<span class="txt-white-desktop">10 nasvetov, kako izboljšati ugled podjetja</span> <span class="txt-white-desktop">10 nasvetov, kako izboljšati ugled podjetja</span>

10 nasvetov, kako izboljšati ugled podjetja

Deset nasvetov, kako izboljšati ugled podjetja

Ugled je nevidni kapital podjetja, ki zvišuje njegovo finančno in splošno uspešnost. Pomen ugleda med podjetji in podjetniki je dejstvo, saj lahko splošno mnenje podjetju zapre ali odpre vrata v poslovni svet. V nadaljevanju vam zato predstavljamo deset nasvetov, s pomočjo katerih lahko izboljšate ugled podjetja.

1. Bodite odzivni

Ko v podjetju pride do težav, jih ne poskušajte prikriti ali ignorirati. Odreagirajte hitro in bodite dosegljivi za pojasnila. Če bodo stranke imele občutek, da jih ignorirate, bodo jezo izrazile z objavami na spletu in na družbenih omrežjih ter s tem povzročile še več težav.

Strankam odgovarjajte pošteno in iskreno. Če ste naredili napako, se opravičite in pojasnite, kako je do napake prišlo. Dodajte, da boste v prihodnje bolj pazljivi.

Tudi na družbenih omrežjih ob morebitnih vprašanjih in komentarjih strank odpisujte hitro, vendar korektno. S tem boste dosegli višjo stopnjo odzivnosti oziroma (ang. response rate), kar je cilj vsakega dobrega podjetnika. Visoka stopnja odzivnosti vam bo dvignila ugled.

2. Držite obljube

Zaupanje je zelo pomembno tako med zaposlenimi kot tudi med strankami, zato vedno izpolnite obljubljeno. Ste kupcem obljubili popust? Potem jim ga dajte. Ste zaposlenim obljubili zvišanje plače? Potem to tudi naredite. Ko vam bodo stranke zaupale in se zanesle na vas, vas bodo posledično tudi spoštovale in vaš ugled bo rasel.

Če obljub ne boste držali, bo med vami in vašimi zaposlenimi ter strankami zrasla nevidna stena, ki jo boste pozneje težko podrli. Preprosto povedano: ko enkrat izgubite zaupanje, ga boste težko pridobili nazaj.

Raziskave so pokazale, da 64 odstotkov ljudi najbolj zaupa spletnim iskalnikom, ki opravljajo raziskave o podjetju. Prav zaradi tega si je dobro zagotoviti, da bo vsebina na družbenih omrežjih podprta z dejansko izkušnjo strank.

3. Bodite pazljivi pri predstavljanju znamke

Dobro premislite o strategiji vzpostavljanja svoje znamke. Kaj želite kupcem sporočiti? Kdo so vaši ciljni kupci? Kakšna naj bo njihova prva asociacija ob omembi vaše znamke?

Če se vam zdi potrebno, za pomoč prosite podjetja, ki se s vzpostavljanjem znamk ukvarjajo tudi poslovno.

Poskrbite, da bodo vaši slogani in logotipi tudi pravno zaščiteni. Nato se lotite postavitve spletne strani in odpiranja profilov na družbenih omrežjih. Vse to morate tudi dosledno načrtovati, če želite, da bodo delovali v vašo korist.

4. Povežite se s svojimi strankami

Vaše podjetje in znamka sama sta del družbe, v kateri delujeta. Pomagajte tej družbi – pa naj bo to finančna ali praktična pomoč. Tako se bo o vas širil dober glas in vsi bodo vedeli, da vam ni vseeno za stranke.

Prav tako vas lahko s strankami povežejo dobro vodeni stiki z javnostjo (ang. public relations). Sodelujte z mediji, povejte jim svojo zgodbo. Tako bo vaše podjetje in storitve, ki jih nudite, poznalo vedno več ljudi.

Povežite se tudi s svojimi zaposlenimi, saj se tako ustvari odnos, grajen na zaupanju. Njihovo delo bo uspešnejše, če bodo vedeli, da vam je mar za njih.

5. Bodite prijazni in razumevajoči

Ko pride do težav, bodite človeški in razumevajoči. Težave rešujte razumno in mirno. Vaša jeza ne bo pomagala nikomur.

Dejstvo je, da bodo stranke več denarja vložile v podjetja, katerih vrednote temeljijo na zaupanju, razumevanju in prijaznosti.

Tudi na družbenih omrežjih bodite razumevajoči in iskreni. Izberite način, kako boste nagovarjali stranke. Vaš pristop je lahko tudi hudomušen, a pri tem vedno ostanite profesionalni.

Raziskava, ki jo je izvedlo podjetje Weber Shandwick, je pokazala, da bi se 70 odstotkov potrošnikov izognilo nakupu izdelka, če jim pristop podjetja in podjetje samo ne bi bila všeč.

6. Bodite dober nadrejeni

Bodite dober nadrejeni, saj vsi vemo, da se dober glas širi v deveto vas. Kot smo že zapisali, bodite do svojih zaposlenih prijazni, razumevajoči, pošteni in strpni, saj so oni tisti, ki lahko svojim prijateljem, družini in znancem posredujejo informacije o zadovoljstvu v vašem podjetju. Tako vam lahko izboljšajo ali poslabšajo ugled.

Vedno večje število spletnih mest se odloča za pozive zaposlenim, naj ocenijo svoja podjetja. Ljudem dajo možnost, da se anonimno izrečejo o dobrih in slabih delodajalcih. Tako prispevajo k ugledu podjetja, kar lahko izkoristite tudi v svojo korist.

 7. Izdelajte izstopajočo digitalno strategijo

Izdelajte strategijo, ki bo drugačna kot pri vaši konkurenci. V čem se razlikujete od drugih, kaj vas dela boljše? Prednosti izkoristite sebi v prid in na njih zgradite strategijo.

Posvetite se tudi družbenim omrežjem, v katerih se skriva velik potencial vašega podjetja. Na njih bodite redno aktivni. Odgovarjajte strankam in jih hkrati poskušajte čim bolj vključiti. Tako boste pridobili zvesto skupino uporabnikov, ki bodo redno spremljali vaše objave.

8. Vključite se

S strankami in poslovnimi partnerji se povezujte tudi na promocijskih dogodkih – ti vam lahko precej izboljšajo ugled. Predstavite svoje podjetje, ki temelji na iskrenosti in zanesljivosti.

9. Sodelujte s podjetji in širite svoj vpliv

Sodelovanje z zaupanja vrednimi partnerji vam lahko precej poveča ugled. Govorimo o podjetjih, dobaviteljih in vplivnežih, s katerimi poslujete. Z mreženjem se bo glas o vašem ugledu širil – najprej lokalno, nato globalno.

10. Svoje podjetje usmerite dolgoročno

V zadnjih letih so večja podjetja, med drugim tudi Starbucks in Ford, javno objavila, kako si prizadevajo zmanjšati negativne učinke na okolje in delovati naravi prijazno.

Razmislite, kakšno prihodnost si želite za svoje podjetje. Kakšne možnosti ima za napredek? Kam vse se še lahko širi? Pri tem lahko vključite tudi poslovanje z uporabo načel trajnostnega razvoja. Pozitivno prispevajte k skupnosti in ustvarite čim več priložnosti za ljudi v svojem okolju, obenem pa se soočite z velikimi težavami, kot so podnebne spremembe, odpadki in neenakost.

V A1 poslovnim uporabnikom za preprost začetek in lažjo motivacijo nudimo vrsto naprednih pisarniških rešitev, s katerimi boste poenostavili in pohitrili prehod lastnega poslovanja v digitalno dobo.