Evidenca delovnega časa

All Hours omogoča enostaven in popoln pregled ter upravljanje delovnega časa zaposlenih. Spremljanje dela zaposlenih je eden ključnih dejavnikov uspeha podjetja. Uvedba elektronske evidence izrabe delovnega časa pripomore k večji transparentnosti, učinkovitosti in obvladljivosti vašega podjetja.
 

Evidenca delovnega časa s kartico, telefonom ali po spletu.
 

Odobritev dopustov in službenih poti.

Zbiranje podatkov za pripravo plač.

Kaj ponuja All Hours?

  • Preprost in intuitiven uporabniški vmesnik, ki ga lahko prilagajate.
  • Registracija s kartico, brskalnikom ali mobilno aplikacijo.
  • Enostavno beleženje časa ter plačanih in neplačanih prisotnosti in odsotnosti: nadur, službenih poti, dopustov, izhodov, odmorov …
  • Možnost odobritve ali zavrnitve odsotnosti.
  • Avtomatizirani izvoz podatkov za analizo in pripravo plač.
  • Varno zbiranje in obdelovanje podatkov.

Vemo, da je vsako podjetje edinstveno, ima svoje potrebe in posebnosti.

Zato ponudbo prilagodimo vsakemu uporabniku posebej. Pošljite povpraševanje ali nas zgolj kontaktirajte z vprašanjem.

Število uporabnikov Mesečna naročnina
do vključno 5 17,5 €/mes. (fiksen mesečni znesek)
od 6 do 50 3,5 €/mes. na uporabnika
od 51 do 100 3 €/mes. na uporabnika
od 101 do 250 2,5 €/mes. na uporabnika
nad 250 po dogovoru
Pomožna oprema Cena
Zone Touch Terminal (za delovanje potrebuje PoE), priklop: Power over Ethernet (PoE) 885 €
ID kartica 4 €
PoE injector 45 €
Žolna 50 €
Druge storitve in dodatki Cena
Montaža registracijskega terminala (priklop na pripravljeno inštalacijo) 45 €
Kratko šolanje All Hours 80 €/uro
Konfiguracija All Hours 80 €/uro
Dostava končnemu naročniku (po pošti) 5 €

Cene ne vsebujejo DDV. Izdelke iz sklopa Pomožna oprema lahko kupite takoj ali pa jih odplačate na 12 oziroma 24 obrokov (ne velja za komplet kartic ID).

Opis storitve All Hours

VODENJE IN ODOBRITEV ODSOTNOSTI

Vaši zaposleni lahko svojo odsotnost napovedo po spletu ali z mobilno aplikacijo. Vodje ali drugi potrjevalci, ki jih določite poljubno, odobravajo odsotnosti. Zahteve za odsotnosti svojih podrejenih prejemajo brez časovnega zamika in jih lahko takoj potrdijo ali zavrnejo po spletu, e-pošti ali z mobilno aplikacijo.

Aplikacija omogoča, da:

  • zaposlene razdelite v oddelke,
  • oddelkom dodelite vodje,
  • določite potrjevalce, ki odobravajo odsotnosti vodij oddelkov.
  • Aplikacija ob ustreznem varovanju podatkov delavcev omogoča učinkovito vodenje odsotnosti:
  • po oddelkih in skupinah,
  • s komentarji k registraciji delovnega časa,
  • z izvozom podatkov za obračun plač ali potrebe inšpekcije.

ENOSTAVNO BELEŽENJE ČASA

Beleženje časa z All Hours je izjemno preprosto. Zaposleni ga lahko opravijo kjer koli in kadar koli. Registrirajo se lahko:
  • v spletnem brskalniku (funkcionalnost se lahko omeji na izbrane računalnike),
  • v mobilni aplikaciji na telefonu (posebno primerno za terenske delavce, začasne delovne lokacije, skladišča itn.) ali
  • na registratorju oziroma s kartico na terminalu.

IZDELAVA POROČIL

Uporabniški vmesnik All Hours omogoča tudi izdelavo dnevnih in mesečnih poročil, poročil po oddelkih in poročil za pripravo plač. Lahko uporabite predloge poročil ali pa ustvarite svoja poročila.

VARNOST IN ZASEBNOST

All Hours deluje po varni povezavi SSL. Vsi podatki, ki se prenašajo med strežniki All Hours in vašim brskalnikom, so šifrirani in zaščiteni pred nepooblaščenim dostopom. Za varnost strežnikov, na katerih deluje All Hours in se shranjujejo vaši podatki, vse dni v letu skrbita varnostna služba in alarmni sistem. Vsak dan v A1 pripravimo tudi varnostno kopijo vseh podatkov. Tudi če pride do nezaželenih dogodkov, je tako mogoča obnovitev stanja.

REVIZIJSKA SLED

V aplikaciji je na voljo revizijska sled sprememb. Tako lahko vedno preverite, kdo od vaših administratorjev je dostopal do katerih podatkov, vendar ob upoštevanju GDPR, s katerim je usklajena storitev All Hours.

VARNOST V OBLAKU

All Hours uporablja najnovejše spletne tehnologije in gostuje na vrhunski platformi Microsoft Azure. Tako so vaši podatki varni in hkrati vedno dostopni.

Načini beleženja časa

V spletnem brskalniku lahko zaposleni izbirajo med vrstami dogodkov, ki jih določite sami (prihod, odhod, malica, zdravnik, osebni izhod …). Možnost spletne registracije lahko omejite na določene naslove IP, lahko pa jo povsem onemogočite.

Storitev zagotavlja večjo prožnost pri vodenju prisotnosti. Spletna registracija omogoča:

  • oddajo zahtev za odsotnost,
  • oddajo zahtev za druge tipe dogodkov,
  • vpogled v pregled prisotnosti,
  • vpogled v stanje izkoriščenega in preostalega dopusta,
  • nadzor nad drugimi vrstami odsotnosti.

Mobilna raba

Intuitivna in preprosta mobilna aplikacija vam in vašim zaposlenim omogoča večjo prožnost pri načrtovanju in upravljanju delovnega procesa.
Ob vsaki registraciji na mobilnem telefonu se zapišejo tudi GPS-koordinate. Tako veste, kje so bile registracije opravljene in ali je bilo to na dovoljenem območju, denimo na sedežu vašega podjetja oziroma na delovni lokaciji, na kateri nimate nameščenega registracijskega terminala.

Aplikacija omogoča:

  • sprotno registracijo številnih tipov dogodkov,
  • potrjevanje odsotnosti in pregled časovnice dogodkov,
  • določanje in omejevanje lokacij, na katerih je dovoljena prijava.

REGISTRATOR

Registracijski terminal omogoča beleženje prisotnosti s kartico zaposlenega. Ta na terminalu izbere dogodek in približa svojo kartico. Registrator delovnega časa tako zabeleži dogodek (prihod, odhod, malica itn.) in izpiše trenutno stanje ur delavca. Izbirate lahko med dvema terminaloma, ki ju lahko kupite z enkratnim plačilom ob naročilu ali pa ju odkupite na 12 oziroma 24 obrokov.

Opis naprav za registracijo

Registrator Zone Touch

Ponuja širok nabor funkcionalnosti. Stroškovno je učinkovit in omogoča kartično ali brezkartično uporabo. Vgrajeni čitalec kartic podpira formate HID® iCLASS SE®, HID® iCLASS Seos® in MIFARE® DESFire® EV1 SE. Možna je tudi povezava s številnimi zunanjimi čitalci. Zone Touch se v sistem poveže neposredno prek priključka Ethernet. Priklop dodatne vhodno-izhodne naprave Zone Door omogoča funkcionalnost dvostranske kontrole pristopa enih vrat. Zaradi trpežnega zaslona na dotik je Zone Touch primeren tudi za uporabo v zahtevnih industrijskih okoljih.

Ključne prednosti registratorja Zone Touch:

  • uporabniško nastavljivi registrirni dogodki,
  • avtonomno delovanje v primeru izpada povezave,
  • samodejno preklapljanje med načinoma s povezavo in brez nje,
  • usklajeno delovanje s programsko opremo Time&Space in All Hours,
  • registriranje z mobilnim telefonom (HID Mobile Access™).
Zunanje dimenzije (v mm)
Napajanje PoE (Power over Ethernet) ali zunanji priklop na 12 V DC, 500 mA
Namestitev Za namestitev potrebujete PoE (Power over Ethernet) injector.
Okolje Delovna temperatura: od 0 do 50 °C
Temperatura skladiščenja: od –20 do +70 °C
Vlaga: od 10 do 90 % (brez kondenzacije)
Komunikacijski vmesnik Vmesnik Ethernet 10/100, priključek CAN za povezovanje enote Zone Door, vhod Wiegand za povezavo zunanjih čitalcev,
RS485 za rabo v prihodnosti
Spomin in pomnilnik Spomin: 256 MB RAM
Pomnilnik: 2GB (kartica microSD)
Zaslon 4,3 palca
Resolucija: 800 × 480 pikslov
Kapacitivni zaslon na dotik
Piskač Za zvočno povratno informacijo
RFID-modul HID® iCLASS SE® Reader Module, primeren za mobilne naprave
Podprte kartične tehnologije HID® iCLASS SE®, HID® iCLASS Seos® in MIFARE® DESFire® EV1 SE
(ISO14443A/B CSN in ISO15693 CSN)
Mobilnik namesto kartice DA – s pomočjo aplikacije HID Mobile Access™
Certifikati CE

REGISTRATOR ATT

Android Time je aplikacija za pametne telefone, ki vsako androidno napravo s čitalcem NFC spremeni v terminal za registriranje delovnega časa. Tehnologija NFC (Near Field Communication) je vse bolj prisotna v čitalcih naprav z operacijskim sistemom Android. Vse več naprednih telefonov podpira branje kartic, kompatibilnih z NFC.
Čeprav lahko aplikacija ATT vsak androidni pametni telefon spremeni v terminal za registriranje časa, mora telefon zagotavljati še:

  • robustnost in zanesljivost, ki sta primerni za profesionalno rabo,
  • onemogočanje zlorab in vdorov,
  • podpiranje upravljanja na daljavo.

Vse navedene zahteve izpolnjuje MATT – terminal za registracijo delovnega časa. To je kompaktna androidna naprava z vgrajenim čitalcem NFC, ki bere širok nabor kartic, kompatibilnih s tehnologijo NFC. MATT ima tovarniško naloženo aplikacijo Spica ATT in omogoča oddaljeno upravljanje. Osnovne nastavitve (začetna postavitev, nadgradnje in servisne posodobitve) brezplačno zagotavlja Špica na daljavo.

Naprava Zone Touch
Procesor MediaTek, 1.2 GHz
Operacijski sistem Secured Android 4.4
Namestitev Za namestitev potrebujete stensko stojalo s čitalcem kartic.
Kamera 2 MP
Spomin 4 GB
Pomnilnik 512 MB, DDR2
Komunikacija Wi-Fi
Napajanje Micro USB
Dimenzije 104 x 63 x 13,6 mm
Teža 118 g
Zaslon True Colors, 3,5 palca
Resolucija: 320 x 480 pikslov
Kapacitivni zaslon na dotik