<span class="txt-white-desktop">Vaše digitalno življenje </br>je naša skrb! <span class="txt-white-desktop">Vaše digitalno življenje </br>je naša skrb!

Vaše digitalno življenje
je naša skrb!

Brez vas ni nas.

Situacija je povzročila, da je kar naenkrat večina sodelavcev »remote«. V delovnih okoljih smo se morali zelo hitro soočiti s potrebo po reorganizaciji dela z upoštevanjem vseh virov, ki jih imamo na razpolago. Mnogi kotički v naših domovih so postali naše domače pisarne, nekateri v manjšem obsegu še naprej opravljajo svoje delu na terenu, nekaj sodelavcev pa smo začasno usposobili in prerazporedili na druga delovna mesta.

Prednosti in slabosti dela od doma

Delo od doma nam omogoča kar nekaj prednosti (sproščeno in poznano okolje, odklop od glasnejših prostorov ipd.), lahko pa povzroča tudi nemalo izzivov, saj izolacija od ekipe velikokrat delo otežuje, terja več komunikacije zaradi usklajevanja, po daljšem obdobju pa pri ljudeh lahko povzroči tudi občutke osamljenosti, nemoči ali strah.

Tega se zavedamo, zato smo v tem času sprejeli kar nekaj novih ukrepov in sprememb v načinih dela:

  • Oblikovali smo posebno ekipo sodelavcev, ki dnevno natančno spremlja stanje, vse uradne informacije in navodila pristojnih inštitucij ter redno obvešča zaposlene o novostih in ukrepih, ki jih sprejemamo.
     
  • Varnost in zdravje zaposlenih je na prvem mestu, zato smo še pred odhodom na delo na dom poskrbeli za ustrezno zaščito sodelavcev ob prihodu v poslovne prostore. To je zlasti veljalo na naših prodajnih mestih.
     
  • Prioritetno smo poskrbeli za zaščitno opremo ekipe terenskih tehnikov, ki opravljajo le nujne priklope. Dodatno smo jih opremili z vso potrebno zaščitno opremo (zaščitne maske, razkužila) in jim dali posebna navodila o ravnanju ob obisku uporabnikov v času epidemije.
     
  • Odprli smo nov način stika z uporabniki – virtualno prodajalno.
     
  • Sodelavcem v naročniškem sektorju smo prav tako omogočili delo na domu, odslej se strankam oglasijo iz domače pisarne.
     
  • Nekateri sodelavci, ki zaradi narave svojega dela ne morejo opravljati na domu, so se začasno prerazporedili v tiste oddelke, ki so v teh dneh dodatno obremenjeni (npr. naročniški sektor, virtualna prodajalna, telesales).
     
  • Sodelavci, ki so odšli na delo od doma, si lahko poleg svojega prenosnega računalnika izposodijo še opremo, ki jo imajo na svojem delovnem mestu.
     
  • Zaposlene preko vseh kanalov redno obveščamo o vseh novostih in morebitnih spremembah, hkrati pa skrbimo, da imajo vodje dovolj informacij in lahko dodatno informirajo svoje ekipe.
     
  • Vodje skrbijo, da imajo ekipe stik tudi v času virtualnega delovanja (obdržale so se mnoge rutine, npr. ekipno pitje jutranje kave).
     
  • Sodelavcem delimo mnogo koristnih nasvetov za njihovo dobro počutje v nastali situaciji in delu na daljavo.
     
  • V času dela od doma še posebej spodbujamo sodelavce h krepitvi osebnostnega in strokovnega razvoja (skozi e-learninge).
     

Trenutne spremembe s seboj nosijo tudi nove priložnosti. Odkrili bomo nove načine dela, prav tako pa se bomo lahko osredotočili na tiste naloge, ki »nikdar ne pridejo na vrsto« ali na e-učenje, za »katerega nikdar ni ustreznega časa«.

Situacijo vidimo kot priložnost, da preizkusimo nove oblike dela. Prepričani smo, da bo situacija še bolj okrepila našo povezanost. #A1team!