1) Preverite kabelski priključek
Preverite, ali sta vaš televizor in A1 TV sprejemnik med seboj povezana v skladu z navodili za namestitev in ali je priključni kabel HDMI nepoškodovan.
2) Preverite brezžično povezavo (če uporabljate elektro TV set)
Če imate brezžično povezavo z elektro TV setom, ga odstranite in povežite vaš A1 TV sprejemnik neposredno z A1 modemom z omrežnim kablom. Če to odpravi motnje TV signala, je težava v sprejemniku elektro TV set. V navodilih za sprejemnike so postopki za odpravo težave.
3) Zmanjšanje porabe pasovne širine
Če ste hkrati vklopili več naprav A1 TV sprejemnik na vaš A1 modem, izključite vse razen enega. Po potrebi izklopite tudi igralne konzole ali prekinite prenos filmov ali glasbenih videov.
Opomba: gledanje TV-ja v visoki ločljivosti (HD) porabi več pasovne širine kot gledanje istega programa v standardni ločljivosti (SD).
4) Posebne motnje v sliki
4.1) Modri zaslon
Preverite ali je kabel HDMI na ustrezno priključen obeh straneh (v TV in v A1 TV sprejemnik). Veliko TV naprav ima več vhodov HDMI. Za preklop med vhodi HDMI uporabite ustrezne tipke na daljinskem upravljalniku (odvisno od modela televizorja).
Če na vhodih HDMI ni signala, je okvarjen kabel ali vhod. Najbolje je preskusiti katerega od drugih vhodov na televizorju in, če je mogoče, tudi drugi kabel.
4.2) Zamrznjena slika
Če slika zamrzne, poskusite zamenjati program s tipkami »P+« ali »P-# na daljincu A1.
Če to ne odpravi napake:
Izključite A1 TV sprejemnik in vaš A1 modem in počakajte 5 minut.
Ponovno vključite samo A1 modem.
Počakajte, da se vzpostavi internetna povezava.
Nato ponovno vključite A1 TV sprejemnik. Na televiziji se prikaže napis »POSTOPEK ZAGONA«. Postopek nameščanja in posodobitve vašega A1 TV sprejemnika lahko traja nekaj minut.