<span class="txt-white-desktop">7 nasvetov za izboljšanje trženja v vašem podjetju</span> <span class="txt-white-desktop">7 nasvetov za izboljšanje trženja v vašem podjetju</span>

7 nasvetov za izboljšanje trženja v vašem podjetju

Trženje je ključen del obstoja vsakega podjetja, pa naj gre za majhno lokalno podjetje ali globalno korporacijo. Vašemu podjetju lahko znatno pomaga povečati dobiček, zato ga vsekakor ne smete zanemariti.

Ostanite z nami in razkrili vam bomo 7 nasvetov, kako lahko izboljšate trženje svojega podjetja in ga obrnete sebi v prid.

 

1. Konkurenca je lahko vaša učiteljica

Raziskava neposredne konkurence je prvi najpreprostejši način, kako izboljšati trženje. Tako lahko dobite vpogled v trženjske prakse, ki jih uporablja vaša konkurenca, ter ugotovite, kako jih lahko prenesete v svoje podjetje in izboljšate.

Preučite, kako druga podjetja na vašem področju delovanja privabljajo stranke, katere vsebine pri njih delujejo in katere ne. Preverite, kdo so ciljne skupine, na katere merijo, in raziščite, ali morda kakšne ciljne skupine ne nagovarjajo. Ta primanjkljaj lahko izkoristite in obrnete sebi v prid.

Za lažji pregled ustvarite dokument, v katerem primerjate svoje prednosti in slabosti s konkurenco. To vam bo omogočilo neposreden vpogled v umestitev vašega podjetja na trgu.

 

2. Izkoristite moč družbenih omrežij

Zakaj ne bi v času napredka in razvoja tehnologije, ko ima večina ljudi pametni telefon in vsaj eno družbeno omrežje, tega obrnili sebi v prid?

Ključen del trženja je spletni nastop, kar vključuje tako naslov in delovni čas v Googlovem iskalniku kot tudi uporabniku prijazno spletno stran in aktivno sodelovanje na družbenih omrežjih.

Prisotnost v spletu lahko prinese koristi prav vsakemu podjetju in panogi, saj vas lahko tako opazi več ljudi – domačinov in tujcev – ki sicer za vaš obstoj ne bi vedeli. Predstavljajte si, da imate manjšo lokalno restavracijo, ki jo vsakodnevno obišče veliko domačinov. Zakaj ne bi s svojim nastopom na internetu privabili še tujcev, ki obiščejo mesto, in poskrbeli za dodatni prihodek? Izkoristite prednost današnjega časa in jo obrnite sebi v prid še danes.

 

3. Zbirajte priporočila in mnenja strank

Večina ljudi pred nakupom izdelka preuči, kako so ga ocenili drugi kupci. Še več – raziskave so pokazale, da 72 % ljudi bolj zaupa podjetju, če preberejo pozitivne komentarje. Še bolj presenetljive so številke pri manjših podjetjih – 92 % ljudi bo z lokalnim podjetjem sodelovalo, če ima vsaj štiri zvezdice.

Statistike lahko obrnete sebi v prid. Kako? Potencialnim kupcem lahko iskanje mnenj na forumih nekoliko olajšate in na enem mestu – svoji spletni strani – zberete priporočila strank, ki so z vami že uspešno sodelovale.

Prav tako lahko zadovoljne stranke prosite, da svoje komentarje pustijo na spletnih straneh, kot so TripAdvisor, Google My Business ipd., in kmalu boste opazili moč kupčevih komentarjev.

 

4. Sodelujte z mediji

Mediji predstavljajo odličen način za oglaševanje vašega podjetja. Na začetku lahko svojo zgodbo in poslanstvo svojega podjetja predstavite lokalnim časopisnim hišam, sčasoma pa vas bodo opazili tudi drugi večji mediji. »Dober glas seže v deveto vas« je pregovor, ki ga lahko uresničite s pomočjo medijev, zato z novinarji in bralci razvijte pristen odnos ter poskrbite, da si vas bodo zapomnili.

 

5. Presezite pričakovanja kupcev

Ko bodo stranke z vašim delom zadovoljne, bodo glas o vašem podjetju ponesle med druge in vam tako pomagale (brezplačno) oglaševati.

Če ste prepričani, da delate dobro in imate zadovoljne kupce, vam zagotavljamo, da so lahko še bolj zadovoljni. Domislite se, kako jih presenetiti, in zagotovo vas bodo priporočili prijateljem. Personalizirana zahvala ali manjše darilce ob nakupu sta velikokrat dovolj za zvestobo kupcev.

 

6. Ustvarite e-poštni seznam

Oglaševanje prek e-pošte naj bi bilo eno najuspešnejših načinov oglaševanja, ki bo privabilo največ strank, hkrati pa bo vašemu podjetju pomagalo vzpostaviti dolgoročno sodelovanje.

Seveda morate stranke najprej prepričati, da vam zaupajo svoj e-naslov, da lahko ustvarite e-poštni seznam. V zameno jim ponudite nekaj, kar bo na njih pustilo močan vtis in bodo v vašem delovanju zaznali dodano vrednost (e-knjiga, posebni popust, VIP-dostop do vsebin ...).

Šele ko boste ustvarili obsežen e-poštni seznam, boste začeli načrtovati strategijo oglaševanja, ki bo odvisna od vaših ciljev – naj bo to povečanje prepoznavnosti podjetja ali pridobitev strank. Ponudite jim dodano vrednost, pristnost in ustvarite občutek zaupanja.

 

7. Razvijte aplikacijo

Za aplikacijo stoji način trženja, ki vam lahko odpre povsem nova vrata v poslovni svet. Če ima vaše podjetje možnost, razvijte aplikacijo, ki bo privabila stranke in vam pomagala ustvariti e-poštni seznam, ponuditi popuste ali zbirati mnenja strank o vašem podjetju.

 

Vse zgoraj naštete trženjske strategije vam bodo pomagale pridobiti nove stranke, izboljšati poslovanje in povečati prodajo. Mnogi opisani načini se med seboj prepletajo; ko boste presegli pričakovanja kupcev, bo pozitivnih mnenj čedalje več in zato se bo izboljšala vaša spletna pojavnost.

Sedaj ste na vrsti vi – v svoje podjetje uvedite čim več opisanih nasvetov in opazujte rezultat.