<span class="txt-white-desktop">Pripravite svoje podjetje na čas po koronakrizi z aplikacijo Mobility Insights<span/> <span class="txt-white-desktop">Pripravite svoje podjetje na čas po koronakrizi z aplikacijo Mobility Insights<span/>

Pripravite svoje podjetje na čas po koronakrizi z aplikacijo Mobility Insights

Ali ste vedeli, da je povprečna mobilnost slovenske populacije v času pred karanteno pa vse do zadnjega vikenda aprila padla za 9,5 %?

To smo ugotovili s pomočjo analize podatkov aplikacije Mobility Insights. Gre za analitično orodje, ki avstrijski vladi že pomaga načrtovati ukrepe in jih v prihodnosti tudi smiselno omiliti.

Analiza masovnih podatkov lahko pomaga izboljšati poslovanje po koronakrizi tudi v vašemu podjetju. V nadaljevanju razkrivamo, kako.

V boju s pandemijo države drastično omejujejo gibanje prebivalcev, kar posledično zelo vpliva na njihovo mobilnost. Pa ste vedeli, da o gibanju ljudi že pridobivamo objektivne podatke?

Aplikacija Mobility Insights vsakodnevno spremlja podatke o mobilnosti večjega števila Slovencev v obdobju pred uvajanjem ukrepov in po njem. Aplikacija beleži premikanje mobilnih naprav v radiju vsaj 2 km od stalne lokacije uporabnikov, hkrati pa zaznava tudi gibanje med občinami.

Podatki o gibanju Slovencev, ki jih pridobivamo v A1, nudijo vpogled v to, kateri ukrepi so v času karantene uspešni in kateri ne. Na podlagi pridobljenih podatkov lahko ugotovimo, ali smo se Slovenci držali ukrepov omejitve gibanja.

Z aplikacijo do vpogleda v spremembe navad mobilnosti

Naša platforma A1 Mobility Insights omogoča objektiven vpogled v gibanje ljudi pred karanteno in med njo ter s pomočjo popolnoma agregiranih in anonimiziranih podatkov nudi možnost razprave, kaj bi lahko prinesla morebitna sprostitev ukrepov.

Za lažjo predstavo poglejmo statistične podatke. Prvo izrazito znižanje mobilnosti je aplikacija Mobility Insights zaznala v času razglasitve epidemije, ko je z 12. na 13. marec mobilnost padla z 71 % na 66 %. Sicer pa se je pred epidemijo – v dnevih od 3. 2. do 7. 2. 2020 – delež mobilnosti gibal pri 71,4 % v primerjavi z delovnim tednom od 20. do 24. 4. 2020, ko je aplikacija zabeležila precejšen padec mobilnosti – in sicer na kar 57,6 %. Na izrazit padec mobilnosti je vplivalo tudi zaprtje šol – po tem ukrepu je aplikacija zabeležila padec mobilnosti na 60,5 %.

Podatki kažejo tudi trend padca mobilnosti ob koncih tedna. Ob februarskih vikendih je aplikacija pokazala 61,2 % mobilnost v primerjavi z zadnjim vikendom v aprilu, kjer se je delež znižal na 48,0 %.

Sodeč po številkah lahko sicer predvidevamo, da Slovenci spoštujemo ukrepe, vseeno pa smo še vedno bolj mobilni, kot bi marsikdo pričakoval. Potrebno je še dodati, da aplikacija ne ločuje med upravičenimi in neupravičenimi gibanji (prevoz v službo, upravičen prehod med občinami zaradi pomoči ...), zato podatek o tem, do katere mere se Slovenci držimo ukrepov, vseeno ni tako enoznačen. Je pa dober pokazatelj, da smo ukrepe vzeli zelo resno, saj po podatkih Mobility Insights večinoma ostajamo doma in se – bolj ali manj – držimo znotraj meja svojih občin.

Omenjeno aplikacijo s pridom že uporablja avstrijska vlada. Mobility Insights ji namreč omogoča vpogled v uspešnost ukrepov in načrtovanje morebitnih nadaljnjih sprostitvenih odlokov. Vpogled v učinkovitost ukrepov pa ni edino področje, kjer se aplikacija Mobility Insights izkaže za več kot učinkovito. S svojimi podatkovnimi bazami je v podporo v turizmu, pri popotresnih dejavnostih in poslovanju.

Podjetniki, se sprašujete, kako vam lahko aplikacija pomaga tudi ob koncu koronakrize? To razkrivamo v nadaljevanju.

Aplikacija Mobility Insights – zvesta pomočnica pri optimizaciji poslovanja

V digitalni dobi se z uporabo informacijsko-komunikacijske tehnologije za zasebne ali poslovne namene vsako minuto ustvarijo ogromne količine različnih podatkov, zato je čas, da jih tudi sami pametno izkoristite v prid svojega podjetja. Množični podatki dajejo ključno prednost pred konkurenti, saj vodstvu pomagajo pri sprejemanju pametnih odločitev na podlagi objektivnih podatkov o mobilnosti.

Ker pa je podatkov preprosto preveč, si moramo pomagati z analiznimi orodji, ki nam pomagajo pravilno interpretirati pridobljene podatke – saj nam sami podatki brez pravilne interpretacije nič ne povedo. Pri tem bo v učinkovito pomoč aplikacija Mobility Insights.

Se morda sprašujete, zakaj ima vpogled v gibanje strank tako pomembno vlogo pri vašem poslovanju? Z agregiranimi in anonimizirani množičnimi podatki lahko spremljate »digitalne sledi« svojih potencialnih kupcev, ki vam z opravljenimi analizami pomagajo pri vsakodnevnem načrtovanju in sprejemanju odločitev, česar brez objektivnih podatkov ne bi mogli početi.    

Mobilty Insights z analizo različnih lokacij gibanja potrošnikov podjetnikom omogoča vpogled v to, na katerih mestih se potencialne stranke največ zadržujejo, kje se vsakodnevno gibljejo in katere so njihove najbolj priljubljene lokacije. S pomočjo teh podatkov lahko sprejmete učinkovite odločitve o odpiranju novih poslovalnic, identificirate nove potrebe strank. Glede na informacije o največjih zastojih lahko tako prilagodite svojo poslovno pot ali prevoz dobrin ob spletnih naročilih.

In kdo ima največ zelo natančnih in kakovostnih podatkov? Mobilni operaterji.             

Z aplikacijo Mobility Insights do boljšega razumevanja strank

A1 kot prvi operater v Sloveniji nudi storitev Mobility Insights – analitiko tokov gibanja ljudi, ki jo lahko podjetja uporabijo za načrtovanje svojih aktivnosti. S poznavanjem števila ljudi na določenem ozemlju, njihovega zadrževanja, predhodnih in naslednjih lokacij lahko sklepamo, kaj ta množica ljudi počne in kako jo pritegniti. Mobility Insights omogoča boljše razumevanje strank in njihovih navad, kar posledično pomeni uspešnejše delovanje, prilagojeno strankam. Analize agregiranih in anonimiziranih podatkov gibanja lahko podjetjem pomagajo izboljšati ponudbo storitev, komunikacijo s strankami ali najti popolno lokacijo za širitev podružnic.

Uspešni podjetniki morajo poznati želje in potrebe ciljnih skupin, pri čemer jim je v pomoč platforma Mobility Insights. S strokovno analizo pretokov anonimiziranih obiskovalcev si zagotovite dragocene informacije o izvoru obiskovalcev, dolžini bivanja in dnevni mobilnosti ter tako svoje ciljne skupine in strukturo obiskovalcev spoznate še bolje.

Poskrbeli smo, da so vaše potencialne stranke tudi pravno zaščitene v skladu z evropsko uredbo o varstvu osebnih podatkov. Mobility Insights zato zbira popolnoma anonimizirane tokove gibanja, kar preprečuje individualno sledljivost.

 

Tudi vi lahko pridobite vpogled v natančno analizo množičnih podatkov tokov gibanja obiskovalcev in z aplikacijo A1 Mobility Insights svojemu podjetju zagotovite odločilno prednost na trgu. Preverite, kako do storitve Mobility Insights in s celovito analizo mobilnostnih podatkov izboljšajte poslovanje svojega podjetja.