo sploh je? Poslovno partnerstvo se sklene pri sodelovanju najmanj dveh podjetij, kar prinese obojestransko korist pri tržni kampanji. Vzajemno si pomagata pri promociji izdelkov in storitev. Prednost je, da svoj izdelek ali storitev predstavljata večji skupnosti – strankam dveh podjetij.

Ko kampanja poteka prek družbenih omrežij, se število sledilcev podvoji, mreža potencialnih kupcev pa postane večja. O tem pa več v nadaljevanju.

Kakšne so koristi poslovnega partnerstva?

Partnerstvo pomeni veliko prednost pri trženju znamke, kar lahko prinese različne pozitivne učinke na vaše poslovanje. V nadaljevanju vam predstavljamo nekaj najučinkovitejših načinov, kako lahko partnerstva pomagajo povečanju dosega vaše blagovne znamke.

Poslovni partner postane nekdo, ki ni vaš neposredni konkurent. Področja njegovega poslovanja se lahko dotikajo vašega, vseeno pa z vami ne tekmuje neposredno.

1.  Dolgoročni odnosi

Sodelovanje v trženjskih kampanjah in iskanje načinov, kako si vzajemno pomagati, je odlično za spodbujanje dragocenega in zaupanja vrednega poslovnega odnosa. Namesto da bi dve podjetji med seboj tekmovali, si pomagata ter izmenjujeta nasvete in izkušnje, kar pomaga pri vzpostavitvi dolgoročnih odnosov.

2.  Stroškovna učinkovitost

S sodelovanjem prihranite več denarja, ki bi ga sicer porabili pri drugih strategijah, za katere povrh vsega niti ne morete biti prepričati, da bodo uspešne. Podjetji drug drugemu nudita brezplačno oglaševanje, ki je še posebej uspešno na družbenih omrežjih. Pri tem se lahko odločite različne nagradne igre in akcije, ki spodbujajo zavedanje o podjetju in pridobivanje kupcev.

3.  Možnost vstopa na tuje trge

Eden od pomembnejših razlogov pri odločitvi za poslovno partnerstvo je vstop na nove trge. Ti imajo lahko lokalno, nacionalno ali globalno razsežnost, pri tem pa jim v dodatno infrastrukturo ali širitev distribucijskega omrežja ni potrebno vložiti niti centa.

Starbucks, na primer, sodeluje z bolnišnicami, letališči in kinodvoranami, za kar ni bilo treba postaviti novih poslovalnic. To prihrani tudi čas obiskovalcem, ki bi ga sicer porabili za iskanje bližnje kavarne.

4.  Uveljavljanje znamke

Manjšim ali zagonskim podjetjem sodelovanje z že uveljavljenimi podjetji prinaša veljavo, odskočno desko v poslovni svet in kredibilnost. Prav verodostojnost blagovne znamke je ključnega pomena, da jo potencialni kupci sploh opazijo in se začnejo zanimati zanjo. Z verodostojnostjo si podjetje lahko pridobi zveste stranke.

Sodelovanje je s tega vidika lahko koristno tudi za večja podjetja, ki svoj ugled le še izboljšajo in se strankam predstavijo na drugačen način, kot so običajno vajene.

5.  Večja baza strank

Vsak posameznik si seveda želi, da bi bilo njegovo podjetje najboljše na svojem področju, kar je tesno povezano z zvestobo občinstva in bazo strank. S sodelovanjem se podjetjem baza sledilcev poveča, vašo znamko pa spozna tudi ciljno občinstvo podjetja, s katerim sodelujete.

Sodelujoča podjetja velikokrat prirejajo tudi skupne promocijske dogodke na terenu, kjer še dodatno širijo poslanstvo svoje znamke. Gre za situacijo, ki koristi obema partnerjema (ang. win-win).

 

Kako do poslovnega partnerstva

Vse prednosti poslovnega partnerstva torej poznate. Vprašanje ostaja, kako določeno podjetje prepričati v sodelovanje z vami.

Svetujemo vam, da najprej pripravite načrt partnerstva, v katerem natančno opišete, kako bi zavezništvo koristilo obema podjetjema. Potrudite se najti čim več koristi, ki jih lahko ponudite sodelujočemu podjetju – tudi če je vaše podjetje manjše. Naredite raziskavo, kako bi lahko prinesli dobrobit drugemu. Pomembno je, da je vaš predlog iskren. Ne zastavljajte si načrtov, ki jih ne morete uresničiti. To namreč lahko pozneje privede do nesoglasij, ki bodo poslabšala ali onemogočila vaše sodelovanje.

Predstavite svojo idejo. Osredotočite se na koristi, ki jih lahko ponudite podjetju. Večina se bo vprašala, kako bo sodelovanje koristilo njihovemu podjetju, zato je pomembno, da imate to v mislih tudi vi.

Sogovornika poslušajte in načrt sodelovanja po potrebi prilagodite poslanstvu podjetja. Vprašajte ga za mnenje, da se bo počutil bolj vključenega in opazil, da upoštevate tudi osebno noto.

Poslovna partnerstva so lahko kratkotrajne ali dolgotrajne narave. Presodite, kaj bi najbolj koristilo vašemu podjetju, in se podajte na poslovno pot sodelovanja, česar zagotovo ne boste obžalovali.

Primer dobre prakse sodelovanja

Primer uspešnega sodelovanja je naše sodelovanje s podjetjem Microsoft.

A1 podjetjem in posameznikom omogoča lažjo organizacijo in poslovanje s ponudbo najbolje prodajanega kompleta pisarniških orodij Office 365 (Word, PowerPoint in Excel) ter ponuja dodatna orodja (Skype za podjetja, SharePoint, OneDrive za podjetja). Partnerstvo z Microsoftom omogoča, da z zbirke pisarniških programov dopolnjujemo ponudbo A1 Popolne pisarne, ki je za poslovneže in podjetnike najboljša izbira na slovenskem trgu.

A1 oziroma takratni Si.mobil je bil prvi Microsoftov partner v Sloveniji, ki je lahko storitev Office 365 ponujal v ugodnejših kompletih z njihovimi mobilnimi telefoni in drugimi storitvami brez vezave.

Podjetji na račun sodelovanja uspešno uveljavljata akcije in ugodnosti ter tako pri delu podpirata druga drugo. Naši mreži strank se prepletata in ustvarjata veliko skupnost, ki partnerjema prinaša koristi.

V A1 poslovnim uporabnikom za preprost začetek in lažjo motivacijo nudimo vrsto naprednih pisarniških rešitev, s katerimi boste poenostavili in pohitrili prehod lastnega poslovanja v digitalno dobo.