Microsoft 365 za podjetja

Zbirka programov Microsoft 365 vključuje vse, kar potrebujete za učinkovito in produktivno skupinsko delo:

  • programe Office (Word, Excel, Outlook in PowerPoint) ter
  • dodatna orodja (Skype za podjetja, SharePoint, hramba v oblaku OneDrive za podjetja, Microsoft Teams, profesionalna poslovna e-pošta in skupni koledar Exchange ... – sestava ponudbe je odvisna od paketa).

Pri A1 je na voljo brez vezave, z mesečnimi plačili ter brez stroškov posodabljanja in vzdrževanja. Storitev se plačuje mesečno, dostopate pa do legalnih različic programov.

  Microsoft 365 Business Basic
(Office 365 Business Essentials)
Microsoft 365 Business Standard (Office 365 Business Premium) Microsoft 365 Business Premium Microsoft 365 Apps* for business (Office 365 Business)
Opis
Paket za podjetja, ki potrebujejo vedno posodobljena spletna orodja, svoje delovanje pa želijo nadgraditi s pomočjo oblačnih storitev Paket za podjetja, ki poleg osnovnih programskih orodij potrebujejo tudi druga poslovna orodja Paket za oddaljeno delo z vključenimi vsemi zmogljivostmi v ponudbi Business Standard ter z napredno zaščito pred kibernetskimi grožnjami in upravljanjem naprav Paket z aplikacijami Office na različnih napravah in s hrambo datotek v oblaku (brez e-pošte in aplikacije Microsoft Teams)
Največje število uporabnikov
(na paket)
300
300
300
300
Programi Microsoft Office za osebne računalnike 
Naročnina za programe Office (največ 5 naprav na uporabnika)
Office Online (spletne različice Worda, Excela in PowerPointa ter različice za prenosne naprave)
Word, Excel, PowerPoint, Outlook, OneNote, Publisher, Teams, Exchange, OneDrive, SharePoint
Word, Excel, PowerPoint, Outlook, OneNote, Publisher, Access, OneDrive, Teams, Exchange, SharePoint, Intune, Azure Information Protection
Word, Excel, PowerPoint, Outlook, OneNote, Publisher, Access, OneDrive
Skupinsko delo in komunikacija
Da
Da
Da
Ne
Spletne in mobilne različice aplikacij Office
Da
Da
Da
Da
E-pošta in koledarji ter shramba za vsakega uporabnika
Možnost uporabe lastne domene, koledarji, načrtovanje srečanja …
Da, 50 GB Da, 50 GB Da, 50 GB Da, 50 GB
Hramba datotek in skupna raba v oblaku 1 TB na uporabnika, SharePoint in OneDrive
Da Da Da Da
(le za OneDrive)
Varnost in skladnost s predpisi
Da Da Da Da
(brez zaščite Exchange Online Protection)
Orodja za ustvarjanje in upravljanje podjetja MS Forms, MS Teams, MS Bookings
Da
(brez MS Bookings)
Da Da Da
(brez MS Teams in MS Bookings)
Namizne različice aplikacij Office za računalnike s sistemom Windows ali macOS          Delovni prostor za posamezne skupine v podjetju na osnovi SharePointa
Ne Da
(največ 5 računalnikov s sistemom Windows ali macOS)
Da
(največ 5 računalnikov s sistemom Windows ali macOS)
Da
(največ 5 računalnikov s sistemom Windows ali macOS)
Kompatibilnost
Sistemi Office 2019, 2016 in 2013; starejše različice (npr. Office 2010) bodo v okolju Microsoft 365 morda delovale z zmanjšano funkcionalnostjo      
Napredna zaščita pred grožnjami 
Microsoft Defender za Office 365
Ne Ne Da Ne
Upravljanje računalnikov in prenosnih naprav s sistemom Windows
Ne Ne Da Ne
Spletne konference MS Teams
Takojšnje sporočanje, avdio-video konference, spletni sestanki
Da Da Da Ne

Vemo, da je vsako podjetje edinstveno, ima svoje potrebe in posebnosti.

Zato ponudbo prilagodimo vsakemu uporabniku posebej. Pošljite povpraševanje ali nas kontaktirajte in naši strokovnjaki vam bodo z veseljem odgovorili.

Ko potrebujete samo e-pošto

Če za svoje poslovanje potrebujete samo varno e-pošto in učinkovito načrtovanje dela v koledarju, je rešitev za vas poslovna e-pošta Exchange Online. Z njo dostopate do poslovne e-pošte, koledarja ter stikov v računalniku, telefonu in brskalniku.

  Exchange Online P1 Exchange Online P2
Opis
Varna in zanesljiva poslovna e-pošta z nabiralnikom velikosti 50 GB na uporabnika Vključuje vse funkcije storitve Exchange Online P1 ter neomejen prostor za shranjevanje, gostovano glasovno pošto in preprečitev izgube podatkov.
Aplikacije Office
Neomejeno Neomejeno
Največje število uporabnikov
Na paket
50 GB na uporabnika, sporočila ne smejo presegati 150 MB 100 GB na uporabnika, sporočila ne smejo presegati 150 MB
Poslovna pošta
Z možnostjo uporabe lastne domene
Da Da
Neomejen prostor za hrambo podatkov
Na uporabnika
Da Da
Zaščita pred neželeno e-pošto in zlonamernimi programi
Vrhunski filtri
Da Da
Povezava Exchange Online s podprtimi različicami Outlooka
Da Da
Spletna različica Outlooka
Da Da
Osredotočeno delo
Mapa »Prejeto« v fokusu omogoča lažje sledenje pomembnim e-poštnim sporočilom; vključuje dva zavihka: »V fokusu« za e-pošto, na katero morate takoj odgovoriti, in »Drugo« za preostala sporočila.
Da Da
Primerjava koledarjev, načrtovanje srečanj, dostop do globalnih seznamov naslovov, zunanjih stikov, konferenčnih sob …
Da Da

Vsako podjetje je unikatno in ima svoje posebnosti. Zato za vsako stranko posebej prilagodimo tudi našo ponudbo!

Kontaktirajte nas po telefonu na številko 040 40 40 42 ali se oglasite v najbližjem prodajnem mestu.

Vzpostavitev storitev Microsoft 365

Programi, aplikacije in druge informacijske rešitve pomagajo premagovati številne izzive podjetij. Hkrati pa je upravljanje teh rešitev vse težje. Nimate svojega IT-oddelka za urejanje informacijske tehnologije ali pa se mora ta posvečati drugim nalogam? V A1 ponujamo možnost, da prepustite namestitev in vzpostavitev storitev Microsoft 365 našim strokovnjakom. 

Izbirate lahko med tremi paketi vzpostavitve storitev, prilagojenimi vašim potrebam.

  Get.migrated Get.started Get.ready
STORITVE
     
Analiza trenutnega stanja
Vzpostavitev računa
(v storitvi Microsoft 365)
X
Namestitev namiznih aplikacij Office                (na računalnik z oddaljenim dostopom)
X
(pomoč)
Dodajanje domene
X
Kreiranje uporabnika in dodelitev licence
X
Prenos osebnega koledarja
(iz obstoječega poštnega odjemalca v Microsoft 365)
X
Migracija in vzpostavitev datotek .pst
X
Migracija osebnih stikov
X
Migracija e-pošte in e-poštnih direktorijev
X
Sinhronizacija
Outlook – Exchange Online
X
Varnostno kopiranje dokumentov
(v storitev OneDrive for Business na enem računalniku)
X
Pomoč pri nastavitvah na mobilnih napravah
X
CENA na uporabnika (brez DDV)
     
Izvedba storitve
(za od 1 do vključno 5 uporabnikov)
49 € 49 € 69 €
Vzpostavitev za dodatnega uporabnika
(od vključno 6. uporabnika naprej)
19 € 19 € 29 €
  • Novi uporabniški pogoji

    POGOJI MICROSOFTA:
    Pogoje, ki so bili veljavni do 28. 2. 2022, si oglejte tukaj.
    Pogoje, ki so veljavni po 1. 3. 2022 si oglejte tukaj.

    POGOJI A1:
    Posebne pogoje za uporabo Izdelkov Microsoft veljavne do 28. 2. 2022 si oglejte tukaj.
    Posebni pogoji za uporabo Izdelkov Microsoft veljavni od 1. 3. 2022 si oglejte tukaj.

    DRUGI POGOJI UPORABNIŠKE POGODBE
    Cenik A1 je dostopen tukaj.
    Pogoji za izvajanje storitev A1, ki so veljavni do 28. 2. 2022 so dostopni tukaj.
    Pogoji obdelovanja osebnih podatkov veljavni do 28. 2. 2022 so dostopni tukaj.
    Splošni pogoji za izvajanje in posredovanje storitev, produktov in rešitev, ki niso Elektronske komunikacijske storitve, za pravne osebe in podjetnike, veljavni od 1. 3. 2022 so dostopni tukaj.
    Pomožna programska in strojna oprema je dostopna tukaj.
    Navodila za uporabo izdelkov Microsoft so dostopna tukaj.
  • NOVO: Sprememba cen licenc Izdelkov Microsoft  ter trenutno veljavni cenik

    Obveščamo vas, da s 1. 4. 2023 Microsoft zvišuje ceno storitev in produktov Microsoft za 11 %. Razlog za zvišanje je težnja Microsofta, po globalni uskladitvi cen izdelkov Microsoft Cloud. Posledično s 1.4. 2023 družba A1 v enaki meri prilagaja cene za produkte Microsoft Cloud.

    Cenik Izdelkov Microsoft
  • Vprašanja povezana s spremembami Microsoft NCE

    1. Kaj je NCE (new customer experience)?
    Z New Commerce experience Microsoft spreminja uporabniško izkušnjo zagotavljanja licenc in z njimi povezanih izdelkov. Osredotočajo se na vzpostavitev dolgoročnega naročniškega odnosa z uporabniki svojih storitev, kar bo bistveno spremenilo način načrtovanja podjetij glede nakupa licenc.
     
    1. Kakšna je največja razlika med trenutnim in novim načinom uporabe/nakupa licenc?
    Microsoft je do zdaj zagotavljal letno naročniško obdobje nakupa licenc, pri čemer je lahko naročnik naročnino na licence preklical tudi pred pretekom 1-letnega naročniškega obdobja, ne da bi moral poravnati znesek za preostalo naročniško obdobje. Z novo izkušnjo to več ne bo mogoče. Zato Microsoft uvaja tudi mesečni tip naročniškega razmerja, ki omogoča večjo fleksibilnost pri načrtovanju uporabe izdelkov Microsoft. Cene licenc za mesečno naročniško obdobje še niso znane, bodo pa od 10 do 25 % višje od trenutnih cen za letno naročniško obdobje.
     
    1. Ali lahko kombiniram različne možnosti terminov (letno, mesečno itd.) za različne izdelke?
    Lahko, odvisno pa je od vaših potreb. Če menite, da boste določene izdelke ali produkte uporabljali le krajše obdobje ali imate namen pogosteje zmanjševati število licenc je smiselno razmisliti o mesečni naročnini, ki vam zagotavlja večjo fleksibilnost in lažje načrtovanje stroška.
     
    1. Ali vezava za daljše obdobje (1-letno, 3-letno) pomeni, da bom imel enako ceno licence za celotno naročniško obdobje?
    Cena posamezne licence ostane enaka za celotno obdobje naročnine. Zviša se ob nastopu novega naročniškega obdobja, v primeru da se je licenca podražila.
     
    1. Kaj pomeni pravilo 72 ur?
    Pravilo 72 ur pomeni, da lahko število zakupljenih licenc zmanjšate le 72 ur po nakupu, oziroma po vsakokratnem nastopu naročniškega obdobja. Če želite zmanjšati število licenc izven tega 72-urnega obnovitvenega okna, boste morali plačati znesek licenc za celotno naročniško obdobje.
      
    1. Kdaj bodo navedene spremembe stopile v veljavo?
    Navedene spremembe stopijo v veljavo s 1. 3. 2022
  • Pogosto zastavljena vprašanja

    Kako deluje celovita storitev vzpostavitve in vzdrževanja?
    Običajen proces izvedbe celovite storitve vzpostavitve in vzdrževanja poteka po točno določenih fazah, ki jih glede na potrebe uporabnika lahko tudi prilagodimo. Vse aktivnosti izvajamo z oddaljenim dostopom. Opisujemo primer za vseobsegajoči paket Microsoft 365 get.ready.

    Faza 1: Analiza trenutnega stanja
    • Analiza rešitev, ki jih uporablja podjetje (preverjanje verzij programske opreme, uporabnikov in drugih značilnosti).
    • Popis obstoječega stanja.
    Faza 2: Implementacija računa (Microsoft 365)
    • Določitev primernega produkta.
    • Registracija računa za podjetje.
    • Pridobitev administratorskega računa.
    Faza 3: Migracija obstoječih sistemov v Microsoft 365
    • Migracija sistemov (npr. poštnega strežnika Exchange).
    • Implementacija računov v novem sistemu in določanje uporabniških pravic.
    Faza 4: Namestitev namiznih aplikacij Microsoft 365
    • Namestitev namiznih aplikacij na naprave uporabnikov.
    • Konfiguracija namiznih aplikacij in povezava z osnovnim sistemom.
    Faza 5: Zaključek projekta
    • Preverjanje delovanja in zaključek izvedbe.
    • Predaja naročniku in ekipi, ki skrbi za vzdrževanje in podporo.

    Potrebujem izvedbo na lokaciji ali pa izvedba presega naloge, ki so definirane v opisu posameznih storitev vzdrževanja. Mi lahko pomagate?
    Glede na vaše želje bomo preučili primer in pripravili ponudbo oziroma poskušali poiskati najboljšo rešitev za vas.

    Kako poteka komunikacija med mojo ekipo v podjetju in izvedbenim timom v A1?
    Komuniciramo po e-pošti, ki je namenjena samo tej storitvi.
    • E-pošta: ITaaS@A1.si 
    • Odzivni čas: delavniki med 8. in 16. uro