<span class="txt-white-desktop">5 digitalnih grehov novih podjetij</span> <span class="txt-white-desktop">5 digitalnih grehov novih podjetij</span>

5 digitalnih grehov novih podjetij

Pet digitalnih grehov novih podjetij

Ob ustanovitvi novega podjetja in njegovih začetkih je pomembno, da čas in denar razdelimo skrbno in primerno. Ena od naložb, ki je nikakor ne gre zanemariti, je dobra naložba v tehnologijo in digitalne vire.

Kljub temu mnoga podjetja vedno znova ponavljajo nekaj ključnih napak.

Ste del novega podjetja, ki se je podalo na vznemirljivo pot predstavitve svojega izdelka ali storitve na spletu?

Preberite si zapis o petih najpogostejših napakah, ki jih nova podjetja naredijo ob vstopu v digitalno okolje.

Ne načrtujejo spletne strani

Velika večina ljudi informacije in nove izdelke išče v spletu. Kljub temu je postavitev spletne strani za mnoga podjetja precej nepomemben element v začetni fazi.

Zakaj? Pogosto je razlog preprosto to, da postavitev odgovornim povzroča kar nekaj sivih las.

Postavitev nove spletne strani je pravzaprav precej preprosta stvar, če se je lotite premišljeno in med postopkom razmišljate o vseh potrebnih korakih in spletnih orodjih, ki so vam lahko v pomoč.

Sledite preprostemu zaporedju.

1. Najprej razmislite o domeni. Ta se mora ujemati z imenom vašega podjetja, da ljudje z iskanjem ne bodo imeli veliko težav.

2. Nato določite še personaliziran e-naslov naslov podjetja. Naj sledi vzorcu ime.zaposlenega@vaše-podjetje.si. Obiskovalci spletne strani in ljudje, ki želijo z vami stopiti v stik, bodo tako dobili vtis popolnega profesionalizma.

3. Danes na trgu obstaja veliko spletnih orodij, ki uporabnikom za postavitev spletne strani ponujajo funkcijo povleci-in-spusti (angl. drag-and-drop). Ne potrebujete računalniške diplome ali programerja, da spiše kodo in stran postavi točno tako, kot ste si zamislili.

Nekaj primerov preverjenih pripomočkov, ki so vam lahko v pomoč pri gradnji spletne strani:

Wix

Squarespace

Weebly

4. Za tem vas od popolnosti loči samo še vnos vseh potrebnih podatkov – in vaša spletna stran je pripravljena za uporabnika.

Ni potrebno, da je prva spletna stran podjetja preveč zapletena. Lahko se je lotite zelo kompleksno ali pa zadevo poenostavite z uporabo pravih orodij in z dobro pripravljenim načrtom.

Spletne strani ne oglašujejo

Veliko novih podjetij napako naredi tudi pri oglaševanju spletne strani.

Zdaj ko je vaša nova spletna stran pripravljena na veliko razkritje, vaša naloga še ni končana. Ljudje brez vašega prizadevanja namreč ne bodo kar naleteli na vašo spletno stran. Na svetu je več kot 1,5 milijarde spletnih strani, zato se zavedajte, da tekmujete z izredno zasičenim trgom.

O strani lahko seveda pripovedujete prijateljem in upate, da se zadeva razširi z metodo od-ust-do-ust ali pa povezavo delite s svojimi sledilci na družbenih omrežjih.

Pred začetkom dobro preučite svoje oglaševalske možnosti. Ko gre za oglaševanje lastnega podjetja v fizičnem svetu in oglaševanje spletne strani v digitalnem svetu, imamo natančno en skupni imenovalec: možnost izbire. V spletu so na voljo številne oglaševalske možnosti. Vaša naloga je, da se o njih podučite in poiščete tisto, ki bo vašemu podjetju prinesla največ zadetkov in na spletno stran preusmerila največ prometa.

Pomanjkanje privlačnih vsebin

Vsebina v digitalnem marketingu velja za kralja. Zato si kot novo podjetje na trgu pomanjkanja vsebin enostavno ne morete privoščiti.

Vsak novi lastnik podjetja morda enostavno ne bo imel časa in izkušenj za ustvarjanje zelo kakovostne vsebine na tedenski ravni. Redno zaposlenega pisca vsebin pa pomeni višje stroške, kar ni vedno izvedljivo.

Na srečo obstaja veliko visoko kvalificiranih samostojnih piscev, ki jih lahko za ustvarjanje vsebine najamete pogodbeno. Najverjetneje bo za to potrebno kar nekaj iskanja. Težko je namreč naleteti na popolnega pisca, ki dobro pozna vašo panogo in se zna pri pisanju poistovetiti z vašo blagovno znamko.

Ustvarjanje privlačne vsebine, ki jo lahko umestite na svojo spletno stran in družbena omrežja, je ključnega pomena za privabljanje novih strank in ohranjanje obstoječih. Ustrezna vsebina bo iskalnikom povedala, da je vaše podjetje usmerjeno k pridobivanju potencialnih strank.

Kakšna naj bo vsebina? Recimo, da prodajate čevlje. Pišite o novih modnih trendih, delite stilske nasvete, svetujte o pravi izbiri čevljev. V to pa seveda vključite svoje izdelke.

Pomanjkanje znanja o kupcih

Podjetja pogosto preskočijo korak ustvarjanja t.i. persone, kar je ključno za posel.

Persone so izmišljene in posplošene predstavitve vaših idealnih strank. V pomoč so nam pri vseh vidikih poslovanja – od trženja do prodaje izdelkov ali storitev.

Idealno stranko, ki jo želimo privabiti, moramo ponotranjiti in si jo predstavljati kot pravo osebo. Globoko razumevanje vaših kupcev in njihove osebnosti je ključnega pomena za ustvarjanje vsebin, razvoj izdelkov, nadaljnjo prodajo in vse, kar se nanaša na pridobivanje novih in ohranjanje obstoječih kupcev.

Strokovnjaki za trženje dobro razumejo, kako pomembno je poznati ciljno skupino podjetja. Tako se lahko z opredelitvijo potreb in mnenj na najboljši način naučite vse o svojih potencialnih kupcih. Prav tako je pomembno poznavanje njihovih trendov iskanja – katere ključne besede vnašajo v iskalno vrstico, ko iščejo vam podobno podjetje?

Ciljne persone je mogoče ustvariti z raziskavami, anketami in intervjuji ciljne skupnosti.

Izogibanje družbenim omrežjem

Začetki na družbenih omrežjih so za mala podjetja pogosto zastrašujoči. Pomembno je, da se zavedate, da za uspeh ne potrebujete milijonov sledilcev in všečkov.

Družbena omrežja so eden najboljših načinov za povezovanje blagovne znamke z oboževalci in potencialnimi strankami. Če profila na najbolj pomembnih platformah še nimate, morda zamujate stik s skupnostjo, ki se je z vami pripravljena povezati in morda postati vaš kupec.

Edinstvena prednost družbenih omrežij v primerjavi z ostalimi tržnimi kanali je, da vam omogočajo neposreden stik s strankami. Čez čas lahko z njimi počasi vzpostavite odnos, ne da bi morali v prodajo izdelka ali storitve vložiti preveč truda.

Številne možnosti trženja na družbenih omrežjih se morda zdijo presenetljive, vendar vam za uspeh ni potrebno uporabiti vseh. Najbolj pomembno je ustvarjanje kakovostne vsebine na ključnih kanalih, kjer se lahko resnično povežete s svojo skupnostjo.

Predvsem se prepričajte, da vaše objave uporabnikom ponujajo vrednost. Če bo vsaka objava usmerjena zgolj v prodajo, bo vašim sledilcem hitro zmanjkalo motivacije za nakup. Ne pozabite, da je vse v vzpostavljanju in ohranjanju odnosov.

Ste med petimi grehi opazili tudi napako, ki ste jo pri predstavitvi svojega podjetja na spletu naredili sami? Uporaba digitalnih kanalov in nastopanje na njih je za majhna podjetja lahko pravi zalogaj. Z izogibanjem ključnim napakam bo vaša spletna pot veliko lažja.

V A1 poslovnim uporabnikom za preprost začetek in lažjo motivacijo nudimo vrsto naprednih pisarniških rešitev, s katerimi boste poenostavili in pohitrili prehod lastnega poslovanja v digitalno dobo.