<span class="txt-white-desktop">Najboljši podjetniški podcasti</span> <span class="txt-white-desktop">Najboljši podjetniški podcasti</span>

Najboljši podjetniški podcasti

Sedem podjetniških podkastov, ki vam bodo dali navdih in zagon

Tujina je ponorela za to obliko konzumiranja vsebine. Gre za podkaste.

Slovenija trendu počasi sledi, nad podkasti pa so pri nas najbolj navdušeni milenijci in podjetniki. Tisti, ki cenijo svoj čas in so željni novega znanja.

Podkasti so namreč digitalne vsebine, večinoma v avdio obliki, ki jih lahko poslušamo prek spleta ali pa si jih prenesemo na napravo, največkrat je to telefon.

Če se torej želite naučiti kaj novega, slišati motivacijsko življenjsko zgodbo, svoje podjetje popeljati na novo raven, postati boljši podjetnik – zakaj ne bi dali priložnost podkastom? So namreč zastonj, poslušate pa jih lahko v avtu na poti v službo, v čakalnici, v banki, med kuhanjem večerje ...

Knjige imajo svoj čar. Televizijske oddaje tudi. A manjka jim praktičnost, možnost učinkovite večopravilnosti.

Danes vam torej predstavljamo devet koristnih podkastov (tujih in slovenskih), ki jih poslušajo in se iz njih učijo tudi najboljši med podjetniki.

 

Tuji podkasti


Entrepreneur on Fire

Svetovno znan in eden najbolj priljubljenih podjetniških podkastov je gotovo Entrepreneurs on Fire. Ne brez razloga. Gre za večkrat nagrajen podkast, ki ima že več kot 2.000 epizod. Avtor John Lee Dumas gosti najbolj inovativne, uspešne, pogumne goste, ki v pogovorih razkrivajo lastne trike in skrivnosti, ki so jih pripeljali do uspeha.

John želi s svojim podkastom predajati strategije in načine, s katerimi lahko vsakdo postane podjetnik in si ustvari sanjsko življenje.

Epizode izhajajo večkrat tedensko, pogovor pa traja od 30 do 40 minut.

Zakaj ravno ta podkast? Ker je John mojster intervjuvanja, saj postavlja vprašanja, ki bi jih zastavili tudi mi kot občinstvo. K njemu prihajajo največji mojstri iznajdljivosti, ki vam lahko že s svojim razmišljanjem olajšajo podjetniško pot.

Med najbolj poslušanimi epizodami sta:

Kako uresničiti poslovno idejo z Gregom Centineo

Subtilne besede, ki prodajajo: Pretvori pogovor v denar brez prepričevanja z Rossom Jeffriesom

The GaryVee Audio Experience

Želite prisluhniti nekomu popolnoma iskrenemu, neposrednemu in brez dlake na jeziku?

Potem vam bo podkast The GaryVee Audio Experience pisan na kožo. Gary Vaynerchuk, avtor podkasta, je oseba, ki je napovedala preboj Instagrama in Snapchata že takoj, ko sta se pojavila. Je podjetnik, ki nikoli ne spi, je vedno spremlja trende in nikoli ne ovinkari.

Čar njegovega podkasta je v raznolikosti formatov in vsebin, ki segajo od novih tehnologij, medijev, kulture do podjetništva. Vsaka epizoda vam bo razkrila specifične trike, nasvete in predloge, ki jih boste lahko takoj uporabili pri svojem delu.

Še dve od boljših epizod:

Razmislek o uspehu čez noč: se da?

Pogovor s Timom Ferrissom o osebni znamki in ali je podjetništvo za vsakogar

Social Media Marketing

O tem, kako pomembna so za vaše podjetje družbena omrežja, čivkajo že vrabci na strehi. Facebook, Instagram in druge platforme vam lahko promet na spletni strani povečajo za 100 %, povečajo prepoznavnost znamke in izboljšajo prodajo. Zato v naš nabor podjetniških podkastov uvrščamo tudi enega, ki se osredotoča na uporabo družbenih omrežij v poslovne namene.

Social Media Marketing bo postal vaša desna roka pri pripravi strategij za družbena omrežja, pomagal vam bo oglaševati na njih ter vas seznanil s programi in aplikacijami, ki vam bodo pri tem pomagali. In to še zdaleč ni vse, kar se boste naučili s poslušanjem tega podkasta.

Epizode trajajo približno eno uro, a v tem času boste zagotovo izvedeli vsaj toliko kot v eni knjigi o trženju. Se splača, mar ne?

Za začetek lahko prisluhnete kateri od teh izredno koristnih epizod:

Zgodičenje: kako vključiti zgodbe v vaš marketing

Zakaj na Facebooku ne objavljamo videov, daljših od dveh minut?

Instagram zgodbe – kako narediti strategijo, ki koristi vašemu podjetju?

Productivityist

Nikoli ne moremo biti preveč produktivni, se strinjate? O temah, kot sta kako postati mojster upravljanja s časom in kako priti do ultra produktivnosti, smo vam sicer že pisali. A imeti na voljo podkast, ki vas lahko o tem uči in opominja kjerkoli – v avtu, med čakanjem – je zelo dragoceno.

Vsak uspešen posameznik mora imeti odlično samodisciplino in sisteme za načrtovanje, učinkovitost in dober izkoristek časa.

Ravno to so teme, ki jih pokriva podkast Productivityist. Avtor Mike Vardy se drži načela: »Definiraj svoj dan, osredotoči se in izkoristi vsak trenutek.« O tem, kako to storiti, večinoma govori z gosti v približno 30-minutnih oddajah.

Zelo zanimiva epizoda, ki jo priporočamo, je:

Kakšno moč imajo jutranje rutine?

 

Slovenski


Ne pozabimo seveda niti na slovenske podkaste – za vse tiste, ki lažje sledite slovenskemu jeziku. Za podjetnike so najbolj relevantni naslednji trije.

Zakulisje

Podkast Zakulisje vam že z imenom nakazuje svojo vsebino. V njem Alen Zemljič gosti uspešne slovenske podjetnike, ki so ustvarili tudi milijonska podjetja, oni pa mu razkrivajo svoje zgodbe. Slovenska različica Entrepreneurs on Fire.

Dolžina? Običajno pogovori trajajo okoli 60 minut. A to mine, kot bi trenil. Pogovori so sproščeni, iskreni in ne ostajajo na površju. Zagotovo ne boste ostali brez idej in navdiha za svojo podjetniško pot.

Alen je tudi sam podjetnik, v dela pa kot poslovni oblikovalec – podjetjem pomaga razumeti trg in ciljno skupino ter temu posel tudi prilagoditi.

Ena od zanimivih epizod je pogovor z ustanoviteljico znamke Malinca:

-Kako pridobiti stranke še pred razvojem produkta

POINT OUT Weekly

Digitalno trženje je danes vse, še zlasti v podjetniškem smislu. Če ni dobre pojavnosti na digitalnih kanalih, je skoraj nemogoče, da bo podjetje raslo ali da bodo ljudje izvedeli zanj.

Digitalna marketinška agencija POINT OUT se je odločila svoje znanje deliti z vsemi vami v podkastu POINT OUT Weekly. Tedensko pokriva izbrano tematiko s področja (digitalnega) trženja in vam na pladnju prinaša taktike, strategije, orodja in nasvete za čim boljše rezultate vašega podjetja.

Časovno se epizode gibljejo okoli 20 minut, za začetek pa priporočamo naslednje:

Marketinški triki stare šole, ki še vedno delujejo

Copywriting in pisanje besedil za digitalne medije

Kako postaviti učinkovite marketinške cilje?

Ko enkrat začnete, poslušanje podkastov hitro zleze pod kožo. To je seveda spodbudno. Vsaka informacija je namreč lahko seme za novo idejo, novo kampanjo ali celo novo poslovno rešitev.

Prijetno poslušanje!

V A1 poslovnim uporabnikom za preprost začetek in lažjo motivacijo nudimo vrsto naprednih pisarniških rešitev, s katerimi boste poenostavili in pohitrili prehod lastnega poslovanja v digitalno dobo.