Kako deluje A1 Ultra?
Ultra tehnologija deluje prek mobilnega omrežja 5G in v vaš doma prinaša ultra visoke internetne hitrosti.
Kakšni paketi so na voljo?
Izbirate lahko med paketi, ki vključujejo internet in televizijo in paketom, ki vključuje samo internet.
Koliko digitalnih TV sprejemnikov lahko naročim?
V okviru paketa A1 Ultra net + TV lahko naročite do skupno 4 digitalne sprejemnike. Prvi je v paket vključen brezplačno, vsak nadaljnji pa se obračuna po veljavnem ceniku.
Izbirate lahko med klasičnim TV vmesnikom in aplikacijo za pametni TV. Možne so različne kombinacije.
Ali je 14-dnevni brezplačni preizkus že vštet v promocijsko obdobje?
Ne. Brezplačni preizkus ni vštet v promocijsko obdobje. To pomeni, da boste storitve prvih 14 dni uporabljali brezplačno, šele po tem začne veljati promocijsko obdobje.
Kdaj lahko pričnem z uporabo storitev?
Če naročilo opravite na enem od prodajnih mest A1 s spodnjega seznama, lahko opremo prejmete takoj! Opremo preprosto prevzamete na izbranem prodajnem mestu in jo s pomočjo enostavnih navodil priklopite sami ter še isti dan pričnete z uporabo.
Na voljo je tudi možnost, da vam opremo pošljemo po pošti ali pa vam storitve priklopi A1 terenski tehnik. Izbira je vaša.
Seznam A1 prodajnih mest, kjer lahko prejmem opremo takoj:
- Center A1 Izola
- Center A1 Koper
- Center A1 Koper Supernova
- Center A1 Kranj
- Center A1 Ljubljana BTC
- Center A1 Ljubljana Center
- Center A1 Ljubljana Interspar Vič
- Center A1 Ljubljana Aleja Šiška
- Center A1 Lucija
- Center A1 Maribor Europark
- Center A1 Maribor E.Leclerc
- Center A1 Murska Sobota BTC
- Center A1 Trbovlje
- A1 Domžale
- A1 Radovljica
- A1 Ljubljana Črnuče
- A1 Jesenice
- A1 Velenje
- A1 Lenart
- A1 Nova Gorica center
- A1 Ptuj
- A1 Kočevje
- A1 Novo mesto
Kako si namestim opremo?
Navodila za namestitev ste prejeli poleg Ultra opreme. So pa ves čas na voljo tudi na spletni strani https://www.a1.si/ultra-vodic. Navodila so na voljo v video in pisni obliki.
Kje v stanovanju namestim opremo, da bom dosegal najvišje možne hitrosti?
V formo na spletni strani https://www.a1.si/ultra-vodic vpišite naslov uporabe storitev in prikaže se vam predlog za priporočeno postavitev Ultra opreme.
Opreme ne znam namestiti. Kam se lahko obrnem za pomoč?
V primeru težav z namestitvijo nas kontaktirajte preko telefona na številko 040 40 40 40 ali nam pišite prek klepeta na A1.si.
Storitve po namestitvi opreme ne delujejo kot sem pričakoval. Kam se lahko obrnem za pomoč?
Ob napačni namestitvi opreme lahko prihaja do slabšega delovanja storitev. V tem primeru nas kontaktirajte preko telefona na številko 040 40 40 40 ali nam pišite prek klepeta na A1.si.
Opreme ne želim namestiti sam. Moram za namestitev s strani terenskih tehnikov plačati?
Ne. Namestitev opreme lahko na vašo željo opravi terenski tehnik. V tem primeru vso potrebno opremo na dogovorjen termin s seboj prinese tehnik. Namestitev opreme je brezplačna.
Rad bi naročil paket A1 Ultra, ampak se želim o delovanju storitev najprej prepričati sam? Je to možno brez prekinitve obstoječih storitev?
Za uporabo paketov A1 Ultra ni potrebna prekinitev obstoječega naročniškega razmerja, kar pomeni, da z uporabo lahko pričnete kadarkoli, obstoječe storitve pa prekinete kasneje, ko se sami prepričate Ultra izkušnji, ki jo paketi A1 Ultra prinašajo.
V okviru promocijske ponudbe prejmete tudi 15-dnevni brezplačni preizkus, kar pomeni, da za preizkus storitev na plačate nič!
Kako dolgo bo časovni zamik brezplačen?
Storitev časovni zamik je brezplačno vključena v vse TV sheme na paketih A1 Ultra net + TV za nedoločen čas.
Katere dodatne TV storitve in vsebine na zahtevo lahko naročim v okviru paketa A1 Ultra?
V okviru paketa A1 Ultra net + TV lahko naročite dodatne TV sklope: HBO, HBO Premium, Balkan, Pink in RUS 5+ ter vsebine na zahtevo: HBO Max, NBA League Pass, NBA Game choice in NBA 3 Game choice
V okviru paketa A1 Ultra net lahko naročite vsebine na zahtevo: HBO Max, NBA League Pass, NBA Game choice in NBA 3 Game choice
Je prenos podatkov omejen?
Ne. V pakete A1 Ultra je vključen neomejen prenos podatkov po nespremenjeni hitrosti.
Ali oprema, ki sem jo prejel, preide v mojo last?
Ne, oprema ostaja v lasti A1, vam pa je dodeljena v uporabo za obdobje uporabe storitev. V primeru prekinitve paketa A1 Ultra opremo vrnete podjetju A1.
Za priklop storitev sem prejel tudi zunanjo anteno. Je antena vodoodporna?
Ob pravilni namestitvi zunanje antene, je le ta vodoodporna in je v primeru slabega vremena ne potrebujete prestavljati z mesta, kjer imate nameščeno.
Ali lahko opremo prenašam na druge lokacije?
Ne. Opremo lahko uporabljate samo na lokaciji, ki je v pogodbi zavedena kot lokacija uporabe storitev. Delovanje opreme je zagotovljeno samo tej lokaciji. V primeru kršitve vam storitve lahko izklopimo.
Katere spremembe lahko uredim v Moj A1?
Registracija in vpis v Moj A1 za uporabnike paketov A1 Ultra trenutno še nista na voljo.
Lahko na paketu A1 Ultra uporabljam fiksno telefonijo?
Ne. Fiksna telefonija na paketih A1 Ultra žal ni mogoča. Če jo nujno potrebujete, vam svetujemo naročilo paketov A1 Net+TV.
V času brezplačnega preizkusa paketa A1 Ultra sem ugotovil, da mi ne ustreza. Kakšen je postopek prekinitve?
Za prekinitev razmerja v času trajanja brezplačnega preizkusa oddate pritožbo prek https://www.a1.si/pomoc-in-informacije. V formi izberite 'A1 naročnik' -> 'Ponudba -> 'Fiksne storitve' -> 'Internet' oz. 'Internet+TV' ter v del 'Komentar ali vprašanje' vpišite: »Prekinitev naročniškega razmerja za paket A1 Ultra v času 14-dnevnega brezplačnega preizkusa«.