<span class="txt-white-desktop">Naj vam uporabniki sami zaupajo svoje mobilne številke!</span> <span class="txt-white-desktop">Naj vam uporabniki sami zaupajo svoje mobilne številke!</span>

Naj vam uporabniki sami zaupajo svoje mobilne številke!

Si želite mobilne številke uporabnikov? Naj vam jih zaupajo sami.

Zadnjič smo razkrili številne prednosti oglaševalskih SMS-kampanj. Seveda za tovrstne oglaševalske akcije potrebujemo predvsem bazo naročnikov in njihove telefonske številke. Kako jo zgraditi? Obstaja več načinov, a daleč najbolj učinkovita načina sta zagotavljanje ugodnosti uporabnikom in nagradne igre.

Oglas, ki v očeh uporabnika ne predstavlja dodane vrednosti, ne bo dobro sprejet.

 

 

 

 

Ugodnost naj bo, pa če je še tako drobna

Oglas, ki v očeh uporabnika ne predstavlja dodane vrednosti, ne bo dobro sprejet. Po drugi strani pa velja, da lahko že manjša ugodnost prinese odličen rezultat. Trgovci in ponudniki različnih storitev (frizerski saloni, obrtniki …) lahko oglašujejo različne popuste za naročnike svojega SMS-kluba, pri čemer je že 10 % dovolj mikavna ugodnost, da se uporabniki začnejo prijavljati. Večja ko je ugodnost, večji bo naval, posebej pri brezplačnih ugodnostih – npr. če kavarna vsem, ki se prijavijo, ponudi brezplačen rogljiček ali kavo. Tehnična izvedba gradnje baze uporabnikov je bistveno lažja z uporabo namenske platforme za SMS-marketing, saj ta lažje sledi uporabnikom in prepozna tiste, ki so se v SMS-klub prijavili in nato odjavili, ter jim ob ponovni prijavi pošlje le zahvalo za prijavo, ne pa tudi kupona (ali QR-kode) za brezplačno ugodnost.

 

Manija na nagradne igre

Ljudje imamo radi nagradne igre, še posebej, če gre za mikavne nagrade. Trgovci in ponudniki storitev bodo bistveno hitreje zgradili bazo mobilnih številk uporabnikov, če organizirajo zanimivo nagradno igro, promovirajo pa jo lahko kar v prodajalni ali pisarni – pač tam, kjer uporabniki poravnajo račun za izdelke oziroma storitve. Zanimiva možnost novačenja članov SMS-kluba je tudi prikaz akcij poleg izdelkov in pri blagajni (na zaslonu terminala za plačilo s plačilnimi karticami). Nagradne igre so tipično izjemno učinkovit način za pridobivanje telefonskih številk potrošnikov, saj podjetja poročajo tudi o več kot 100-odstotni rasti števila članov lastnega SMS-kluba.


Igrajte po pravilih

Trgovci lahko v fizični trgovini ali spletni prodajalni ali kjerkoli drugje, kjer želijo, objavijo oglas, ki potrošnike poziva k sodelovanju prek mobilnega kanala. Pri tem pa morajo jasno opredeliti, kaj uporabnikom, ki jim bodo zaupali telefonsko številko, nudijo in kaj bodo z njo počeli – torej natančno navesti, da se uporabniki s sodelovanjem prijavljajo na prejemanje občasnih SMS-obvestil in akcij ter se strinjajo z obdelavo podatkov na strani ponudnika. Sploh v luči nove splošne uredbe o ravnanju z osebnimi podatki (GDPR), ki jasno navaja, da je telefonska številka uporabnika osebni podatek, omejitve njene hrambe in rabe pa morajo seveda upoštevati tudi marketinške aktivnosti prek SMS-jev.

V A1 poslovnim uporabnikom nudimo še vrsto naprednih pisarniških rešitev, s katerimi boste poenostavili in pospešili prehod svojega poslovanja v digitalno dobo.