Tehnični asistent - orodje za pomoč pri tehničnih težavah

Tehnični asistent je orodje znotraj Moj A1, ki hitro in učinkovito pomaga uporabnikom fiksnih storitev. Na voljo vam je 24 ur na dan, tudi med vikendi in prazniki.

 Tehnični asistent vam omogoča, da:

  • Uredite osnovne nastavitve vaših storitev, npr. spremenite ime in geslo vašega WiFi omrežja,
  • odpravite motnje pri internetu in televiziji.

Vse to brez klicev in čakanja na prostega operaterja, saj Tehnični asistent za vas preveri delovanje storitev in zazna vzrok morebitnih motenj.

Tehnični asistent pomaga pri več kot 400 različnih scenarijih, preko katerih vas vodi po korakih in s slikami. Če s Tehničnim asistentom ne uspete odpraviti motnje, bo Tehnična podpora vašo zadevo obravnavala prioritetno.

Odkrije in odpravi motnje

Pri motenem delovanju storitev, recimo po udaru strele, bo Tehnični asistent odkril vzrok motenj in vas natančno pripeljal do rešitve.

Rešitve za vse fiksne storitve

Opravil bo diagnostiko pri vseh fiksnih storitvah (internet, televizija, telefonija) in vas razumljivo vodil do uspešno zaključenega postopka.

Uredi ključne nastavitve

Tehnični asistent bo za vas uredil nastavitve kot so sprememba imena in gesla WiFi omrežja ter nastavitve TV sprejemnika (prilagoditve slike, zvoka, glasnosti, …).

24/7, tudi ob nedeljah in praznikih

Vedno je na dosegu roke in na voljo vam je dan in noč. Ni treba klicati ali obiskati prodajnega mesta. Če vseeno potrebujete našo pomoč, pa s Tehničnim asistentom preskočite vrsto.

Hiter in enostaven

Enostavno vas vodi čez cel proces s pomočjo slikovnih navodil ter jasnih korakov, od začetka do konca.

Vedno in povsod

Tehnični asistent vam je vedno na voljo. Nosite ga s seboj v žepu ali uporabite na računalniku.

Kje dostopam do Tehničnega asistenta?

Do Tehničnega asistenta dostopate v Moj A1.
Uporaba Moj A1 je brezplačna. 

Primer uporabe Tehničnega asistenta:

(video traja 1 min in 25 sek).
 

Kaj vse lahko uredim s Tehničnim asistentom?

  • Preverite delovanje storitev in odpravite morebitne motnje

    S Tehničnim asistentom preverite delovanje vseh fiksnih storitev – internet, televizija in telefonija. Vodil vas bo po korakih in vam prikazal navodila s slikami, kako odkrito motnjo odpravite. Če motnje kljub temu ne bi uspeli odpraviti, vam Tehnični asistent ponudi možnost, da zadevo posredujete našim tehnikom, ki jo prioritetno obravnavajo.

  • Uredite nastavitve brezžičnega omrežja

    Preverite delovanje vašega brezžičnega omrežja, odpravite morebitne napake in uredite nastavitve:

    • Vklop/izklop WiFi omrežja
    • Sprememba imena omrežja (SSID)
    • Sprememba gesla omrežja
    • Skrij omrežje
    • Izklop gesla/odprto omrežje
  • Uredite nastavitve TV storitev

    S Tehničnim asistentom lahko urejate nastavitve vašega digitalnega TV sprejemnika Kaon ali Albis:

    • Jezik vmesnika (Kaon)
    • Primarni jezik podnapisov (Kaon)
    • Primarni jezik zvoka (Kaon)
    • Prilagoditve slike (Kaon)
    • Nastavitev ločljivosti slike (Kaon)
    • Časovna omejitev do načina mirovanja (Kaon)
    • Prilagajanje glasnosti (Kaon)
    • Prikaz ure na zaslonu (Kaon)
    • Ponovni zagon TV sprejemnika (Kaon in Albis)
    • Ponastavitev TV sprejemnika (Kaon in Albis)
    • Preverba dosegljivosti vmesnika (Kaon in Albis)
    • Prikaz kode PIN (Albis)

Pomoč in podpora

Korak 1

Posvetujte se z našo asistentko Aido. Če vam sama ne zna pomagati, vas preusmeri na svetovalca.

Korak 1

Pogovorite se z A1 prodajnim svetovalcem po telefonu:

Pokličite 040 40 40 42
Korak 1

Govorite z A1 prodajnim svetovalcem, ki je na prodajnem mestu. V živo, preko video klica, od ponedeljka do petka med 9h in 19h - A1 LiveShop.

Vstopite v A1 LiveShop