subres_mob-internet_brez-skrbi_960x275.png

Mobilni internet brez skrbi

Do mobilnega interneta na vašem telefonu ali računalniku pri A1 dostopate brez skrbi, saj vas pravočasno obvestimo o porabljenem limitu in vas tako zaščitimo pred visokim računom.

Mobilni internet brez skrbi velja za vse pakete, ki ne vključujejo funkcionalnosti samodejnega zakupa prenosa podatkov izven zakupljenih količin (paketi A1 Svobodni, A1 ORTO, ipd.)

Naj vas visok račun ne skrbi več

Če nimate zakupljene količine prenosa podatkov in boste prenesli 50 MB podatkov:

  • vas bomo o tem obvestili in
  • vam znižali hitrosti prenosa podatkov do konca obračunskega obdobja. Prvotno hitrost boste lahko takoj zopet pridobili z vklopom ene od opcij Mobilni internet.

Tako vas bomo zaščitili pred morebitnim hitrim naraščanjem vaših stroškov. Hkrati vam bomo omogočili, da svoj paket oz. opcijo kar s sporočilom, SMS, nadgradite z novo opcijo, ki bo vključevala zadostno količino podatkov.

Naj vas visok račun ne skrbi več

SMS obvestila

Prvo SMS opozorilo boste prejeli, ko boste dosegli 80-odstotkov zakupljene količine prenosa podatkov.

Drugo SMS obvestilo boste prejeli ob porabi celotne zakupljene količine prenosa podatkov.

Po porabi celotne zakupljene količine prenosa podatkov se vam bo prenos podatkov pričel obračunavati po privzeti tarifi za prenos podatkov 0,0005 EUR/kB.

SMS obvestila

Zavarujemo vas pred prekomerno porabo

SMS obvestilo boste prejeli tudi, ko boste zakupljeno količino prenosa podatkov (po ceni 0,0005 €/kB) presegli za 50 MB. 

Takrat se bo vaša hitrost prenosa znižala na 64 kbit/s, s čimer vas bomo zaščitili pred prevelikim prenosom podatkom in s tem visokim stroškom.

Če boste želeli za vselej pozabiti na skrb glede količine prenosa podatkov in njihove hitrosti, lahko kadarkoli vklopite eno od opcij Mobilni internet.

Zavarujemo vas pred prekomerno porabo

Preverite porabo

Preverite porabo

Porabo prenosa podatkov lahko kadar koli preverite:

  • s storitvijo Stanje: pošljite SMS s ključno besedo STANJE na številko 9443,
  • preko portala Moj A1,
  • preko aplikacije Moj A1 (na voljo za Android in iPhone),
  • preko klicnega centra na številki 040 40 40 40.

Opomba: Informacije o količinah prenesenih podatkov se sproti osvežujejo (torej v realnem času), a so lahko zaračunane z zamudo in tako še niso upoštevane v informativnem znesku za plačilo. Znesek plačila ter ostale količine za klice in sporočila se namreč še vedno osvežujejo trikrat dnevno oziroma ob prejetju informacije o uporabi Monete, storitev v tujini in po zaključenih sejah podatkovnega prenosa.

Preverite porabo

Imam vključeno eno od novih opcij oziroma paketov Mobilni internet. Kako je z omejitvijo hitrosti in plačevanjem prenosa v mojem primeru?

Nove opcije in paketi Mobilni internet po dosegu zakupljene količine zmanjšajo hitrost prenosa podatkov na 64 kbit/s, pri čemer je ves nadaljnji prenos podatkov z zmanjšano hitrostjo brezplačen. Nove opcije in paketi Mobilni internet prav tako omogočajo dodatni zakup enkratnih količin 1 GB oziroma 5 GB prenosa podatkov, zato jih priporočamo vsem uporabnikom, ki imajo vklopljeno katero od starejših opcij oz. paketov Mobilni internet ter vsem uporabnikom, ki jim zakup podatkovnega prenosa v trenutnem naročniškem razmerju ne zadostuje. Nove opcije in paketi Mobilni internet so odličen način za obvladovanje stroškov, saj znesek za podatkovni prenos ne more biti višji od naročnine na izbrano opcijo oz. paket Mobilni internet. Prav tako nove opcije in paketi Mobilni internet omogočajo enkratni zakup dodatne količine podatkov ter s tem vzpostavitev običajne hitrosti prenosa.
Več Skrij

Ali si lahko varovalko zmanjšanja hitrosti pri 50 MB izključim?

Zmanjšanje hitrosti prenosa podatkov pri doseženih 50 MB prenosa podatkov je možno izključiti na prodajnih mestih A1 ali na telefonski številki 040 40 40 40. Namesto izklopa varovalke priporočamo vklop katere od opcij oziroma paketov Mobilni internet, saj v primeru samoiniciativnega izklopa varovalke reklamacij visokih računov zaradi podatkovnega prenosa, v kolikor je bil prenos podatkov dejansko opravljen, ne bomo mogli upoštevati.

Več Skrij

Zakaj ne prekinjate podatkovne seje samodejno vsaj enkrat dnevno, kot to počno nekateri drugi ponudniki?

Samodejna prekinitev seje za uporabnika pomeni izgubo podatkov, ki jih je v teku seje prenašal. Na primer, v kolikor bi uporabnik med prekinitvijo seje prenašal daljšo datoteko, bi moral pri ponovni vzpostavitvi podatkovne seje prenos ponovno opraviti od začetka. Zato se z namenom zagotavljanja uporabniške izkušnje samodejnega prekinjanja sej pri A1 ne poslužujemo.

Več Skrij

Obveščanje o prenosu podatkov za Blackberry uporabnike

Zaradi tehničnih omejitev in zahtev podjetja Research In Motion (RIM), gre v primeru podatkovnega prenosa preko dostopne točke blackberry.net za zaščiten prenos na BlackBerry strežnike (preko APN dostopa Blackberry.net), ki ga ne moremo spremljati v realnem času. Posledično obveščanje ob doseženih 80 %, 100 % in 50 MB nad vključeno količino prenosa podatkov ne deluje pravilno.

Več Skrij