Blagajna vedno pri roki

A1 davčna blagajna je enostaven program za vse, ki poslujete z gotovino in izdajate račune.
Z rešitvijo lahko:

  • izdelujete račune in jih vmes prilagajate,
  • shranjujete in upravljate artikle in šifrante,
  • nastavite plačilna sredstva, popuste in davke ter
  • vpogledate v svoje poslovanje in analitiko prometa.

A1 davčna blagajna je namenjena zavezancem Zakona o davčnem potrjevanju računov, ki potrebujejo praktično in preprosto rešitev za izpolnjevanje zakonskih obveznosti.
Rešitev je sestavljena iz dveh delov.

  • Skrbniški del uporablja lastnik ali skrbnik dejavnosti. Do zaledne pisarne dostopa prek spletnega brskalnika.
  • Mobilna aplikacija A1 Blagajna je namenjena izdajanju računov. Namestite in uporabljate jo lahko na napravi, ki je opremljena z operacijskim sistemom Android.

Celovita blagajniška rešitev brez pogodbene vezave.

Mesečna naročnina, vezana na napravo.

Možnost izdajanja računov tudi brez internetne povezave.

Spremljanje skladišča in zalog.

A1 davčna blagajna S A1  davčna blagajna
10,90 € 14,90 €
Za naročnike, ki za davčno blagajno uporabljajo le eno napravo. Za naročnike z več davčnimi blagajnami na več napravah.

* Cene so brez DDVja. 

Vemo, da je vsako podjetje edinstveno, ima svoje potrebe in posebnosti.

Zato ponudbo prilagodimo vsakemu uporabniku posebej. Pošljite povpraševanje ali nas zgolj kontaktirajte z vprašanjem.

Vse, kar potrebujete

Z uporabniškimi podatki, ki jih prejmete v aktivacijski e-pošti, se lahko vpišete v zaledno pisarno. V njej boste lahko spremljali svoj promet ter skrbeli za svoje račune in evidence.

Za uporabo A1 Blagajne potrebujete tablico ali telefon z Androidom (od različice 5.1 dalje), internetno povezavo in tiskalnik za tiskanje računov.
Postopek rabe rešitve je izjemno preprost.

  • S svojim androidnim telefonom ali tablico obiščite trgovino Google Play. V iskalno polje vpišite A1 Blagajna oziroma kliknite na spodnjo povezavo.
  • Namestite mobilno aplikacijo.
  • Vpišite se z uporabniškimi podatki, ki ste jih prejeli v aktivacijski e-pošti.

Priporočen tiskalnik

Tiskajte račune s priročnim tiskalnikom Rongta RPP-02, ki uporablja tehnologijo Bluetooth. V paketih A1 Blagajna in A1 Blagajna S ga ob 24-mesečni vezavi prejmete za le 3,61 € + DDV na mesec.

  • Brezžično povezavo z vašo androidno napravo omogoča tehnologija Bluetooth.
  • Hiter, majhen in lahek tiskalnik s priročno torbico.
  • Tiskanje na termopapir (ne potrebuje kartuš).

A1 davčna blagajna zmore veliko

Izdelava računov

  • Izdajanje računov neznanemu kupcu, znanemu fizičnemu kupcu ali pravni osebi (t. i. originalni račun).
  • Dodajanje kupcev in centralno urejanje baze kupcev.
  • Hitra stornacija računov.
  • Izdelava računov za mizo in možnost ločenih računov.
  • Preprosta izdelava kopij računov.
  • Davčno potrjevanje računov pri FURS.
  • Varno shranjevanje računov.

Prilagajanje računa med izdelavo

  • Spreminjanje cen med izdajo računa.
  • Dodajanje popustov pri posameznih postavkah ali za celoten račun.
  • Izbiranje kupca in plačilnega sredstva.

Artikli in šifranti

  • Centralni šifrant artiklov in storitev.
  • Uvoz artiklov in šifrantov iz Excelove datoteke.
  • Združevanje artiklov in storitev v skupine.
  • Izbor priljubljenih artiklov in storitev.
  • Podpora za sestavljene izdelke in storitve.
  • Delo z materialnimi zalogami.

Plačilna sredstva, popusti in davki

  • Preprosto nastavljanje plačilnih sredstev.
  • Določanje popustov na ravni kupca, izdelka ali storitve.
  • Prednastavljene davčne stopnje.

Uporaba, prilagojena več uporabnikom

  • Dodeljevanje različnih pravic uporabnikom.
  • Evidentiranje prodaje po uporabnikih. 

Vpogled v poslovanje in analitika

  • Oddaljeni dostop do vseh podatkov o prodaji.
  • Analiza prometa.
  • Povzetek dnevnega poslovanja.
  • Stanje blagajn.
  • Pregled izdanih računov za preprosto stornacijo ali izdelavo kopije računa. 
  • Funkcionalnosti rešitve A1 Blagajna S

    A1 Blagajna S je namenjena naročnikom, ki uporabljajo eno blagajno in eno napravo. Rešitev vsebuje številne funkcionalnosti.


    ŠIFRANTI

    Artikli
    • Dodajanje in urejanje artiklov
    • Vnos po tipu artiklov: blago iz nakupa ali blagovni paket, storitve in storitveni paket
    • Dodajanje in urejanje normativov (material)
    • Količinsko vodenje in izpis zaloge
    • Združevanje artiklov in storitev v prodajne pakete
    • Urejanje artiklov glede na vašo dejavnost
    • Urejanje artiklov prek zaledne pisarne
    • Dodajanje slike
    • Nastavitve minimalnih zalog artikla
    • Privzeta količina
    • Nastavitev tehtanega izdelka (pri uporabi tehtnice Libela G30)

    Partnerji
    • Dodajanje in urejanje partnerjev
    • Prenos podatkov iz baze AJPES
    • Popust pri partnerjih
    • Hitro iskanje po davčni številki na blagajni
    • Urejanje šifranta partnerjev prek zaledne pisarne
    • Sinhronizacija šifranta partnerjev na več blagajnah

    Enote Mere
     
    • Prednastavljene enote mere
    • Dodajanje in urejanje enot mere
    • Nastavitev mer in merskih enot, prilagojenih za hiter izračun cen
    • Urejanje šifranta merskih enot prek zaledne pisarne
    • Sinhronizacija merskih enot na več blagajnah

    Davčne stopnje
     
    • Prednastavljene davčne stopnje
    • Dodajanje in urejanje davčnih stopenj
    • Urejanje šifranta davčnih stopnjah prek zaledne pisarne

    Načini plačila
     
    • Prednastavljeni načini plačila
    • Dodajanje in urejanje načinov plačila
    • Urejanje šifranta načina plačila prek zaledne pisarne
    • Privzeti načini plačila
    • Nastavitve načinov plačila

    Uporabniki
     
    • Dodajanje in urejanje novih uporabnikov blagajne
    • Dodelitev avtorizacij za zaposlene
    • Več uporabnikov na eni blagajni
    • Urejanje in dodelitev pravice uporabnika prek zaledne pisarne
    • Dodelitev pravic uporabnikom

     

    Blagajna

     
    • Možnost razdeljenih plačil
    • Količinska kontrola prodaje artiklov na blagajni
    • Iskanje podatkov poslovnih partnerjev po bazi AJPES
    • Računi v formatu A4
    • Blagajniški prejemki (dodajanje, urejanje, tiskanje)
    • Možnost plačevanja z Moneto
    • Pregled zaključkov
    • Originalni račun za podjetje ali končnega kupca
    • Vodenje negativnih zalog
    • Nastavitev decimalnega mesta zaokroževanja
    • Kartično poslovanje (povezava Wi-Fi s plačilnim terminalom)
    • Bluetooth povezava s tehtnico (Libela G30)
    • Prijava s številko PIN
    • Možnost spreminjanja privzetih cen na blagajni
    • Opomba k pozicijam računa
    • Nastavitve kontrole minimalne zaloge (obveščanje za minimum zaloge)
     

    PRODAJA

    • Izpis enostavnega računa in računa z več podrobnostmi
    • Hiter izbor artiklov in storitev s pomočjo slik proizvodov in storitev
    • Hitro iskanje po opisu ali črtni kodi (čitalec črtne kode)
    • Evidenca dnevnega prometa (zaključki)
    • Evidenca izdanih računov
    • Pregled računov v formatu .html
    • Priprava podatkov za FURS
    • Pošiljanje računov po elektronski pošti
    • Več hkrati odprtih računov
    • Izpis računov prek povezave USB, Bluetooth ali Ethernet (TCP/IP)
    • Prodaja sestavljenih artiklov in vodenje skladišča po normativih
    • Hiter prenos pozicije storniranega računa na blagajni
    • Potrjevanje računov, izdanih iz vezane knjige računov
     

    NAROČILA KUPCEV

    • Vodenje naročil kupcev
    • Prenos naročenega blaga z naročilnice na račun
    • Delni in celotni obračun naročenega blaga
    • Evidentiranje naročila po številki dokumenta
     

    NABAVA

    • Vhodni računi
    • Pregled prejetih računov
    • Vračila dobaviteljev
    • Evidentiranje vhodnih računov in količinsko polnjenje zalog
     

    MALOPRODAJNO SKLADIŠČE

     
    • Pregled in izpis količinskega stanja zalog
    • Kontrola zalog na blagajni
    • Dovoli negativno skladišče
    • Nastavitev kontrole minimalne zaloge (obveščanje za minimum zaloge)
     

    PRIPOMOČKI IN VARNOST

    • Varnostna kopija v oblaku, na USB-ključku ali po elektronski pošti
    • Enostavna poročila in analiza prodaje na blagajni
    • Samodejna nadgradnja na nove verzije programa
    • Osveževanje zakonskih sprememb
    • Večnivojska sinhronizacija podatkov za večjo varnost (potrebna je internetna povezava)
     

    VARNOST PRI POTRJEVANJU RAČUNOV

    • Samodejno potrjevanje nepotrjenih računov
    • Obvestilo o nepotrjenih računih pri zaključku blagajne
    • Obvestilo za nepotrjene račune pri izdaji računov (če imamo nepotrjen račun več kot 24 ur)
    • Pregled nepotrjenih računov in potrjevanje vseh nepotrjenih računov naenkrat
     

    ZALEDNA PISARNA

    • Sinhronizacija podatkov s pisarno v oblaku
    • Pregled izdanih računov in prodaje
    • Pregled stanja maloprodaje skladišča in medskladiščnih prenosov
    • Pregled prodaje (analitika prodaje)
    • Analize in gibanje (rast ali padec) prodaje
    • Dodajanje, spreminjanje šifrantov prek zaledne pisarne in sinhronizacija sprememb pri mobilni blagajni
    • Uvoz šifranta artiklov iz Excelove baze prek zaledne pisarne
    • Urejanje in vnos podatkov poslovnega prostora
    • Prijava poslovnega prostora prek zaledne pisarne
    • Nastavitev sinhronizacije artiklov po posamezni blagajni
  • Funkcionalnosti rešitve A1 Blagajna

    A1 Blagajna je namenjena naročnikom, ki uporabljajo več blagajn na več napravah. Vsebuje vse funkcionalnosti rešitve A1 Blagajna S in še dodatne:
     
    • povezavo večjega števila blagajn v centraliziran sistem,
    • sinhronizacijo davčne stopnje na več blagajnah,
    • sinhronizacijo načinov plačila na več blagajnah,
    • izdajo računa za mizo,
    • centralizirano upravljanje šifrantov.
  • Pogosto zastavljena vprašanja

    Kako naj začnem uporabljati davčno blagajno A1 Blagajna?
    Svetujemo, da si pred prvo uporabo prenesete natančna navodila za uporabo in pojasnila, ki smo jih pripravili za vas. Najdete jih tukaj.

    Kako lahko v A1 Blagajno vnesem 5-odstotno davčno stopnjo?

    Kako zaključim poslovno leto?