<span class="txt-white-desktop">10 korakov do izpopolnjenega</br>profila LinkedIn</span> <span class="txt-white-desktop">10 korakov do izpopolnjenega</br>profila LinkedIn</span>

10 korakov do izpopolnjenega
profila LinkedIn

Najbrž veste, kaj je LinkedIn, in verjetno imate v tem omrežju že ustvarjen profil, a vam ni povsem jasno, kako ga optimizirati. Zveni znano? Čas je, da naredite korak naprej.

LinkedIn je družbeno omrežje za poslovno uporabo z več kot 500 milijoni uporabnikov. Je platforma, na kateri ste znamka vi. LinkedIn uporablja okoli 9 milijonov podjetij, v omrežju pa je objavljenih več kot 10 milijonov aktualnih razpisanih delovnih mest.

Ne glede na to, ali si želite le več koristnih poznanstev ali dejansko pridobiti poslovne partnerje ali pa se izpostaviti kot strokovnjak na svojem področju – naslednji nasveti vam bodo pomagali do izpopolnjenega profila LinkedIn. To je lahko vaša vstopnica do uspeha.

1. Naredite dober prvi vtis s pravo fotografijo

Prvi vtis o osebi se na digitalnih kanalih ustvari v 1 sekundi. Zato je nujno, da izberete ustrezno in primerno fotografijo profila. To je namreč tisto, kar ljudje najprej opazijo.

Smernice za izbiro ustrezne fotografijo so:

  • izberite takšno, ki odraža vašo dejansko podobo
  • na 60 % fotografije naj bo vaš obraz,
  • oblecite se službi primerno,
  • ozadje naj bo nevtralno,
  • izberite primeren obrazni izraz (npr. nasmeh).

 

Statistike kažejo, da fotografija z nasmeškom poveča število ogledov vašega profila. Verjetno pa ni potrebno posebej poudarjati, da je fotografija obvezna – profili brez nje imajo 21‑krat manjšo obiskanost.
 

2.  Pripravite udaren podnaslov

Veliko uporabnikov LinkedIn omrežja na ta del pozabi, a je ključen za vidnost vašega profila. Ko govorimo o podnaslovu, gre za razdelek pod vašim imenom, ki ga LinkedIn generira samodejno, dokler ga sami ne spremenite. In priporočamo vam, da to storite.

Ta razdelek ni nujno omejen na vašo funkcijo, kar je pogosta napaka, ampak je bolje, da izpostavite vaše ključne strasti, usposobljenosti oziroma močne točke. S tem zelo na kratko – v največ 120 znakih – poveste veliko o svoji osebni znamki.
A bodite specifični in pozorni pri izbiri besed. Udaren in jasen podnaslov s taktično izbranimi izrazi, vam omogoči, da vas po ključnih besedah najdejo pravi ljudje iz ustrezne panoge. Svoj profil boste tako optimizirali tudi za iskalnik LinkedIn.

 

Primer slabega podnaslova

 

Primer dobrega podnaslova

 

3.  Naredite vtis z unikatnim povzetkom

Povzetek je eden najpomembnejših delov vašega profila LinkedIn. Res je, da mora biti povzetek direkten, jasen in do določene mere slediti ustreznim ključnim besedam, po katerih vas bodo ljudje našli.

 

A vseeno je to vaša priložnost, da ste tisto, kar ste. Bodite ustvarjalni, izvirni, iskreni in najboljša verzija sebe. To je možnost, da ste bolj osebni kot v življenjepisu.

V 2000 znakih, ki so vam na voljo, vaša osebna znamka res lahko pride do izraza, potencialne poslovne partnerje pa prepričate s svojo edinstveno osebnostjo in konkurenčno prednostjo. Bralcem povzetka nakažite, kaj lahko vi oziroma vaše podjetje doprinese k njihovemu.

Če ste nekoliko zmedeni, kako se tega lotiti, sledite napotkom:

  • Ne bodite preveč uradni, pač pa svojo zgodbo povejte na privlačen način.
  • Pišite v prvi osebi in ustvarite pogovorno vzdušje.
  • Vprašajte se, komu pišete, in se temu prilagodite.
  • Na koncu dodajte poziv k dejanju (npr. zapišite svoj e-naslov).

 

4.   Posvetite se opisu delovnih izkušenj in izobrazbe

Ne bodite površni pri opisu svojih delovnih izkušenj in izobrazbe. Nujno je, da poleg funkcije, ki ste jo opravljali, opišete svoje zadolžitve in vaš prispevek v organizaciji.

Korak naprej boste storili, če boste omenjenim navedbam dodali povezave. Tako boste tistim, ki se zanimajo za vas, dali možnost vpogleda v svoje dosedanje delo in delovno okolje.

Poleg podatkov o dokončanem formalnem izobraževalnem procesu navedite še pridobljene certifikate oziroma vsa dodatna izobraževanja in tečaje, ki ste jih opravili. S tem boste pokazali svojo prizadevnost in karierno usmerjenost.
 

5.  Ne bojte se pridobiti čim več priporočil in potrdil

Šele zapisana mnenja drugih dejansko ustvarijo vašo osebno znamko. To vam daje kredibilnost. V profil LinkedIn je mogoče vključiti dva načina dokazil:

Veščine in potrdila zanje

LinkedIn vam omogoča, da profilu dodate največ 50 veščin, ki jih razporedite po pomembnosti. Pri izbiri imejte v mislih svoje cilje in smer, v kateri želite razvijati kariero. Zanimivost veščin je, da jih lahko potrdijo drugi uporabniki. Naj vam ne bo nerodno prositi oseb, s katerimi ste že sodelovali, da to storijo.

PRIPOROČILA

Za potencialne partnerje, ki si ogledujejo vaš profil, je to izrednega pomena in je tisto, kar želijo najti na vašem profilu. Zato je nujno, da pridobite priporočila vsaj za večino navedenih delovnih mest.

 

Primer profila z veliko potrditvami veščin


6.   Nastavite unikaten URL

Zagotovo se boste znašli v položaju, ko boste morali z nekom deliti povezavo do svojega profila.

Za takšne priložnosti si nastavite unikaten URL (spletni naslov). Skrajšana povezava bo videti veliko bolj pregledno in profesionalno, poleg tega pa bo vaš profil razvrščen višje v Googlovem iskalniku.

Tukaj pa si lahko preberete, kako to storiti. [https://www.linkedin.com/help/linkedin/answer/87?lang=en]

 

7.  Ustvarite kredibilnost z lastnimi strokovnimi članki

Si želite, da vas ljudje prepoznajo kot strokovnjaka na določenem področju? Spišite nekaj strokovnih člankov in jih vključite na svoj profil.

Uporabite posebno platformo LinkedIn Pulse, kjer lahko ustvarjate lastne bloge. V njih pokažite svoje znanje, predstavite svoje razmisleke in izkušnje.

 

8.   Pritegnite z videi in slikovnimi vsebinami

Način komunikacije na spletu se vse bolj usmerja v slikovne in predvsem video vsebine. V naslednjih letih naj bi video vsebine predstavljale že 80 % vseh vsebin na spletu.

Sledite trendu, pokažite, da ste v koraku s časom, in tovrstne vsebine vključite. Poleg blogovskih objav je to velika dodatna vrednost.

S fotografijami, videoposnetki in predstavitvami lahko pokažete svoje projekte, svojo ekipo, poudarite osebno znamko… Po drugi strani pa s tem svoj profil naredite še vizualno privlačen.

9.   Ne pozabite na mreženje, povezovanje in spoznavanje

LinkedIn je platforma za mreženje. Vsaj 80 % uporabnikov omrežja LinkedIn meni, da je ravno mreženje zelo pomembno za karierni uspeh.

Začnite postopoma in se čez čas povežite s čim večjim številom ljudi. Študije namreč kažejo, da se večina možnosti za zaposlitev nikoli ne oglašuje, temveč se širi od ust do ust.

Ne pozabite v svoje omrežje LinkedIn dodati vseh ljudi, ki ste jih spoznali na sestankih, konferencah, pogovorih. Kmalu boste ugotovili, da ima široko polje poznanstev veliko prednosti.

Po drugi strani pa naj vas spodbudimo, da osebe, s katerimi ste se povezali le digitalno, povabite tudi na osebna srečanja. Izpostavite se, tega namesto vas ne bo storil nihče.


10.  Začnite!

Znanje in informacije imate. A dejanja so tisto, kar šteje. Začnite torej! Prej ko boste izkoristili možnosti, ki vam jih ponuja LinkedIn, več priložnosti in kariernega uspeha vam lahko prinese to omrežje.

 

V A1 poslovnim uporabnikom nudimo vrsto naprednih pisarniških rešitev, s katerimi boste poenostavili in pohitrili prehod lastnega poslovanja v digitalno dobo.