<span class="txt-white-desktop">5 razlogov, zakaj je digitalni marketing pomemben za vaše podjetje</span> <span class="txt-white-desktop">5 razlogov, zakaj je digitalni marketing pomemben za vaše podjetje</span>

5 razlogov, zakaj je digitalni marketing pomemben za vaše podjetje

Po vstopu na trg se podjetja običajno osredotočijo na pridobivanje kupcev. Predvsem manjša podjetja zato posegajo po tradicionalnih oblikah trženja in oglaševanja, kot so tiskani oglasi, kuponi s popusti in veliki oglasni plakati. Mogoče celo pričakujejo, da bodo kupci prišli sami od sebe, saj »dober produkt ne potrebuje trženja«.

Kljub temu, da lahko tudi tako prej ali slej dobite nekaj kupcev, pa obstaja enostavnejši in učinkovitejši način – digitalni marketing oz. trženje.

Če ne verjamete, berite naprej – v nadaljevanju vam predstavljamo pet razlogov, zaradi katerih je digitalni marketing tako zelo pomemben za vaše podjetje.

1. Pozornost vaših potencialnih kupcev je na spletu

Ne čakajte z digitalnim marketingom, temveč ga začnite izvajati čim prej. Vaši potencialni kupci so namreč že na spletu in – še pomembneje – tam je tudi njihova pozornost.

Danes informacije iščemo v spletu. V naslednjem letu naj bi ljudje na spletu preživeli kar 170,6 minut na dan, in sicer ob aktivnostih, kot so gledanje videov, deljenje fotografij in spletno nakupovanje. Čeprav vam mogoče osebno ni všeč, da ljudje vsako prosto sekundo pogledajo na telefon in preverijo, kaj se dogaja na družbenih omrežjih, pa je to za vaše podjetje očiten znak, da je že skrajni čas za okrepitev digitalnega marketinga.

Povsem verjetno je, da vaši potencialni kupci že iščejo podjetje, kot je vaše. Saj veste – ko nas zanima, kje lahko kupimo določen izdelek, ali pa bi radi videli, kaj drugi kupci pravijo o določenem podjetju, vsi pobrskamo po spletu. Pričakujemo, da bomo našli spletno stran podjetja in tudi njegov profil na družbenih omrežjih. 
Če kupci iskanega podjetja v spletu ne najdejo, ga ne bodo dojeli kot tako legitimnega in se bodo zato najverjetneje odločili za konkurenco. 

2. V spletu so aktivni vaši konkurenti - in to z razlogom

Da bo vaše podjetje uspešno, morate pozornost posvetiti tudi delu vaših konkurentov. Stavimo, da je vsaj del vaših konkurentov že aktivnih v spletu! 

Stavimo tudi, da konkurenti v spletu niso brez razloga, temveč že iščejo kupce tam, kjer jih vi ne. Ne pozabite – ko ne skrbite za svojo digitalno prisotnost, preprosto prepuščate potencialne kupce drugim podjetjem.

Tudi če ste v spletu že prisotni, a so vaši konkurenti bolj vidni in aktivni od vas, obstaja velika verjetnost, da vas kupci ne bodo našli. Danes namreč vsi iščemo lahke rešitve. Če je vaše podjetje na prvi pogled težko dostopno, se potencialni kupec v večini primerov ne bo niti potrudili, da vas poišče, temveč se bo obrnil na vaše konkurente. Ko se bo enkrat odločil, ga boste težko prepričali v kaj drugega.

Prav zato je poznavanje komunikacije in spletnega nastopa vaših konkurentov ključnega pomena. Tako se namreč lahko izboljšate in vstopite v tekmo za kupce.

Od konkurentov se seveda lahko tudi veliko naučite. Glede na spletni nastop vaših konkurentov lahko dobite dobro predstavo o tem, kaj deluje in kaj ne. Preverite, kako komunicirajo svojo znamko in kaj jih dela posebne. Kakšno vsebino uporabljajo in na kaj se uporabniki najbolje odzivajo? Kako vstopajo v interakcijo s kupci? Nato premislite, kaj lahko naredite drugače in v čem ste lahko boljši.

3. Interakcija z uporabniki in spoznavanje ciljne skupine

Digitalni marketing vam omogoča interakcijo z vašimi (potencialnimi) kupci. To pomeni, da imajo kupci dodaten kanal, prek katerega lahko z vami stopijo v stik, in sicer kjerkoli in kadarkoli si to želijo – tudi zunaj uradnega delovnega časa vašega podjetja.

Vaša naloga je, da ste v komunikaciji na spletu dostopni, odzivni in zanesljivi – ravno tako, kot bi bili v vsaki drugi komunikaciji s kupci. Ko uporabnik stopi v stik z vami, pričakuje odgovor v najkrajšem možnem času, in če mu želite zagotoviti dobro uporabniško izkušnjo, se boste potrudili, da to pričakovanje tudi izpolnite. Ne pozabite na personalizirano izkušnjo, zato upoštevajte kontekst in okoliščine za vsakega posameznika.

Ker gre za dvosmerno komunikacijo, je pomembno tudi, da pogovor s (potencialnimi) kupci začnete sami. Tako jih lahko postopoma spoznate in ugotovite, kaj si želijo, kakšni so njihovi izzivi in kako jih lahko rešite. Ni vam treba ugibati, saj lahko z orodji za digitalno trženje vse to tudi zanesljivo preverite. Začnite pogovor prek družbenih omrežjih ali bloga, izvedite anketo, spremljajte komentarje uporabnikov in jim aktivno odgovarjajte.

Najpomembneje je, da v interakciji z uporabniki vzpostavite odnos in v njihovih očeh postanete zaupanja vredno podjetje, kar je bistvenega pomena pri nakupnem procesu potrošnikov.

4. Stroškovna učinkovitost

Spletno oglaševanje vam v primerjavi s tradicionalnim omogoča, da dosežete več ljudi z nižjimi stroški. Le malo oblik oglaševanja je tako stroškovno učinkovitih.

Zlasti manjša podjetja običajno nimajo velikega proračuna za trženje in ga zato želijo porabiti čim bolj učinkovito. Zakaj bi zapravljali za dražje in stroškovno manj učinkovite oblike oglaševanja in trženja sploh? Različni kanali in načini digitalnega trženja vam omogočajo, da komunicirate svoje podjetje in dosežete katerokoli ciljno skupino tudi z manjšim proračunom.

K učinkovitosti digitalnega trženja močno prispeva bolj natančna in predvidljiva pot po trženjskem lijaku, ki jo lahko ustvarite s tovrstno komunikacijo. Zelo natančno lahko na primer ciljate izbrane segmente, individualizirate oglase, ponovno ciljate točno določene skupine, prilagajate elektronska sporočila ipd.

5. Odlična možnost merjenja in prilagajanja

Še ena prednost digitalnega trženja je merljivost rezultatov. Odkar obstaja trženje, poteka tudi debata o merljivosti uspeha. Kako vemo, kateri kanali, orodja, kampanje in oglasi dejansko delujejo?

Z digitalnim trženjem v tej debati ni več dvoma. Odzive ciljne skupine na vaše trženjske napore lahko natančno izmerite in ugotovite, kaj lahko izboljšate.

Temu primerno lahko svojo trženjsko strategijo tudi prilagodite. Digitalno trženje namreč omogoča hitro prilagajanje strategij in trženjskih kampanj. Pomislite, koliko truda in denarja bi vas stalo, če bi želeli prilagoditi oglaševalsko kampanjo na televiziji, radiu ali v tisku?

Kaj smo torej ugotovili? Skupina potencialnih kupcev, ki jih lahko dosežete v digitalnem okolju, je veliko večja od tiste, ki bi jo dosegli s tradicionalnimi oblikami trženja. Poleg tega vam digitalno trženje omogoča, da v interakcijo s (potencialnimi) kupci vstopite na stroškovno učinkovit in merljiv način ter z njimi vzpostavite zaupljiv odnos – s tem pa večate moč znamke in omogočate rast podjetja.

V A1 poslovnim uporabnikom za preprost začetek in lažjo motivacijo nudimo vrsto naprednih pisarniških rešitev, s katerimi boste poenostavili in pohitrili prehod lastnega poslovanja v digitalno dobo.