<span class="txt-white-desktop">Najboljša orodja za vodenje projektov</span> <span class="txt-white-desktop">Najboljša orodja za vodenje projektov</span>

Najboljša orodja za vodenje projektov

Najboljša spletna orodja za uspešno vodenje projektov

Kakšna je razlika med uspešnim in neuspešnim projektnim vodenjem?

Nedvomno bolj zapletena, kot bi si želeli. Kar 59 % delavcev namreč meni, da je komunikacija v njihovem podjetju (predvsem med vodjo projektov in drugimi zaposlenimi) precej zamudna.

Vse tiste, ki si želite izboljšati komunikacijo v dobro ekipnega duha in uspešnosti podjetja, vabimo, da se z nami naučite nekaj o najboljših spletnih pomočnikih vodilnih projektnih vodij.

Zakaj pa bi si morali za uspešno izvedbo projektov sploh pomagati z aplikacijami, če lahko vse naredimo sami? Čeprav nas na prvi pogled morda sodobna tehnologija stane več, bo na dolgi rok vložek poplačan. Ekipe, ki so zadolžene za več kot en projekt, se enostavno ne zmorejo več uspešno organizirati »na roke«.

Govorimo o aplikacijah, ki so bile narejene z mislijo na včasih preveč obremenjene vodje. Njihovi ustvarjalci so zaposlenim ekipam olajšali organizacijo projektov, da lahko pozornost usmerijo k bolj pomembnim rečem.

Poglejmo si torej nekaj vodilnih aplikacij za uspešno vodenje projektov ter njihove pozitivne lastnosti in pomanjkljivosti.

 

Wrike

Robusten videz in preprosta uporaba – sploh obstaja kaj boljšega? Sistem je zasnovan tako, da obsega vse, kar vaše podjetje potrebuje za uspešen nadzor nad projekti.

Ponuja fleksibilnost upravljanja več skupin in projektov v enem samem orodju. Problema ustvarjanja neštetih novih računov za nadzor več kot ene skupine torej ne bo več! Poleg tega, da lahko dobite širši vpogled, sistem razbije velike in dolgotrajne naloge v obvladljive enote. To lahko storimo z uporabo map, nalog in podizvedb. Sledimo lahko tudi posameznemu prispevku in napredku projekta.

Preprosta avtomatizacija, urejanje v živo in upravljanje datotek projekt preprosto in brez težav pripeljejo do konca.

wrike.com

Monday.com

Monday.com je namenjen podjetjem vseh velikosti, še posebej pa je prilagojen za manjša podjetja in ljudi, ki delo opravljajo individualno in od doma. Predstavljate si ga lahko kot mlajši produkt, katerega starša sta Wrike in Asana.

Ta programska oprema poenostavlja način delovanja skupin z obvladovanjem delovnih obremenitev in izboljšanjem komunikacije. Z uporabo vizualnega časovnega okvira pomaga pri upravljanju načrtov, zato člani z lahkoto nadzorujejo svoje naloge.

Ob začetku uporabe program deluje za vas tako, da vam dovoljuje popolno prilagoditev vaši ekipi. Izbirate lahko med različnimi predlogami, ki jih pozneje spreminjate glede na potrebe svoje ekipe.

Odločite se lahko, kaj je za vašo ekipo ključno. Uporabite stolpce za zajemanje in vizualizacijo vseh informacij, ki jih potrebujete pri posameznem projektu. Sledite poteku in se prepričajte, kdo je odgovoren za kaj, označite lokacije, dodajte besedilo, številke, povezave in še veliko več.

Podjetja z ekipami, ki prisegajo na to orodje so Wix.com, Phillips, Fiverr in DHL. Bi se jim radi pridružili? Hitro odklikajte na monday.com in ga začnite uporabljati.

Asana

Asana je učinkovito orodje za sledenje in upravljanje projektov vaše ekipe. Programska oprema vas vodi pri izpolnjevanju teh zahtev ne glede na to, ali gre za izvedbo vaše trženjske akcije, doseganje ciljev podjetja ali razvoj izdelka. Najboljša je pri majhnih podjetjih, ki prehajajo na bolj zapletene projekte.

Z Asano lahko povežete tudi veliko drugih aplikacij za uspešno vodenje projektov, delo v ekipi in komunikacijo.

asana.com

Everhour

Spremljajte čas, ki ste ga namenili vsaki dejavnosti, zastavljeni v Asani. Poglejte ocenjeni čas in pridobite poročilo o skupnih urah porabljenega časa. Pri tem vam naloge sploh ni treba zapustiti, saj Everhour deluje kot dodatek v Google Chromu.

Slack

Slack je orodje za skupinsko komunikacijo. Predstavljate si ga lahko kot katerokoli drugo aplikacijo za pošiljanje sporočil, kot je na primer Facebook Messenger. Je središče za komunikacijo v vaši ekipi in mesto, kjer posameznik lahko poišče pomembne informacije.

Komunikacija v Slacku poteka po kanalih, ki so organizirani glede na projekt, temo ali skupino.

Google Calendar

Vsaka ekipa potrebuje koledar. Zaradi preproste uporabe je nam najljubši Googlov koledar. Združite ga z drugimi orodji za vodenje projektov in sestanki vam nikoli več ne bodo ušli iz glave.

Google Drive

Google Drive je storitev za shranjevanje v oblaku, njegov glavni namen pa je razširiti možnost za shranjevanje datotek prek kapacitete vašega trdega diska. Datoteke z vašega Google Driva lahko brez težav dodate k vašim nalogam v Asani. Prav tako lahko dostop do datotek delite z vso ekipo.

Basecamp

Če v vašem podjetju poudarjate medsebojno sodelovanje in komunikacijo med zaposlenimi, za nadzor nad vašimi projekti toplo priporočamo Basecamp. Združuje sezname opravil, preglednice in dokumente ter racionalizira e-poštna sporočila in klepete za pregledno komunikacijo.

To je dober sistem za ustvarjalce programskih oprem za projektno vodenje. Ko se boste navadili na funkcije, boste zagotovo manj odvisni od ločenih e-poštnih predalov, klepeta in koledarja, saj boste imeli vse združeno na enem mestu.

Trello

Nadzorna plošča, seznami opravil in kartice v programu Trello vam omogočajo, da svojo ekipo organizirate učinkovito, projekte pa prednostno razvrstite na zabaven in prilagodljiv način.

Nad Trellom so navdušeni predvsem tisti, ki radi učinkovito upravljajo svoj čas in projekte. Je izjemno enostaven za uporabo in cenovno ugoden. Z uporabo vizualnega pristopa k urejanju časa in projektov lahko premikate ustvarjene kartice tako, da svoj čas razporedite karseda učinkovito.

Vsaka kartica je lahko barvno označena. To lahko uporabite na več načinov. Vsaka barva se lahko na primer nanaša na drugo stranko. Ikona s sliko uporabnika prikazuje, kdo sodeluje pri projektu. Vsi sodelujoči lahko pustijo povratne informacije in zapisujejo posodobitve. Dodeljeni nalogi lahko dodate datum zapadlosti in pošljete opomnik, ko se uporabnik bliža roku. Vsakič, ko je kartica posodobljena, sodelujoči prejmejo obvestilo.

Ozadje vsake plošče Trello je mogoče prilagoditi. Program vam sprva ponudi nekaj možnosti, lahko pa naložite tudi lastne. Kartice lahko premikate, jih kopirate in arhivirate, ko projekt dokončate.

trello.com

Primernih orodij je torej mnogo. Razlikujejo se predvsem po zahtevnosti za uporabo in ceni. Priporočamo vam, da pred nakupom izkoristite možnost za (običajno) nekajtedensko brezplačno uporabo preizkusne različice. Zavihajte torej rokave in veselo na preizkušanje vseh!

V A1 poslovnim uporabnikom za preprost začetek in lažjo motivacijo nudimo vrsto naprednih pisarniških rešitev, s katerimi boste poenostavili in pohitrili prehod lastnega poslovanja v digitalno dobo.