<span class="txt-white-desktop">Brezplačne aplikacije, ki jih mora poznati vsak podjetnik</span> <span class="txt-white-desktop">Brezplačne aplikacije, ki jih mora poznati vsak podjetnik</span>

Brezplačne aplikacije, ki jih mora poznati vsak podjetnik

Čas hitrega tehnološkega napredka in množičnega razvoja različnih aplikacij prinaša mnogo prednosti, o katerih so nekoč lahko le sanjali. Pomislite na vse aplikacije, ki vas kratkočasijo, pomagajo vstopati v interakcijo s prijatelji in družino ali vam olajšujejo poslovanje.

V članku predstavljamo uporabne aplikacije, ki jih mora za lažje delo poznati vsak podjetnik.

 

1. Aplikacije za lažje razdeljevanje nalog med zaposlene

Trello

Trello je preprosto orodje za upravljanje in organizacijo vsakodnevnih opravil. Naloge lahko dodeljujete sebi in drugim zaposlenim. Aplikacija omogoča ustvarjanje nalog, beležk, projektov in deljenje datotek z drugimi zaposlenimi, kar vam pomaga pri usklajevanju nalog s celotno ekipo.

Asana

Asana je orodje, ki ponuja podobne možnosti kot Trello. Organizacija dela, upravljanje nalog vseh zaposlenih in deljenje map, so le nekatere od preprostih funkcij, združene na enem mestu. Aplikacija je na voljo tako v spletni kot v mobilni različici.

HeySpace

HeySpace je preprosta programska oprema za upravljanje projektov, urejanje seznamov vsakdanjih opravil in dodeljevanje nalog zaposlenim. Aplikacija omogoča večjo angažiranost celotne ekipe in pregled nad vsemi projekti. HeySpace lahko uporabljate v spletni in mobilni različici.

2. Aplikacije za merjenje časa, namenjenega projektom

Clockify, TimeCamp, Jibble in Everhour so aplikacije za sledenje času in omogočajo natančen vpogled v čas, namenjen določenim projektom. Najboljši pri tovrstnih aplikacijah je uvid v časovne komponente vašega vsakdanjika in njihovo upravljanje. S tovrstnimi aplikacijami lahko natančno ugotovite, za kaj porabite največ časa, nato pa ga prerazporedite in ga ne zapravljate po nepotrebnem.

3. Aplikacije, ki omogočajo pregled nad financami

Solna

Solna je aplikacija za pametno izdajanje računov, ki bo vsakdanje delo olajšala predvsem samozaposlenim. Pomaga pri avtomatizaciji računov (plačevanju/prejemanju/pošiljanju opominov) in nadzoru nad celotnimi stroški podjetja.

Coconut

Coconut je brezplačen tekoči račun, ki se ga bodo razveselili predvsem samostojni podjetniki, samozaposleni in mala podjetja, ki skrbijo za računovodstvo in davke.

Aplikacija Coconut na enem mestu združuje bančništvo in računovodstvo. Omogoča preproste spletne izpiske, razvrstitev in upravljanje poslovnih stroškov, pošilja obvestila o porabi in daje druge koristne nasvete o računovodstvu.

 

4. Aplikacije za sprostitev

Headspace

Headspace je prostor za enostavno in hitro meditacijo, ki jo lahko med desetminutnim odmorom izvedete za prevetritev misli in večjo učinkovitost pri nadaljnjem delu. Headspace omogoča deset brezplačnih meditacij, v plačljivi različici pa jih je na voljo še več.

Noisli

Noisli je aplikacija za povečanje zbranosti in produktivnosti. Ustvarite lahko popolno (zvočno) okolje za delo – združite melodije gozda, reke, klepeta v restavraciji ali pihanja vetra in povečate svojo kreativnost.

Calm

Calm nudi obširno glasbeno zbirko, ki pomaga pri koncentraciji in meditaciji, povečanju motivacije ali spancu.

 

Podjetniki so vedno v pogonu — pa naj bodo to konference, klici, dogodki ali sestanki na terenu, delo na domu ali v pisarni. Mobilne aplikacije podjetjem pomagajo pri večji organiziranosti in učinkovitosti dela.

Morda katero od aplikacij že poznate, vseeno pa upamo, da smo vam predstavili kakšno idejo za uporabo nove aplikacije, ki vam bo olajšala vsakdanjik.

 

V A1 poslovnim uporabnikom za preprost začetek in lažjo motivacijo nudimo vrsto naprednih pisarniških rešitev, s katerimi boste poenostavili in pohitrili prehod lastnega poslovanja v digitalno dobo.