<span class="txt-white-desktop">5 glavnih napak novih podjetij</span> <span class="txt-white-desktop">5 glavnih napak novih podjetij</span>

5 glavnih napak novih podjetij

Pet glavnih napak, ki jih nova podjetja naredijo pri spletnem nastopu

Vlaganje v spletno prisotnost vaše znamke je lahko ena od najbolj modrih odločitev za nova podjetja v današnjem času. Za večino vaših strank, ki so dejavne na internetu, lahko spletni elementi, če so izvedeni pravilno, spremenijo dojemanje vašega podjetja in tudi pospešijo prodajo.

Za močno spletno prisotnost so seveda potrebni kakovostna spletna stran in profili na družbenih omrežjih. Za svoje stranke morate ostati vidni in pomembni.

Pot, ki vas čaka, je brez dvoma dolga in naporna. Da bo vseeno nekoliko lažja, vam predstavljamo glavne napake, ki jih nova podjetja naredijo pri vzpostavljanju spletne prisotnosti. Vi se jim lahko izognete.

1. Neobstoječa spletna stran

Danes večina ljudi skoraj neprenehoma uporablja splet, številke pa se povečujejo vsak dan. Zato si ne morete privoščiti, da bi vaše podjetje ostalo brez spletne strani.

Ljudje od podjetij danes brezpogojno pričakujejo lastne spletne strani, enako kot pričakujejo, da podjetje deluje na fizičnem naslovu. Če podjetje torej poslovne spletne strani nima, se lahko pri morebitnih kupcih hitro pojavi vrsta vprašanj. Začetka, polnega dvomov na strani vaših uporabnikov, si enostavno ne morete privoščiti.

Morda je najpogostejša predstava o poslovnih spletnih straneh ta, da morajo ponujati izdelke za nakup, sprejemati kreditne kartice in obdelovati finančne transakcije. To je daleč od resnice.

Medtem ko so spletne strani za trgovanje vse bolj priljubljene, je velika večina poslovnih spletnih strani še vedno informacijske in komunikacijske narave. Redkokatera obiskovalce tudi neposredno usmerja k nakupu – še posebej, če govorimo o storitvi, kot so na primer frizerski in kozmetični saloni.

Priporočamo, da resno razmislite o spletni strani ne glede na to, kakšen izdelek ali storitev in v kateri panogi ponujate.

2. Slaba uporabniška izkušnja

Prvi vtisi so pomembni! Zakaj to ne bi veljalo tudi za splet?

V preteklosti so podjetja lahko imela preprosto spletno stran. Skrbi je bilo manj, saj so bila pričakovanja uporabnikov veliko manjša. V zadnjih nekaj letih so pričakovanja za aplikacije, spletne strani in spletne trgovine podjetij postala višja. Povpraševanje uporabnikov po bogatih, poglobljenih in funkcionalnih spletnih straneh se je eksponentno povečalo.

Vse to je privedlo do novega pojma – uporabniška izkušnja ali UX (angl. User experience).

Na kratko, UX zajema posameznikove občutke ob sodelovanju s sistemi. To vključuje spletna mesta, aplikacije ali programsko opremo. Na splošno večina uporabnikov svoja mnenja opira na:

  • uporabnost,
  • videz,
  • dostopnost,
  • izvedbo,
  • uporabnost,
  • hitrost,
  • trženje in
  • druge podobne elemente.

Vse na vaši spletni strani mora biti tam z razlogom. To vključuje fotografije, vsebino, tipografijo, barve in celo gumbe. Uporabno pravilo je, da sledite standardom v panogi in tako zagotovite estetsko privlačnost svoje spletne strani.

3. Pomanjkanje mobilne optimizacije

Predvideno je, da se bo število uporabnikov pametnih telefonov v letu 2019 povečalo na 2,5 milijarde!

Mobilno optimizirane in odzivne spletne strani dobro delujejo na različnih platformah in mobilnih napravah. To vključuje namizne in prenosne računalnike, pametne telefone in tablične računalnike.

Mobilno optimizirane spletne strani so prilagojene za SEO in lahko izboljšajo vašo uvrstitev na Googlu, pa tudi v drugih iskalnikih, kot sta Yahoo in Bing.

Funkcionalnost spletnega mesta za mobilno napravo je po naravi drugačna od tiste za namizni računalnik. Večina potrošnikov na svojih pametnih telefonih informacije potrebuje čim prej. Zato bi morali biti kontaktni podatki in lokacija na voljo takoj, v prvih dveh vrsticah besedila, kjer jih uporabnik hitro zazna. Prav tako je nujno iskalno polje na domači strani, ki potrošnikom omogoča, da čim hitreje najdejo elemente, ki jih iščejo.

Uporabniki računalnikov informacije na zaslonu na hitro pregledajo v vzorcu črke F, pri čemer se osredotočajo predvsem na levo stran. Uporabniki mobilnih telefonov pa se po drugi strani osredotočajo predvsem na središče vsebine strani, kar lahko opišemo kot diamantni vzorec.

Mobilni uporabniki prav tako stran pregledajo hitreje, zato priporočamo uporabo kratkih odstavkov, presledkov, podnaslovov in seznamov. Pomembne vsebine postavite na sredino strani in uporabite več slik, da razčlenite besedilo.

4. Oglasov ne optimizirajo za specifične naprave

Današnji potrošniki ne porabijo vsega časa in ne vlagajo vse svoje energije v eno samo napravo ali platformo. Obstajajo seveda platforme, ki so jim posebej naklonjeni, vendar to ni njihov edini poudarek. Razumevanje tega je bistveno. Otroci, najstniki in odrasli svoj čas preživijo na veliko različnih medijih, platformah in napravah.

Upoštevajte tudi, da se vedenje in nameni iskanja zelo razlikujejo med uporabniki namiznih računalnikov in mobilnih telefonov. Namizni ali tablični računalniki se uporabljajo v podobnih scenarijih. Njihovi uporabniki se ponavadi niso pripravljeni zavezati k nakupu in zgolj iščejo več informacij.

Usmerjanje na določenega uporabnika na več platformah se imenuje ciljno usmerjanje ali trženje med napravami. Glavna cilja sta analiza in razumevanje vaših uporabnikov. Tako jih lahko dosežete na platformah ali medijih, ki so jim najbolj všeč, ter tam in takrat, ko so najbolj pripravljeni za nakup. Tako boste povečali stopnjo konverzije – recimo nakup.

5. Pozabijo na lokalni SEO

Ko omenjamo lokalni SEO, govorimo o vseh vrstah iskanj, ki so lokalizirana. Strategije, za katere se odločite, lahko bistveno vplivajo na rezultat.

Kar 89 % ljudi trdi, da vsaj enkrat na teden na svojem pametnem telefonu išče lokalno podjetje. To pomeni samo eno stvar: lokalni SEO je ključ do popolne vzpostavitve spletne prisotnosti podjetja.

Za pravi uspeh bi morala lokalna podjetja še vedno slediti taktikam SEO stare šole. Še vedno ima vsebina spletne strani precej veliko težo, zato je pomembno, da se ji posvetite z vsemi sredstvi.

Priporočamo, da najprej dodate svoje mesto/regijo in poskusite z naslednjimi pristopi:

  • ustrezno ključno besedo dodajte v oznako naslova ciljne strani,
  • ustrezno ključno besedo dodajte v oznako H1 ciljne strani,
  • ustrezno ključno besedo uporabite v naslovu URL ciljne strani,
  • ustrezno ključno besedo zapišite v vsebini ciljne strani,
  • ustrezno ključno besedo vključite v atribute ALT slike na ciljni strani,
  • v ciljno stran vdelajte Googlov zemljevid z oznako podjetja.

O dejstvu, da močna prisotnost na spletu lahko koristi podjetjem na več načinov, ni dvoma.

Zdaj veste, katerim napakam se morate pri ustvarjanju svoje spletne prisotnosti izogniti. Razlogov za izgovore torej ni več!

V A1 poslovnim uporabnikom za preprost začetek in lažjo motivacijo nudimo vrsto naprednih pisarniških rešitev, s katerimi boste poenostavili in pohitrili prehod lastnega poslovanja v digitalno dobo.