Kako doseči</br> prvih 100 sledilcev na Facebooku? Kako doseči</br> prvih 100 sledilcev na Facebooku?

Kako doseči
prvih 100 sledilcev na Facebooku?

Facebook je še vedno eno najbolj priljubljenih družbenih omrežij – zdi se, da so danes na Facebooku že prav vsi. 

Prav zato si tudi večina podjetij v tem omrežju ustvari profil, saj omrežje uporablja tudi njihova ciljna skupina. Vendar pa se tu delo ne konča – nasprotno, šele začne se. 

Pridobiti prvih 100 sledilcev na Facebooku je pogosto prvi cilj podjetij, rast Facebookove skupnosti pa se v poplavi vseh informacij pogosto zdi skoraj nemogoča. 

Ponujamo vam šest nasvetov, s katerimi bo pridobivanje sledilcev na Facebooku veliko lažje!

 

1. Uredite svoj Facebookov profil 

Prvi korak je ustvarjanje profila za vaše podjetje na Facebooku. Pomembno je, da si kot podjetje ne ustvarite običajnega osebnega profila, temveč Facebookovo stran za podjetja. 

Glavna prednost strani pred profilom je, da omogoča boljše možnosti za komunikacijo z uporabniki oziroma sledilci vaše strani, poleg tega pa omogoča spremljanje aktivnosti in vpogled v nekatere statistične podatke vaših objav. 

Da ustvarite stran, morate biti v Facebook najprej prijavljeni z osebnim profilom, saj lahko stran ustvari le registriran uporabnik. Na https://www.facebook.com/pages/create/ lahko izberete eno izmed šestih kategorij.

Naslednji korak je urejanje profila – vpisati le ime podjetja vsekakor ni dovolj. Facebook vas bo najprej prosil, da izberete profilno fotografijo – najbolje je, da je to vaš logotip, saj vas bo ta fotografija predstavljala na celotnem omrežju. 

Nato se lotite dodajanja drugih informacij: kratek opis, ki bo uporabnikom predstavil vaše podjetje, kontakt in povezavo do spletne strani. Da bo vaša Facebookova stran celostno urejena, dodajte še naslovno fotografijo ali video. Dodate lahko tudi pomembne mejnike v delovanju vašega podjetja. 

Facebook za podjetja nudi več možnosti za optimiziranje vaše strani in dostop do analitike. 

 

2. Bodite aktivni

Super, ustvarili ste Facebookovo stran in povabili svoje prijatelje, naj jo všečkajo. Kako pa pritegniti pozornost drugih uporabnikov?

Kot nova stran morate na Facebooku razširiti glas o sebi, biti verodostojni ter povečati vpliv in doseg strani.

Najpomembnejše je, da na svoji strani redno objavljate. Vendar ne pretiravajte – enkrat do dvakrat na dan bo povsem dovolj. Bolj kot število objav je pomembna njihova kakovost.

Na začetku zastavite strategijo in ji nato sledite. Vaše objave naj bodo smiselno povezane druga z drugo in z vašim podjetjem.

Vaša vsebina mora biti za sledilce zanimiva in privlačna. Za uporabnika mora predstavljati dodano vrednost. Vsebina, povezana z vašim izdelkom ali storitvijo, bo veliko učinkovitejša kot zgolj oglaševanje izdelka ali storitve. Razmislite, kakšne probleme ima vaša ciljna skupina in kako jih lahko rešite.

Če, na primer, vaše podjetje prodaja nek prehrambni izdelek, lahko svojo strategijo na Facebooku zasnujete na receptih, ki vsebujejo vaš izdelek. To bo za vaše sledilce predstavljalo uporabno in zanimivo informacijo, zaradi česar bodo z večjo verjetnostjo še naprej sledili vašim objavam.

Ni pa vseeno niti, kdaj in v kakšni obliki objavite svoje vsebine. Sledilci vsake strani se na Facebooku vedejo drugače, zato morate preizkusiti, kaj je najbolj učinkovito za vašo stran.

Največ uporabnikov uporablja Facebook čez dan ali pa popoldne, po drugi strani pa se največ interakcij zgodi pozno zvečer. Prav tako so rezultati običajno nekoliko boljši ob koncih tedna.

Vsebino lahko objavite v različnih oblikah: fotografija, video, povezava do spletne strani, beležka in tako naprej. Bolj ko je vaša vsebina interaktivna, boljše rezultate bo dosegala. 

Vrste objav, ki jih omogoča Facebook 

 

Že nekaj časa postaja vse pomembnejša video vsebina – Facebook daje prednost neposredno naloženim videom, izogibati pa bi se morali objavljanja povezav na druge platforme z video vsebinami (npr. YouTube). 

 

3. Spoznajte Facebookov algoritem

Za boljše razumevanje platforme je koristno vedeti, kako deluje Facebookov algoritem – torej, kako Facebook določi, katere novice se bodo prikazale na uporabnikovi časovnici.

Facebook pri prikazovanju novic upošteva več kot 100.000 različnih dejavnikov, najpomembnejši pa so naslednji:

  • kakšni so interesi uporabnika,
  • kako uspešna je objava pri drugih uporabnikih,
  • kako uspešne so druge vsebine, ki ste jih objavili na svoji strani, 
  • vrsta objave, ki jo uporabnik najpogosteje pregleduje (fotografija, video itd.), 
  • nedavnost objave – koliko časa je minilo od objave vsebine.

 

Najpomembnejši dejavniki Facebookovega algoritma

 

4. Pridobite prave sledilce

Ne nasedajte stranem, ki vam obljubljajo na tisoče novih sledilcev, všečkov in komentarjev. Tako pridobljeni sledilci niso nikoli dejavni dalj časa, poleg tega pa ne predstavljajo ciljne skupine za vaše podjetje.

To je enako, kot da sledilcev sploh ne bi imeli. Za vašo stran je boljše, če pridobite sledilce, ki bodo vašo stran dejansko spremljali in bodo potencialni uporabniki vašega izdelka ali storitve.

Takšne sledilce pa pridobite le z relevantno in privlačno vsebino, o kakršni smo govorili že v prejšnji točki.

Veliko strani za pridobivanje sledilcev uporablja nagradne igre. To je sicer lahko učinkovit način za pridobivanje novih sledilcev, vendar je pomembno, kako nagradno igro izvedete.

Gre namreč za podobno situacijo kot z različnimi stranmi za pridobivanje sledilcev. Tako pridobljeni sledilci namreč pogosto vaši strani začnejo slediti le zaradi nagrade, ne zanimata pa jih niti vaše podjetje niti vsebina. Po končani nagradni igri vašo stran ali zapustijo ali pa so neaktivni.

Bi raje imeli na tisoče neaktivnih sledilcev ali manjše število zares aktivnih? Tudi pri sledilcih ponovno prevlada kakovost nad količino. 

 

5. Izkoristite Facebookovo oglaševanje

Povprečen organski doseg strani se giblje med 3 in 5 odstotki.

To pomeni, da vsebine, ki jo objavite, nikoli ne vidijo vsi vaši uporabniki, še težje pa postane, ko imate več sledilcev. Možnosti za to pa lahko povečate, če v objavo vložite nekaj denarja.

Pametno postavljen oglas bo učinkovit tudi z manjšo vsoto denarja. Pozorni morate biti na izbiro vsebine, besedila in tipa objave. Tu veljajo enaka pravila kot pri običajni objavi.

Pri Facebookovem oglaševanju je pomemben predvsem namen vašega oglasa. Želite le razširiti objavo med svojimi sledilci ali morda pridobiti nove? Od vašega cilja je odvisna izbira vrste oglasa in ciljne skupine, na katero boste usmerili oglase.

 

6. Povežite svojo spletno stran s Facebookom

Vaše podjetje ima najbrž tudi spletno stran, ki jo (potencialni) kupci obiščejo v ob iskanju informacij.

Na svojo spletno stran lahko med drugim dodate tudi povezavo (oziroma gumb) do svoje Facebookove strani (in drugih družbenih omrežij).

Tako bodo obiskovalci spletne strani, ki jih zanima več, obiskali tudi vašo Facebookovo stran, vi pa boste lahko pridobili nove sledilce.

Če vaše podjetje za komuniciranje z uporabniki uporablja tudi elektronska sporočila, lahko vanje vključite vabilo za obisk vaše Facebookove strani.

 

7. Ne pozabite na mreženje

Sledilci ne bodo prišli sami od sebe. Vaša stran se mora pojavljati v omrežju, postati mora opazna.

Poleg rednega objavljanja zanimive vsebine je lahko za vaše podjetje koristno sodelovanje z drugimi Facebookovimi skupnostmi oziroma stranmi, ki so vsebinsko povezane z vašo. Sodelovanje je lahko koristno za obe strani, saj lahko tako drug z drugim delite sledilce. Če je njihova vsebina zanimiva za vaše sledilce, bodo začeli slediti tudi drugi strani, s katero sodelujete – enako pa velja tudi obratno.

Pomembno je, da ste na svoji strani dejavni in dosledni. Pri vsebini, ki jo objavljate, izhajajte iz potreb uporabnikov in poskusite biti čim bolj ustvarjalni.

Ni nujno, da bo vašim sledilcem všeč tisto, kar je všeč sledilcem drugih strani. Zato morate redno spremljati rezultate svojih objav, prilagajati vsebino in preizkušati različne pristope.

Zapomnite si: sledilci se ne naberejo čez noč, temveč je zanje potrebno delati. Preizkusite naše nasvete in kmalu boste opazili pozitivne učinke!

V A1 poslovnim uporabnikom nudimo vrsto naprednih pisarniških rešitev, s katerimi boste poenostavili in pohitrili prehod lastnega poslovanja v digitalno dobo.