Katero družbeno omrežje je prava izbira za vaše podjetje Katero družbeno omrežje je prava izbira za vaše podjetje

Katero družbeno omrežje je prava izbira za vaše podjetje

Izbira pravega družbenega omrežja za podjetje zna biti precej težka – še posebej, ko se lastnega posla šele lotevamo. Za katero platformo se torej odločiti?

Pravilnih odgovorov na to vprašanje je več – vse je odvisno od ciljne skupine in tržne niše našega podjetja, pomembno vlogo pa ima še mnogih drugih dejavnikov.

Tudi pri izbiri družbenih omrežij velja pravilo »manj je več«

Skoraj vsak dan se srečamo s kakim novim družbenim omrežjem, ki si želi postati »tako veliko« kot Facebook. Nekaterim to uspe, a večina ostane neopažena.

Ko se odločate, katero platformo izbrati, morate imeti v mislih dve stvari: da gre za platformo, ki je zelo uspešna, ali za družbeno omrežje, ki je krepko v »porastu« uspeha in zato še ni nasičeno s konkurenco.

Priporočamo, da se osredotočite na dve do tri družbena omrežja – le tako boste strategijo lahko izpopolnili. Drugače se namreč lahko zgodi, da aktivnosti nikjer ne bodo dosegle polnega potenciala.

Poleg vsega zgoraj naštetega imejte v mislih tudi, da veliko število sledilcev ne pomeni nujno tudi velikega vpliva. Že dolgo velja, da naš vpliv na ciljno publiko ni merjen glede na število sledilcev naše strani, temveč na rezultate, ki jih dosežemo z objavami.

Kako izbrati?

Vsekakor je pomembno, da se pri izbiri družbenega omrežja ravnamo po statistiki. A še pomembneje je, da si odgovorimo na naslednja vprašanja:

  • Kakšen je prvotni namen platforme?
  • Ali naša vsebina sodi v ta koncept?
  • Ali naša ciljna skupina uporablja to družbeno omrežje?
  • Ali je naša konkurenca na tej platformi že prisotna?
  • Koliko časa moramo preživeti na platformi, da bi dosegli želen učinek?
  • Ali je platforma priročna za uporabo?
  •  

Kdaj izbrati Facebook?

Če vaša ciljna skupina zares živi v 21. stoletju, potem obstaja velika možnost, da imajo skoraj vsi odprt Facebookov račun – na tej platformi je registriranih kar 72 % odraslih uporabnikov spleta.

A z velikim številom uporabnikov pride tudi velika konkurenca. Organski doseg je tako izjemno majhen, zato boste za uspeh vaše objave morali plačati. Na našo srečo so Facebookovi oglasi zares eden najboljših načinov za promocijo vsebine. Prav zato bi ti morali biti sestavni del vsake trženjske strategije na družbenih medijih.


Kdaj izbrati YouTube?

Če je vaša vsebina v video formatu, naj bo YouTube prva izbira. Pomislite nase – vedno ko iščete video vsebine, obiščete YouTube.

Uporabniki YouTuba si z veseljem ogledajo vsebine »How to«. Če lahko znotraj svojega podjetja ustvarjate takšne vrste vsebin, potem lahko vaša znamka prek YouTuba zares zaživi.

Velja si zapomniti slednje - lastnik platforme je Google, kar pomeni, da lahko svojo znamko s pomočjo optimizacije SEO potisnemo v ospredje.

Kdaj izbrati Instagram?

Če ste boljši s slikami kot z besedami, potem je to platforma, na kateri mora biti prisotno vaše podjetje. Čeprav se kot posledica vse večjega števila aktivnih uporabnikov stopnja njihove vključenosti zmanjšuje, je Instagram še vedno »kralj« na tem področju. 

Instagram je med uporabniki različnih družbenih omrežij izredno priljubljen kot vir komunikacije s pomočjo objav. Poleg tega imajo objave zelo dolgo življenjsko dobo – skoraj teden dni. To družbeno omrežje nam omogoča tudi objavljanje videoposnetkov.

Na Instagramu se bodo zelo dobro znašle znamke, povezane z umetnostjo, hrano, modo itd.

Kdaj izbrati Twitter?

Če se vaša vsebina opira na tematske novice in hitre vpoglede v aktualna dogajanja, je Twitter pravi za vas.

Se sprašujete, mojster česa je Twitter? Odličen je pri spodbujanju prometa, večanju prepoznavnosti blagovne znamke in sodelovanju s potrošniki. A upoštevajte, da se na Twitterju stvari odvijajo »s svetlobno hitrostjo«. V desetih ali dvajsetih minutah je vaš tvit že stvar preteklosti, zato morate objavljati večkrat na dan.

Kdaj izbrati LinkedIn?

To je najboljša platforma, če je vaš trg B2B. Če je vaša vsebina povezana z delom, poslovnimi povezavami in mreženjem, poskusite LinkedIn. Ta ponuja priložnost, da se zbližamo s posamezniki, ki štejejo 35 let ali več. Smiselno je upoštevati visok dohodek in izobrazbo povprečnega uporabnika.

LinkedIn je odličen za poglobljene pogovore z vplivneži, pridobivanje nasvetov in izmenjavo idej. Namenjen je predvsem izboljšanju vašega podjetja, blagovne znamke in vašega profila – vse to s pomočjo mreženja.

 

Upamo, da smo vam vsaj malo olajšali izbiro – zdaj pa le hitro poiščite nekaj, kar je vašemu podjetju pisano na kožo.

 

V A1 poslovnim uporabnikom za preprost začetek in lažjo motivacijo nudimo vrsto naprednih pisarniških rešitev, s katerimi boste poenostavili in pohitrili prehod lastnega poslovanja v digitalno dobo.