<span class="txt-white-desktop">7 nasvetov za povečanje</br>interakcij na vaši Facebook strani</span> <span class="txt-white-desktop">7 nasvetov za povečanje</br>interakcij na vaši Facebook strani</span>

7 nasvetov za povečanje
interakcij na vaši Facebook strani

Ste v podjetju opazili padec v interakcijah (angl. engagement) na vaši Facebook strani? Se sprašujete, kako lahko vaše sledilce bolje vpletete v vašo stran?
Vsi si želimo več interakcij na Facebooku. Več klikov, več všečkov, več komentarjev. A kako do njih?
Interakcije so v veliki meri povezane z dosegom vaše strani in vaših objav.
Na žalost pa je povprečni organski (neplačan) doseg giblje med 3 % in 5 %.
Če vas na začetku, ko ima vaša stran še relativno malo všečkov, Facebook radodarno spodbuja in je vaš doseg višji, vas kaj hitro zadene realnost, ko imate več kot tisoč ali celo deset tisoč sledilcev.
Kako kljub vse manjšemu doseg ohraniti visoko raven interakcij? Podajamo nekaj nasvetov, ki jih lahko poskusite tudi v vašem podjetju.

1. Postavljajte vprašanja

Facebook je komunikacijsko orodje, za katerega je značilna dvosmerna komunikacija. Prvi od nasvetov, kako povečati interakcije je tako zelo neposreden - pogovarjajte se s svojimi sledilci.
Predvsem pa postavljajte vprašanja. Preverjeno deluje!
Vprašanja so odličen način, kako spodbuditi komunikacijo med vami in vašimi sledilci.
Seveda obstaja veliko različnih načinov, kako postavite vprašanje.
Podajamo nekaj primerov:

  • Kateri je vaš najljubši...?
  • Kaj vam najprej pade na pamet, ko pomislite na…?
  • Kdo pride na…?
  • Se strinjate, da…?
     

2. Vključite poziv k dejanju (CTA)

Nenapisano pravilo, ki ne velja le na Facebooku, ampak za prav vse marketinške aktivnosti je - vselej vključite pozive k dejanju! Če želite, da sledilci vašega podjetja nekaj naredijo, jim morate to povedati. Najbolj izkušene znamke bodo CTA vključile v prav vsako objavo. Vselej pomislite na naslednji korak, ki ga želite od sledilcev. Želite, da komentirajo? Naj kliknejo na gumb ali delijo svojimi prijatelji? Napišite jim.
Sledilci vam v hitrem tempu življenja in poplavi drugih objav ne namenjajo veliko pozornosti. Zato trenutke, ko imate njihovo pozornost, čim bolje izkoristite in jim namignite, kaj želite od njih.

3. Objavljajte ob pravem času

Eden od razlogov, zakaj je organski doseg slab in zakaj je Facebook spremenil pravila igre, je povečano število vsebin, ki se v vsakem trenutku pojavijo na njegovi platformi. Povečevanje števila uporabnikov in vse več prisotnih znamk pomeni tudi več konkurence za vaše podjetje.
Trik je, da vsebine objavite, ko je možnost interakcije najvišja. To ni nujno takrat, ko je v Facebook vpisanih tudi največ ljudi.
Med statistiko vaše strani boste našli razdelek, ki prikazuje, kdaj so vaši sledilci na Facebooku. Izkaže se, da je večina ljudi vpisanih čez dan ali pozno popoldne. Po drugi strani pa je pogosto največ interakcij zvečer ali celo ponoči. Zato je vredno poskusiti z objavami tudi v poznih urah. V vsakem primeru pa testirajte čim bolj različne ure ter tako ugotovite, kaj najbolj ustreza sledilcem vašega podjetja.

4. Objavljajte video vsebine

Na družbenih omrežjih že nekaj let prevladujejo vizualne vsebine. Dandanes uporabniki Facebooka pogledajo veliko video vsebin. Vse več jih videe tudi nalaga.
Videi so postali pomemben načini komunikacije na družbenih omrežjih. So interaktivni in tisti najboljši gledalce kar posrkajo vase.
Facebook je pred leti povsem načrtno stopil v tekmo z YouTubom in ga v vmesnem času prehitel po številu ogledov. Ta podatek prikazuje pomembnost video vsebin.
Hkrati pa nakazuje, čemu daje Facebook prednost - torej video vsebinam. A ne kar vsem. Specifično tistim, ki so naložene neposredno. Izogibajte se objavljanju povezav do YouTuba. Raje svoj video naložite na Facebook.
Še najbolj pa je v zadnjem času v porastu Live Video. Gre za vsebine, ki se snemajo v živo in se neposredno predvajajo na vaši strani.
Ne obremenjujte se s produkcijo. Sledilci razumejo in ne pričakujejo najvišje kakovosti v primeru Live Videa. Zanimivo jim bo videti, kaj se dogaja v zakulisju vaše znamke oz. podjetja. To je tudi odlična priložnost, da pokažete vaše najpomembnejše dogodke in trenutke vsem, ki jih sicer ne morejo videti.

5. Manj je več (kvaliteta > kvantiteta)

Strani, ki objavljajo 1 do 2 vsebini na dan imajo tudi do 40 % več interakcij kot strani, ki objavljajo 3-krat ali več.

Pomembna je torej kvaliteta objav in ne količina. Poiskati morate ravnotežje - ne preveč in ne premalo objav.
Splošno vodilo naj bo, da je manj kot 3-4 objave na teden premalo in da je več kot 12-14 objav na teden preveč. Predvsem se osredotočite na vsebino. Objavite toliko vsebin z dodano vrednostjo za sledilce, kolikor jih imate v podjetju na voljo.

6. Povejte v manj besedah

Na temo dolžine objav je bilo narejenih že vrsto poskusov. Skoraj vsa testiranja po vrsti kažejo, da je bolje uporabljati krajša besedila.

Toda, kaj pomeni kratka?
Izkaže se, da objave, ki imajo manj kot 80 znakov, v nekaterih primerih pa celo manj kot 40 znakov, delujejo veliko bolje kot daljše objave.
80 znakov je lahko zelo malo, a vendar tudi povsem dovolj.
Poved, ki jo pravkar berete, jih ima 40. Ko dodamo samo še eno, jih bo ravno 80.
Povsem dovolj, da smo prenesli naše sporočilo, kajne?
Želimo povedati, da morate skrbno izbirati besede. Ne kopičite jih in upoštevajte nasvet iz prejšnje točke - manj je več.

7. Vzpostavite čustveno povezavo

Čeprav radi mislimo, da smo racionalni, smo ljudje v resnici zelo čustvena bitja. Našo pozornost najbolj vzbudijo ravno čustva. Še najbolj pa tista prvinska - ljubezen, sreča, strah, žalost ipd.
Če želite dober odziv od vaših sledilcev, objavljajte vsebine, s katerimi se lahko povežejo na čustveni ravni. Delite vsebine in povejte zgodbe, ki v ljudeh vzbudijo čustva. Predstavite čustveno plat vašega podjetja ali znamke.
Zvestoba sledilcev ne izvira iz lastnosti vašega produkta, temveč iz občutkov, ki jih zbudi v njih.
 

Boste poskusili?

Preizkusite zgornje nasvete tudi pri aktivnostih vašega podjetja na Facebooku. Prepričani smo, da boste kmalu opazili več interakcij vaših sledilcev.

In ne pozabite: kar deluje za druge strani, ne bo nujno delovalo tudi za vašo. Zato je izredno pomembno, da čim več testirate in poskušate različne metode.

 

V A1 poslovnim uporabnikom nudimo vrsto naprednih pisarniških rešitev, s katerimi boste poenostavili in pohitrili prehod lastnega poslovanja v digitalno dobo.