LTE omrežje

Omrežje vrhunskih komunikacij

Pri A1 ponujamo vse, kar potrebujete za popolno povezanost. Internet, televizijo ter mobilno in stacionarno telefonijo. Združeno na eni točki, na dosegu roke.

Večino del na omrežju izvajamo v času, ko najmanj uporabnikov uporablja naše storitve - to je v nočnem oz. zgodnjem jutranjem času od 1h do 4h. Nekatera dela pa zahtevajo tudi posege v dnevnem času.

Dela na omrežju in nadgradnje v vaši bližini lahko vplivajo na vašo izkušnjo in dosegljivost določenih storitev. Včasih pa se lahko zgodijo tudi nenačrtovani izpadi (vremenske razmere, motilci signala ali napake na opremi ...).

Preverite, kdaj in kje potekajo dela na omrežju, saj zaradi njih lahko prihaja do motenj pri storitvah.

  
Trajanje del Lokacija Storitev Vpliv na uporabnika
od 04.05.2017 - 00:00
do 04.05.2017 - 02:00
Savinjska regija V četrtek, 4. 5. 2017, bodo med 01:00 in 02:00 uro zjutraj potekala nujna vzdrževalna dela na območju Rogaške Slatine, zato bo prihajalo do motenj pri uporabi storitev televizije, interneta in fiksne telefonije.
od 04.05.2017 - 00:00
do 04.05.2017 - 03:00
Podravska regija V četrtek, 4. 5. 2017, bodo med 00:00 in 03:00 uro zjutraj potekala nujna vzdrževalna dela na območju Poljčan, zato bo prihajalo do motenj pri uporabi storitev televizije, interneta in fiksne telefonije.
od 04.05.2017 - 01:00
do 04.05.2017 - 05:00
Obalno-kraška regija V četrtek, 4. 5. 2017, bodo med 01:00 in 05:00 uro zjutraj potekala nujna vzdrževalna dela, zato bo prihajalo do motenj pri uporabi storitev televizije, interneta in fiksne telefonije. Območje motenj: Divača, Barka, Gornje Ležeče, Kozjane, Vremenski Britof, Buje, Suhorje.
Trajanje del Lokacija Storitev Vpliv na uporabnika
Trenutno ni zaključenih del.
Trajanje del Lokacija Storitev Vpliv na uporabnika
Trenutno ni napovedanih del.

Če ste zaznali težavo z delovanjem omrežja na določeni lokaciji, nam to sporočite preko spodnjega obrazca in nam tako pomagajte izboljšati izkušnjo za vse uporabnike.

Pred tem preverite še:

1. Ali je lahko razlog za težavo v telefonu ali kartici SIM?

Če imate težavo z uporabo storitev povsod po Sloveniji, bo to verjetno posledica napake na telefonu ali kartici SIM.

Za več informacij o popravilu telefona kliknite sem. Pravilno delovanje kartice SIM lahko preverite tako, da jo uporabite v drugem telefonu, ali se oglasite na enem izmed naših prodajnih mest, kjer lahko preizkusimo delovanje in po potrebi kartico SIM tudi zamenjamo.

2. Ali do težav prihaja zaradi del na omrežju?

Podatki označeni z zvezdico (*) so obvezni.

* Uporabniki dovoljujejo uporabo osebnih podatkov posredovanih Si.mobilu za potrebe obveščanja o delovanju omrežja. Uporabniki Si.mobilu kot upravljavcu dovoljujejo, da vodi, vzdržuje in nadzoruje zbirko zbranih osebnih podatkov posameznikov, v skladu z zakonom o varovanju osebnih podatkov. Za namene kontaktiranja posameznik dovoljuje uporabo različnih komunikacijskih kanalov kot npr.: telefon, osebna pošta, elektronska pošta in drugo. Navedene podatke lahko Si.mobil obdeluje za lastne potrebe do časa, ko podatki več ne bodo služili svojemu namenu. Si.mobil za izvedbo storitev lahko uporablja zunanje pogodbene obdelovalce. Si.mobil podatkov ne bo posredoval tretjim osebam, razen v kolikor je to dolžan v skladu z veljavnimi predpisi. V času upravljanja osebnih podatkov ima posameznik možnost vpogleda, prepisa, kopiranja, dopolnitve, popravka, blokiranja in izbrisa osebnih podatkov v zbirki podatkov, skladno z veljavnimi predpisi. Sodelujoči in/ali registrirani uporabniki lahko od Si.mobila kadarkoli zahteva prenehanje obveščanja, in sicer pisno na naslov Si.mobil telekomunikacijske storitve, d.d.

true 1024 si it IT http://klepet.simobil.si/system/templates/chat/ 10 false