Opremite pisarno s pisarniško opremo za vrhunske poslovne rezultate

Izbira pravilne kombinacije naprav in programske opreme je eden ključnih predpogojev za učinkovito poslovanje. V Nakupovalnici lahko izbirate med nepogrešljivimi napravami vrhunskih blagovnih znamk ter poiščete najboljše poslovne rešitve zase in za vaše podjetje. Poskrbite za učinkovito delovanje svojega podjetja. Nakup naprav lahko na obroke, brez obresti opravite že danes, hitro in enostavno!

 
Nakup na 3, 6, 12 ali 24 obrokov
Brez obresti in stroškov financiranja.
Brez vezave.
 
Brezplačna dostava.

Poslovne rešitve

Kako poteka nakup na obroke?

 
1. Izbor naprave
V spletni Nakupovalnici, v najbližji A1 poslovalnici ali prek vašega poslovnega skrbnika izberite in naročite želeni izdelek.
2. Podpis pogodbe
Če imate poslovnega skrbnika, pogodbo podpišete na sedežu vašega podjetja, povpraševanje pa lahko oddate na spletni strani. Če nimate dodeljenega skrbnika, pogodbo podpišete ob nakupu v poslovalnici ali na sedežu vašega podjetja, če ste povpraševanje oddali po spletu ali telefonu.
3. Prevzem naprave
Dostavna služba vam izbrane izdelke brezplačno dostavi na izbrani naslov za dostavo.
4. Plačilo naprave
Naprave odplačujete obročno na mesečnem A1 računu.

Pogosta vprašanja

Kdo lahko kupi napravo na obroke?
Napravo na obroke lahko kupite vsi naročniki mobilnih ali fiksnih storitev A1, ki imate sklenjeno aktivno naročniško razmerje in imate poravnane vse zapadle obveznosti na vašem naročniškem razmerju.

Kaj potrebujemo za nakup naprave na obroke?
Za nakup naprave na obroke je potrebno skleniti Pogodbo o nakupu opreme na obroke. Če vam ni bil določen poslovni skrbnik, lahko pogodbo lahko sklenete na kateremkoli prodajnem mestu A1, kjer se identificirate z osebnim dokumentom. Nakup naprave oz. podpis Pogodbe o nakupu opreme na obroke lahko uredite tudi preko telefonske številke 040 40 40 40. V tem primeru pogodbo prejmete v podpis na naslov podjetja.

Naročilo za izbrano napravo lahko oddate tudi preko vašega poslovnega skrbnika ali preko spletne strani z oddajo povpraševanja. V tem primeru boste prejeli kontakt s strani vašega poslovnega skrbnika, pogodbo pa prejmete v podpis na naslov podjetja.

Koliko naprav lahko kupimo na obroke?
Vsak naročnik A1 storitev, ki izpolnjujen pogoje za nakup naprav na obroke, lahko kupi največ 5 naprav na obroke, ne glede na številko sklenjenih naročniških razmerij. Skupni znesek mesečnega obroka vseh naprav ne sme biti višji od 100,00 EUR z DDV. Znesek mesečnih obrokov za mobilne telefone v to ni vključen.

Na kakšen način plačamo napravo?
Pri napravah v vrednosti do 150 € z DDV lahko uporabniki izbirajo med možnostjo enkratnega plačila naprave na kateremkoli prodajnem mestu A1 ali obročno na mesečnem računu za storitve A1. Naprave v vrednosti nad 150 € je možno plačati samo obročno na mesečnem računu za storitve A1. Obroke lahko kadarkoli predčasno poplačate na kateremkoli prodajnem mestu A1.

Na koliko obrokov lahko kupimo napravo?
Vse naprave lahko kupite na 3, 6, 12 ali 24 obrokov.

Kje lahko kupimo naprave na obroke?
Naprave lahko kupite preko spletne strani www.a1.si/poslovni/nakupovalnica, preko vašega poslovnega skrbnika, na vseh prodajnih mestih A1 in preko številke 040 40 40 45, medtem ko se za ponakupna vprašanja obrnete na 040 40 40 40.

Ali je potrebno prvi obrok poravnati na prodajnem mestu?
Ne, vsi obroki se obračunajo na mesečnem računu za storitve A1. Izjema so vsi naročniki A1 storitev, ki imajo naročniško razmerje sklenjeno manj kot 6 mesecev in želijo opraviti nakup naprave v vrednosti 150 € ali več. V tem primeru je potrebno na prodajnem mestu A1 poravnati predplačilo v višini 20% cene izdelka. Preostali znesek naprave se vam porazdeli na obroke, ki se vam zaračunajo na mesečnem računuza A1 storitve.

Ali dobimo pisno, elektronsko ali SMS obvestilo, ko so odplačani vsi obroki?
Ne, po poplačilu vseh obrokov za napravo ne prejmete nobenega obvestila, enostavno se bremenitev vašega računa zaključi.

Ali lahko predčasno poplačamo obroke za napravo?
Obroke lahko predčasno poplačate na kateremkoli prodajnem mestu A1.

Ali lahko napravo kupimo tudi v enkratnem znesku?
Vse naprave, v vrednosti do 150 € lahko kupite tudi v enkratnem znesku na kateremkoli prodajnem mestu A1. Ob nakupu naprave prejmete Potrdilo o plačilu naprave, izdelek pa bo na vaš naslovu dostavljen v najkrajšem možnem času. Naprava bo praviloma dostavljena v roku 7 delovnih dni, najkasneje pa v roku 30 dni od sklenitve pogodbe.

Ali lahko napravo delno plačamo takoj in delno na obroke?
Naročniki imajo možnost delnega plačila naprave na obroke na prodajnem mestu A1. Izbirate lahko med tremi možnostmi:

  • 20% vrednosti naprave
  • 30% vrednosti naprave ali
  • 50% vrednosti naprave.
 

Preostali znesek izbrane naprave se vam bo obračunal obročno, glede na izbrano število mesečnih obrokov.

Za naročnike, ki imajo naročniško razmerje sklenjeno manj kot 6 mesecev, je ob nakupu naprave v vrednosti 150 € ali več, obvezno delno plačilo naprave na prodajnem mestu A1 v vrednosti 20% cene naprave. Preostali znesek izbrane naprave se vam bo obračunalobročno, glede na izbrano število mesečnih obrokov.

Ali lahko predčasno prekinemo naročniško razmerje? Kaj se zgodi z obroki?
Naročniško razmerje lahko predčasno prekinete. V tem primeru se vsi preostali obroki za napravo obračunajo na zadnjem mesečnem računu za storitve A1.

V kolikšnem času prejmemo naročeni izdelek?
Trudimo se, da bo izdelek na vašem naslovu v najkrajšem možnem času. Naročena naprava bo praviloma dostavljena v roku 7 delovnih dni, najkasneje pa v roku 30 dni od sklenitve pogodbe.

Kaj če ob dostavi pošiljke nismo dosegljivi?
Dan pred dostavo izdelka boste s strani dostavne službe na kontaktno številko, katero ste posredovali ob naročilu, prejeli SMS obvestilo o dostavi naprave skupaj s sprejemno številko. Pošiljki lahko sledite na povezavi sledenje.posta.si. Na dan dostave boste ponovno prejeli SMS obvestilo o dostavi naprave. Če ob obisku dostavne službe ne boste dosegljivi, lahko na podlagi prejetega obvestila pošiljko osebno prevzamete na pristojni pošti še 15 koledarskih dni. Po tem roku se pošiljka vrne pošiljatelju. Blaga ni mogoče naročiti poštno ležeče, dostava pa je omejena na ozemlje Republike Slovenije.

Kakšen je strošek dostave?
Dostava je za naročnike A1 brezplačna.

Pošiljka je poškodovana. Kaj storiti?
Če ste ob prevzemu pošiljke opazili, da je izdelek ali pošiljka fizično poškodovana, v njej manjka vsebina ali kaže znake odprtja, lahko vložite postopek odškodnine pri Pošti Slovenije. To storite tako, da ob sami dostavi naprave (v kolikor je poškodba takoj vidna) izpolnite Zapisnik o poškodovani pošiljki pri dostavljalcu oz. pošiljko (embalažo + vsebino) prinesete na pošto takoj, ko opazite poškodbo oz. najkasneje v roku 30 dni od prevzema pošiljke. Na pošti opozorite, da je potrebno izpolniti Zapisnik o poškodovani pošiljki, ki ga podpišete tudi vi. Po prejetju vse potrebne dokumentacije, se na Pošto Slovenije poda zahtevek za odškodnino. Zahtevek na Pošti Slovenije komisijsko obravnavajo in na podlagi odgovora ali odobritve se vrne kupnina ali naroči nov artikel. Skupaj s Pošto Slovenije bomo poskrbeli, da bo odškodnina rešena v najkrajšem možnem času.

O poškodovani pošiljki nas obvestite tudi na e-naslov info@A1.si ali po telefonu na številko 040 40 40 40. Ob prijavi škode bomo potrebovali tudi fotografije paketa, embalaže (notranje in zunanje), poškodovanega artikle, dostavnice in pa opis poškodbe.

OPOZORILO: Shranite originalno embalažo, saj jo v primeru uveljavljanja transportne poškodbe nujno potrebujete.

Kaj v primeru okvare izdelka?
V primeru, da bi imeli težavo z napravo/opremo, ki ste jo kupili pri A1, vam svetujemo, da garancijo uveljavljate neposredno pri pooblaščenem servisu. Stvarno napako lahko uveljavljate na prodajnem mestu A1.

Kam lahko odnesemo napravo na popravilo?
Podatki o pooblaščenih serviserjih se nahajajo pri opisu posamezne naprave oziroma v dokumentaciji prodajnega kompleta.

Kje lahko pogledamo pretekle nakupe naprav?
Svoje pretekle nakupe in podatke o preostalih obrokih si lahko ogledate v aplikaciji Moj A1 oz. na povezavi moj.a1.si.

Več Skrij