<span class="txt-white-desktop">Kako bo vaše trženje vedno aktualno? Spoznajte 7 nasvetov </span> <span class="txt-white-desktop">Kako bo vaše trženje vedno aktualno? Spoznajte 7 nasvetov </span>

Kako bo vaše trženje vedno aktualno? Spoznajte 7 nasvetov

Kljub vsakodnevnim spremembam in tehnološkemu napredku, ki ga prinaša naš način življenja, ostaja eno neizpodbitno dejstvo – trženjski pristop podjetja mora biti vedno relevanten, aktualen in se prilagajati spremembam. Le tako bo vaše podjetje raslo in se razvijalo.

V prispevku preberite 7 nasvetov za vedno aktualen trženjski pristop.

1. Povežite trženje in prodajo

Ko kdo išče vašo storitev ali produkt, mu olajšajte iskanje – s SEO-m, z objavami na družbenih omrežjih, z odgovori na najpogostejša vprašanja na spletni strani in dobro uporabniško izkušnjo na spletnem mestu. Nakupnega procesa ne otežujte, temveč ga čimbolj prilagodite uporabniku. Vse našteto dosežete z uspešno povezavo trženja in prodaje, ki morata delovati simultano – enako kot ustvarjalci na obeh področjih.

Vprašajte se »Kaj želim od kupca?« in »Zakaj bi to sploh naredil?« ter temu primerno prilagodite trženjsko in prodajno izkušnjo strank.

2. Zasnujte ciljne persone

Ciljne persone so predstave o strankah, njihovih navadah, priljubljenih znamkah, osebnostih lastnostih, prihodku … Pomagajo določiti, koga potencialno zanimajo vaši produkti. Na podlagi tega nato ustvarite zanimivo vsebino, ki pritegne ciljne persone.

Natančneje ko si zamislite ciljne persone, bolje boste zadeli pravo ciljno skupino, ki bo kupila vaš produkt.

3. Ustvarite konsistentno in relevantno vsebino

Pazite, da razvijete slog pisanja in sporočanja, ki bo vedno enak in konsistenten – tudi če vaše vsebine ustvarja več ljudi. Dogovorite se, ali boste kupce vikali ali tikali, kaj je priporočljivo vključiti v objave in česa ne, katere besede in vrednote opisujejo vašo znamko, kakšne grafike bodo spremljale vaše objave in druge smernice, ki se jih morajo držati vsi ustvarjalci vsebin.

Redno objavljajte fotografije z dogodkov, ki bodo strankam omogočile vpogled v ozadje vašega podjetja; obveščajte jih, s čim se ukvarjate, kaj počnete, kdo so vaši zaposleni …

Pogosteje boste objavljali na družbenih omrežjih, bolje vas bodo kupci poznali in večje bo njihovo zanimanje. Objave načrtujte vnaprej – tako bodo enakomerno razporejene in ne bodo objavljene le takrat, ko boste imeli čas za ustvarjanje vsebin.

4. Spoznajte sebe in svojo konkurenco

Naredite analizo SWOT za vaše podjetje in konkurenco, ki bo omogočila celosten vpogled v vaše prednosti, slabosti, priložnosti in nevarnosti. Tako boste izvedeli, kaj na trgu še manjka ali kaj vse lahko izboljšate.

Analizo SWOT naj poleg vas pregleda še sodelavec, ki bo mogoče opazil še kaj in dobil idejo, ki ste jo vi spregledali.

5. Merite svoj napredek

Res je, da vseh marketinških aktivnosti ne morete natančno izmeriti. Lahko pa merite vse, ki izvirajo s področja digitalnega trženja. Zastavite si cilje ter jih s pomočjo analitičnih programov (kot je Google Analytics) redno spremljajte in po potrebi prilagajajte.

Pri trženjskih aktivnostih lahko celo eksperimentirate in vidite, kaj v vašem podjetju najbolj deluje. 

6. Ohranjajte hitro odzivnost

Delajte kakovostno, saj boste tako ohranjali dober ugled med strankami, ki se bodo k vam rade vračale. Hkrati pa vas bodo najverjetneje priporočile tudi drugim.

Poleg zapisanega je izjemno pomembna hitra odzivnost na vsa vprašanja strank. Kar 82 % strank pričakuje takojšen odgovor na svoja vprašanja, zato je dober servis za podporo kupcem vsekakor pomemben pokazatelj uspešnosti podjetja. Do njih bodite profesionalni, vljudni, prijazni, ustrežljivi, vključujte jih v svoje objave in jih redno sprašujte za mnenje. Poleg tega spremljajte odzive pod vašimi objavami in odgovarjajte nanje.

7. Ohranjajte zanimanje svojih zvestih strank

Strank, ki so vašo storitev ali izdelek že kupile, nikar ne pozabite. Obstoječe zveste stranke naj bi namreč predstavljale 40 % dobička spletne prodaje, hkrati pa je nove stranke težje pridobiti kot obstoječe.

Zvesti kupci predstavljajo dokaz, da delate dobro, zato se k vam radi vračajo.

Zdaj ste na vrsti vi – upamo, da vam bodo naši nasveti koristili, saj je vedno aktualen trženjski pristop tesno povezan z uspešnostjo podjetja. Svoje cilje merite, da dobite vpogled v napredek, pokažite strankam, da vam je mar, in v njih z relevantno vsebino vzbudite zanimanje.