<span class="txt-white-desktop"> 7 TED Talk posnetkov, ki jih mora videti vsak strokovnjak za prodajo</span> <span class="txt-white-desktop"> 7 TED Talk posnetkov, ki jih mora videti vsak strokovnjak za prodajo</span>

7 TED Talk posnetkov, ki jih mora videti vsak strokovnjak za prodajo

Najboljši prodajni oddelki svoje zaposlene motivirajo z majhnimi nagradami, natečaji in – uganili ste – s spodbudnimi oz. motivacijskimi govori (angl. pep talks).

Posnetke predavanj TED si rad ogleda skoraj vsak posameznik, ki ga zanima določena tematika. Ta predavanja namreč spodbujajo nove ideje in poskrbijo za motivacijo na najvišji ravni.

Predstavljamo vam 7 navdihujočih govorov, ki bi jih za dodatno motivacijo moral poslušati vsak strokovnjak za prodajo.

 

1. Eddie Obeng: Smart Failure for a Fast-Changing World

Svet se hitro spreminja. Neprestana izmenjava informacij je spremenila vsa pravila poslovnega sveta – in ta vključujejo tudi način prodaje. V tem pogovoru Eddie Obeng opozarja na tri pomembne spremembe, ki jih morate razumeti za boljšo produktivnost.

Obeng se posveča raziskovanju tega, kaj si bo svet želel v prihodnjih petih letih ter kako lahko podjetja in posamezniki ostanejo v koraku s časom.

 

 

2. Kelly McGonigal: How to Make Stress Your Friend

Verjetno bomo le redko našli prodajalca, ki mu je stres tuj. K. McGonigal je psihologinja in meni, da stres ni naš sovražnik. Prepričanje, da vidni znaki stresa, kot sta potenje in pospešeno dihanje, pomenijo nadvlado stresa nad telesom, je prisotno povsod. Toda namesto premišljevanja o tem, kaj vse gre lahko narobe, se lahko osredotočimo na tiste stvari, ki nam gredo dobro od rok.

V svojem nastopu vas bo K. McGonigal prepričala, da lahko s pozitivnim odnosom do stresa spremenite tudi to, kako bo vplival na vas.

 

 

3. Lera Boroditsky: How Language Shapes the Way We Think

Najmočnejše orodje prodajalca je govor. Kognitivna znanstvenica Lera Boroditsky nas seznani, kako različni zvoki, naše besedišče in tvorjenje povedi, ki jih uporabljamo, vplivajo na način razmišljanja in delovanja. Prepričajte se, ali pri prodaji uporabljate vse svoje jezikovne vrline.

L. Boroditsky predstavlja tudi nekatere dokaze, da jezik, ki ga govorimo, vpliva na način pojmovanja sveta in naše predstave o njem.

 

 

4. Shonda Rhimes: My Year of Saying Yes to Everything

Shonda Rhimes, ki stoji za nekaterimi najuspešnejšimi televizijskimi uspešnicami, kot sta Grey's Anatomy in Scandal, z nami podeli izkušnjo enoletnem obdobju, ko je na vsako prošnjo odgovorila z »da«. V tem govoru razloži, kako je tak odnos do sveta spremenil njeno življenje in poglede na delo.

 

 

5. Sheena Iyengar: How to Make Choosing Easier

Naloga prodajalca je, da potencialnim strankam olajša postopek izbiranja. Težava z izbiro se pojavi že v trgovinah z živili, ko imamo na voljo na stotine vrst enakega izdelka. Tako se moramo že tam odločiti, kaj nam najbolj ustreza. Psiho-ekonomistka Sheena Iyengar pojasni, zakaj potrošniki ob izbiranju večkrat zamrznejo in kako lahko podjetja izboljšajo izkušnjo izbire.

 

6. Dan Pink: The Puzzle of Motivation

Družboslovci o motivacijskih mehanizmih vedo veliko, večina vodstvenih delavcev pa se pa se tega še ne zaveda: tradicionalne nagrade niso vedno tako učinkovite, kot si mislimo. Dan Pink, nekdanji pisec govorov Ala Gora, skozi vrsto zgodb razkriva bistvo motivacije, kar vam lahko pomaga razviti bolj učinkovite prodajne pristope.

Sodobna psihologija se bolj nagiba k notranjim motivatorjem – torej k želji, da bi naredili več iz osebnih razlogov.

 

 

7. Ernesto Sirolli: Want to Help Someone? Shut Up and Listen!

Strokovnjak za trajnostni gospodarski razvoj Ernesto Sirolli opozarja na že znano situacijo: dokler ne vprašamo, se ne zavedamo, da določena težava sploh obstaja. Sirolli razloži, kako prisluhniti ljudem, ki potrebujejo vašo pomoč.

 

Globoko vdihnite, poslušajte in poiščite svoj navdih!

 

V A1 poslovnim uporabnikom za preprost začetek in lažjo motivacijo nudimo vrsto naprednih pisarniških rešitev, s katerimi boste poenostavili in pohitrili prehod lastnega poslovanja v digitalno dobo.