<span class="txt-white-desktop">Kako pridobiti potrošnike, ki bodo ostali zvesti</span> <span class="txt-white-desktop">Kako pridobiti potrošnike, ki bodo ostali zvesti</span>

Kako pridobiti potrošnike, ki bodo ostali zvesti

Znan pregovor »Dober glas seže v deveto vas« se je na področju prodaje že mnogokrat izkazal za resničnega. Če boste s svojimi strankami vzdrževali dober odnos in držali obljube, lahko pričakujete njihovo zvestobo.

Raziskava je pokazala, da 40 % dobička spletne prodaje prinesejo zvesti kupci, ki pa predstavljajo le 8 % vseh strank. Številke pričajo, da se v zvestobo in nagrajevanje strank splača vlagati, saj so celo bolj dobičkonosne kot novi kupci.

V tokratnem prispevku predstavljamo šest nasvetov, ki vam bodo pomagali pridobiti zveste kupce in jih prepričati, naj se k vam še vrnejo.

1. Prisluhnite jim

Zapomnite in zapišite si (saj veste: pametni pišejo) vse informacije, ki jih dobite od strank. So vas pohvalili, morda pograjali, vam dali kakšen nasvet za izboljšanje vašega produkta, storitev ali morda celo nakupnega procesa? To obrnite sebi v prid.

Hkrati pa je priporočljivo, da jim prisluhnete tudi na osebni ravni, si morda zapomnite njihovo ime, saj to vzbuja občutek prijateljskega odnosa – strankam pokažete, da vam je mar zanje. Če se bodo pri poslovanju z vami počutile prijetno, se bodo zagotovo rade vračale.

2. Komunicirajte na osebni ravni

Personalizacije ne uporabite le na štiri oči, temveč tudi pri ohranjanju stikov prek sporočil. Verjetno svojim strankam pošiljate e-poštna sporočila, kje sicer sicer dober način, kako ostati v stiku z njimi in jih hkrati obveščati o najnovejših ugodnostih – vendar ne dovolj oseben.

E-pošta lahko deluje preveč uradno in ne vzpostavi prijateljskega odnosa. Morda delate na področju, kjer s strankami sodelujete? Namesto e-pisma jih raje pokličite in se dogovorite za sestanek, saj bo to ustvarilo bolj oseben odnos.

3. Delite relevantne in vedno aktualne informacije

Stranke, ki na enem mesto večkrat opravijo nakup, imajo svoje najljubše produkte že izbrane. Pripravljene so preizkusiti kaj novega, vendar se jim ne ljubi iskati drugih produktov, zato kupijo že preverjenega. Svojim (potencialnim) kupcem predlagajte kaj novega, jim pomagajte in svetujte – predstavite jim najbolje prodajane produkte, nove trende na vašem področju, delite povezavo do vašega bloga … Naredite nekaj več, saj bodo to prepoznali kot dodatno vrednost, predanost in se bodo k vam radi vračali.

4. Vzpostavite čim boljšo podporo strankam

Pomoč strankam je eden pomembnejših kazalnikov uspešnega podjetja. Bolj ko se jim boste posvetili in več pomoči jim boste nudili, bolj zadovoljni bodo z vami. Zato vas bodo priporočili več ljudem in dober glas se bo širil.

Najpogostejša napaka je, da se podjetja preveč posvetijo iskanju novih strank, medtem ko na stare popolnoma pozabijo. Prepričana so, da so obstoječi kupci znamki že zvesti in da ne potrebujejo dodatne spodbude, ki bi jih ohranjala v zvestobi. Seveda to ne drži – tudi za že obstoječe stranke je treba imeti strategijo, sicer se lahko hitro zgodi, da bodo odšle k vašemu konkurentu, ki jim bo posvetil več pozornosti.

5. Vzdržujte hitro odzivnost

Strankam pokažite, da vam je mar zanje in da ste jim vedno na voljo. Naj vedo, da se lahko na vas zanesejo, ko bodo potrebovale pomoč. To dosežete s hitrim odzivanjem na družbenih omrežjih, na e-pošto, klic … Raziskava je pokazala, da je za 90 % kupcev hitro odzivanje na njihova vprašanja zelo pomemben dejavnik vrednotenja poslovanja podjetja.

6. Ustvarite program zvestobe

Program zvestobe je odličen način, kako nagraditi kupce in jim izkazati pozornost. Tako bodo vaši znamki ostali zvesti in se bodo k vam radi vračali. Seveda pa je treba ustvariti delujoč program, kar pomeni, da bodo stranke z veseljem sodelovale pri zbiranju točk in nagrad. Pristop k sodelovanju naj bo preprost in brezplačen, prav tako pa tudi odjava iz programa zbiranja.

Sedaj ste na vrsti vi. Posvetite se strankam, stopite stopničko višje in z osebnim prijateljskim pristopom pokažite, da vam je mar, hkrati pa ohranite profesionalnost. Veliko uspeha vam želimo.