<span class="txt-white-desktop">Vodnik za trženje v omrežju LinkedIn</span> <span class="txt-white-desktop">Vodnik za trženje v omrežju LinkedIn</span>

Vodnik za trženje v omrežju LinkedIn

Ali ste vedeli, da ima LinkedIn več kot 660 milijonov uporabnikov po vsem svetu? Predstavlja eno od najbolj priljubljenih družbenih omrežjih, ki pa je v osnovi namenjeno poslovnežem. Če ste dobro seznanjeni z delovanjem LinkedIna in naborom vseh možnosti, ki jih ponuja, je lahko ta platforma zelo koristna za trženje vašega podjetja.

V tokratnem prispevku ponujamo odgovore na vprašanja, kaj je LinkedInovo trženje in kako ga kar najbolje izkoristiti.

Kaj je LinkedInovo trženje?

Gre za uporabo LinkedIna za ustvarjanje povezav, potencialne ponudbe, povečanja prepoznavnosti blagovne znamke, krepitev in širjenje poslovnih odnosov, deljenja vsebine in usmerjanja prometa na spletno stran.

Kako uporabljati LinkedInovo trženje?

1. Ustvarite kratek URL

Želite, da je vaš profil videti profesionalno, hkrati pa ga ljudje preprosto najdejo? Potem je potrebno prilagoditi URL.

To storite tako, da za zadnjo poševnico napišete ime podjetja:

http://www.linkedin.com/in/ime_podjetja

2. Dodajte fotografijo v ozadju profila

LinkedIn poleg prikazne fotografije omogoča, da dodate tudi fotografijo v ozadju profila, kar ga nekoliko personalizira. Vseeno ohranite v mislih, da je LinkedIn poslovna platforma, zato je priporočljivo, da pri izbiri fotografije to upoštevate.

3. V opis dodajte ustrezne povezave do spletne strani in drugih družbenih omrežij

Tako obiskovalcem vašega profila olajšate iskanje in dostopanje do drugih družbenih profilov, na katerih ste aktivni.

4. Optimizirajte svoj profil s pomočjo spletne optimizacije

Spletna optimizacija ni omejena le na spletne iskalnike in bloge, pač jo lahko uporabljate tudi na LinkedInu. Tako bodo vaš profil našli tisti, ki na poslovnem omrežju iščejo po ključnih besedah. Profil torej optimizirajte glede na besedo, po kateri menite, da vas bodo drugi najlažje našli.

 

5. Uporabite orodje za »shranjevanje iskanja«

»Shranjevanje iskanja« je funkcija, ki je zelo uporabna pri rekrutiranju in iskanju kadrov, saj shrani iskalne kriterije in vam tako prihrani čas. Hkrati lahko izberete funkcijo za prejemanje obvestil, ko nekdo ustreza vašemu kriteriju.

6. Podjetje umestite v »LinkedInove službe«

Tako lahko iskalci zaposlitve spoznajo vaše podjetje, hkrati pa vidijo vaše odprta delovna mesta, ko iščejo po specifičnih ključnih besedah – naziv prostega delovnega mesta, področje dela, izkušnje na konkretnem področju in višina plače.

7. Uporabite odprti profil za pošiljanje sporočil ljudem, s katerimi niste povezani

Želite vzpostaviti nove povezave s potencialnimi partnerji, strankami in drugimi voditelji v panogi, s katerimi še niste povezani? To vam omogoča odprti profil, ki je na voljo uporabnikom nadgrajenega (Premium) profila.

8. Redno pregledujte objave drugih ljudi

Hiter pregled objav vam omogoča, da vidite, kaj počnejo vaše stranke, konkurenca in vsi drugi, s katerimi ste povezani na LinkedInu. Prav tako lahko dogajanje v podjetju delite tudi sami – tako se svojim sledilcem in stikom bolje predstavite.

9. Profil naj bo takoj prepoznaven

Poskrbite, da oseba vaš profil takoj prepozna, kar vključuje viden logotip, polno ime podjetja in slogan.

10. Redno posodabljajte in pregledujte omrežje svojih povezav

Tako boste videli, kaj počne vaše ciljno občinstvo in kaj ga zanima. Svoje povezave lahko pred drugimi tudi skrijete ali pa uvozite njihove podatke v e-poštni imenik.

Preverjajte, kdo vse si je ogledal vaš profil, in poskušajte ugotoviti, kako se z obiskovalci povezujete – ali je to vaša konkurenca, morda potencialne stranke?

11. Pridružite se »LinkedInovim skupinam« ali ustvarite svojo

»LinkedInove skupine« so odličen način, kako se enostavno povezati z ljudmi, ki delujejo na vašem področju ali jih to zanima. S pomočjo skupin lahko širite svoje omrežje, se predstavite kot strokovnjak na svojem področju in širite zavedanje o podjetju. Pomembno je, da skupine izkoristite in komunicirate z njimi.

12. V svojih objavah označujte tudi druge uporabnike LinkedIna

Tako bodo vaše objave videli tudi ljudje, ki so povezani z osebami, označenimi v vaši vsebini. Omrežje in zavedanje o vašem podjetju se ponovno širi.

13. Preizkusite, kako uspešni so lahko LinkedInovi plačani oglasi

Želite organski doseg dopolniti s plačanim oglaševanjem? LinkedInovi oglasi so prava izbira – njihova največja prednost so možnosti ciljnega usmerjanja.

14. Svojemu profilu dodajte gumb za »sledenje« (Follow)

Ko se bodo ljudi odločili, da želijo vašemu profilu slediti, bodo redno prejemali obvestila o posodobitvah statusa, o objavi nove vsebine …

15. Spremljajte analitiko

Zadnji nasvet je analitika. Seveda, kako boste sicer vedeli, kako uspešni ste, ali dosegate želene rezultate in ali so se z vzpostavitvijo LinkedInovega profila vaša pričakovanja uresničila?

Za oceno splošne uspešnosti delovanja profila preverjajte zavihka o analitiki in poročevalskih orodjih podjetja. Pokazala vam bosta podatke o učinkovitosti vsebine, kako angažirani so vaši stiki in še mnogo več.

LinkedIn je skozi leta uvedel precej posodobitev, ki vam bodo pomagale pri še uspešnejšem upravljanju profila. Upamo, da vam bodo nasveti koristili in pomagali prepoznati vse prednosti oglaševanja na tej platformi.