<span class="txt-white-desktop">7 napak, ki jih delate pri ustvarjanju svoje digitalne prisotnosti</span> <span class="txt-white-desktop">7 napak, ki jih delate pri ustvarjanju svoje digitalne prisotnosti</span>

7 napak, ki jih delate pri ustvarjanju svoje digitalne prisotnosti

Spletni nastop je ena najpomembnejših odločitev, ki jih mora podjetnik sprejeti v današnjem času hitro razvijajoče se tehnologije. Spletna prisotnost, ki vključuje uporabniku prijazno spletno stran in aktivno prisotnost na družbenih omrežjih, je nujna za vidnost podjetij in podajanje relevantne vsebine v pravem času.

Pot do močne spletne prisotnosti je dolga in trnova. Ste se pripravljeni podati nanjo? Potem se morate izogibati sedmim napakam, ki jih razkrivamo v prispevku.

 

1. Nimate spletne strani

Večina ljudi podjetje naprej poišče v spletu, pregleda dosedanje ocene strank in se šele nato odloči za nakup. Če imate močan spletni nastop na različnih družbenih omrežjih in platformah, boste pri potencialnih kupcih takoj naredili boljši vtis.

Drugi izmed razlogov, zakaj je nujno imeti svojo spletno stran, se skriva v vaši konkurenci. Število spletnih strani namreč narašča iz dneva v dan, zato naj to predstavlja spodbudo za postavitev spletne strani vašega podjetja.

Če imate majhno lokalno podjetje in mislite, da zagotovo ne potrebujete spletne strani, se motite. Vsakemu podjetju dobra spletna strani prinaša mnogo ugodnosti, saj vam bo pomagala in prinesla nove stranke, ki za vas prej še sploh niso slišale.

2. Spletna stran ni dodelana

Spletna stran vam ne bo prav dosti koristila, če ne bo vizualno privlačna, uporabniku prijazna, vsebina na njej pa vedno relevantna. Prvi vtis je zelo pomemben, zato naj bo vaša stran dodelana in konsistentna, slike na njej pa naj se nalagajo hitro. Spletne strani ne zanemarjajte, temveč jo redno posodabljajte, informacije na njej pa naj bodo preverjene in aktualne.

Nasvet: ko bodo uporabniki na spletni strani iskali vaše kontaktne podatke, jim olajšajte delo – poskrbite, da bosta vaš naslov in telefonska številka vidna na vsaki podstrani.

 

3. Spletna stran ni optimizirana za mobilne naprave

Število mobilnih naprav in uporabnikov narašča iz dneva v dan in prav nič presenetljivo ni, da skoraj 50 % uporabnikov spletne strani obišče na svojih mobilnih napravah, zato je ključno, da so te optimizirane zanje.

Dobro optimizirana spletna stran se mora naložiti v treh sekundah, pri čemer morajo biti ključno komunikacijsko sporočilo, ime podjetja in slogan dobro vidni. Celotno spletno mesto mora biti enostavno za uporabo, hkrati pa mora imeti jasen poziv k dejanju (ang. Call to Action) – preverite več, kupite zdaj, rezervirajte zdaj ...

 

4. Oglasi niso optimizirani za mobilne naprave

Zavedati se morate, da so vedenje in nameni potencialnih kupcev različni, ko iščejo prek spleta ali mobilnih naprav. Morda bodo uporabniki spletno stran na mobilnih napravah odprli zato, da si ogledajo ponudbo, končen nakup pa bodo izvedli na tablici ali računalniku, ki sta zaradi večjega ekrana bolj priročna za nakup. Prav zaradi tega morajo biti oglasi na računalnikih, tablicah in mobilnih napravah prilagojeni glede na uporabnikov namen.

Raziskave so pokazale, da oglasi, prilagojeni mobilnim napravam, dosežejo več klikov kot tisti, ki niso optimizirani zanje. Preverite sami in se prepričajte – pri tem pa napišite prilagojeno in kreativno spremno besedilo ter poskrbite za delujoče gumbe, ki bodo uporabnike vodili na želeno (pod)strani.

5. Prisotni ste povsod, a hkrati nikjer

Zagotovo poznate pregovor »Manj je več«, ki se je potrdil tudi v digitalnem svetu. Ustvarjanje spletne prisotnosti namreč ne pomeni, da morate biti prisotni na vseh omrežjih. Izberite tista, ki so za vaše podjetje najbolj relevantna in dosežejo ciljno publiko.

To boste dosegli s prilagojenimi vsebinami na družbenih omrežjih. Naredite raziskavo in preverite, kakšne vrste vsebin (podkasti, blogi, video posnetki …) dosegajo na izbranih omrežjih največjo odzivnost uporabnikov, in se tega tudi držite.

 

6. Lokalni SEO vam predstavlja uganko

Želite s svojimi vsebinami doseči širše občinstvo in pri tem uporabiti najbolj iskane ključne besede na državni ali svetovni ravni?

Raziskave kažejo, da 89 % ljudi vsaj enkrat tedensko išče lokalna podjetja v bližini svojega doma, zato SEO prilagodite svojemu lokalnemu območju in iskalnim zahtevam potencialnih kupcev.

To v praksi pomeni, da morajo biti vaše ključne besede prilagojene lokalnim specifikam, kljub temu da želite privabiti tudi širše občinstvo.

 

7. Prizadevanja za ustvarjanje spletnega nastopa hitro opustite

Podjetja pogosto opustijo prizadevanja za grajenje močne spletne prisotnosti, saj ne vidijo donosnosti naložbe. Zavedati se morate, da gre za dolgoročen proces. Morda vaše delo ne bo obrodilo sadov tako hitro, kot bi si želeli, vendar bodite potrpežljivi. Slej ko prej boste namreč opazili, da vaša spletna prisotnost postaja močnejša in bolj dodelana.

 

Brez dvoma vam lahko spletni nastop prinese veliko prednosti. Upamo, da vam bodo naši nasveti pri njihovem uresničevanju dobro služili.