<span class="txt-white-desktop">Zakaj uporabiti</br>mobilni marketing?</span> <span class="txt-white-desktop">Zakaj uporabiti</br>mobilni marketing?</span>

Zakaj uporabiti
mobilni marketing?

Izjemna trženjska učinkovitost mobilnega kanala.

Stranke je treba danes nagovarjati tako, kot jim najbolj ustreza, predvsem pa celovito. Letaki, tiskani, spletni, radijski in TV‑oglasi ter obcestni panoji so seveda učinkoviti, a še zdaleč ne tako, kot je mobilni marketing. 

Potrošniki so danes pod udarom oglasnih sporočil z vseh strani, zato morajo podjetja dobro zasnovati trženjsko strategijo, da bo ta kar najbolj učinkovita. Predvsem pa mora biti celovita, saj mora potrošnik prejeti ključno sporočilo prek vseh kanalov, prek katerih komunicira s podjetjem ali blagovno znamko. Večina podjetij »tradicionalno« trženje obvlada – z oglasi in letaki ter aktivnostmi v trgovinah. Vedno več podjetij ima tudi privlačne in prepričljive spletne strani. A tisto, kar številnim podjetjem v trženjskem mozaiku manjka, je mobilni kanal. Ta je za sodobnega potrošnika pravzaprav najpomembnejši – ljudje se danes le redko ločimo od svojih mobilnikov, vedno jih imamo pri roki.

Ste vedeli, da kar 99% uporabnikov prebere vsa prejeta sporočila?

 

 

 


Mobilni marketing je za podjetja lahko pravi blagoslov, saj jim omogoča usmerjeno in personalizirano nagovarjanje vsakega posameznega potrošnika. Je tudi neverjetno učinkovito, saj skoraj vsi ljudje preberemo prav vsa prejeta sporočila SMS in MMS. Od vsebine in domiselnosti sporočila pa je odvisno, kako se bomo nanj odzvali. Sporočila SMS in MMS lahko podjetje uporabi za obveščanje o novostih in akcijah, programih zvestobe, pospeševanje prodaje, trženje prostih zmogljivosti ali pa opomnike glede terminov.

 

Zakaj uporabiti mobilni marketing?

Pošiljanje kratkih sporočil SMS je brez dvoma najbolj učinkovit kanal za trženje izdelkov in storitev, sledijo mu lahko še precej bogatejša sporočila MMS, ki golo besedilo nadgradijo s sliko, video posnetkom in povezavo na spletno stran. Naj v nekaj alinejah pojasnimo, zakaj mobilni marketing deluje vrhunsko:

  • gre za neposreden kanal s takojšnjim učinkom (97 % prejemnikov sporočila SMS prebere v 15 minutah po prejemu);
  • primeren je za gradnjo baze strank in nagovarjanje obstoječih (analitika mobilnega kanala omogoča izjemen vpogled v navade strank);
  • podpira in dopolnjuje druge trženjske kanale;
  • omogoča še boljše poznavanje strank (dobra tretjina uporabnikov se na prošnjo po izpolnjevanju ankete, poslano prek SMS, odzove in jo izpolni);
  • boljša interakcija s strankami (ljudje so vajeni dopisovanja prek SMS – tako si ne zlahka dopisujejo tudi s podjetjem);
  • izjemna učinkovitost in hitro povračilo naložbe (mobilno trženje ima najboljši ROI med vsemi trženjskimi kanali).
     

 

Dostopnejše, kot si mislite

Podjetja zmotno menijo, da je mobilni marketing drag. V času, ko ponudniki praktično vse nudijo kot storitev, podjetjem ni treba več razmišljati o namestiti različnih naprav in aplikacij, ki bi podpirale trženje prek SMS in MMS – to kot storitev naročijo pri ponudniku.

Preverite celovito ponudbo za mobilni marketing, kjer se cene začno pri vsega nekaj evrih na mesec. Preverite in se prepričajte >>

Ob mobilnem marketingu, v A1 nudimo še vrsto naprednih pisarniških rešitev, s katerimi boste poenostavili in pohitrili prehod lastnega poslovanja v digitalno dobo.