<span class="txt-white-desktop">Poletno branje: 10 knjig, ki jih mora prebrati vsak (bodoči) podjetnik </span> <span class="txt-white-desktop">Poletno branje: 10 knjig, ki jih mora prebrati vsak (bodoči) podjetnik </span>

Poletno branje: 10 knjig, ki jih mora prebrati vsak (bodoči) podjetnik

Biti podjetnik ni lahko – medtem ko skrbite za vodenje lastne blagovne znamke in spremljate razmere na trgu, morate hkrati navdihovati tudi svoje zaposlene in zadovoljevati potrebe uporabnikov nudenih storitev.

Pa vendar obstaja mnogo vodij, ki jim usklajevanje zgoraj naštetih opravil uspeva – in to zelo dobro. Razlog za to je vsekakor tudi želja po črpanju novega znanja, ki ga največkrat najdemo v izobraževalnih in motivacijskih knjižnih delih.

Tudi vi v poletnih dneh najraje zgrabite dobro knjigo in je ne izpustite iz rok, dokler ne preberete zadnje besede? Ostanite z nami in preberite, kakšne predloge smo pripravili za prijetno in poučno poletno branje.

Lahko branje za poletno izobraževanje in navdih

Nič ni boljšega od brezskrbnega poležavanja na plaži ali udobnem kavču z dobro knjigo v rokah.

Za vse »knjigožere« smo izbrskali deset del, ob katerih vam nikakor ne bo postalo dolgčas.

 

1. Positioning: The Battle For Your Mind: How to Be Seen and Heard in the Overcrowded Marketplace (Al Ries in Jack Trout)

Knjiga vam bo razkrila recept za ustanovitev spoštovanja vredne blagovne znamke, hkrati pa vas čaka tudi nekaj nasvetov o tem, kako postati dober vodja. Trik je v tem, da znate svoje zamisli pravilno predstaviti in tako poskrbite, da se vtisnejo v spomin ciljnega občinstva. A to je le začetek – za več pa seveda hitro po svoj izvod.

2. Influence: The Psychology of Persuasion (Robert Cialdini, PhD)

To knjižno delo vas bo pripeljalo do razumevanja kognitivnih predsodkov, na podlagi katerih ljudje sprejemajo odločitve. To znanje lahko kasneje uporabite tako v zasebnem življenju kot tudi pri vodenju lastnega podjetja. Cialdini bralcu predstavi šest psiholoških načel in ob tem pojasnjuje, kako jih uporabiti, da pri delu z ljudmi postanemo bolj prepričljivi.  

3. Grit: The Power of Passion and Perseverance (Angela Duckworth)

A. Duckworth je psihologinja, ki je več let raziskovala, kaj uspešne ljudi pravzaprav dela tako uspešne. Lahko uganete, kakšne so bile njene ugotovitve?

Ni le talent tisti, ki ljudem pomaga do uspeha, temveč tudi mešanica strasti in vztrajnosti, ki jo sama imenuje »grit«. Gre za knjigo z več zanimivimi zgodbami, ki jo bo z veseljem prebral čisto vsakdo – ne le podjetnik.

4. The Five Dysfunctions of a Team: A Leadership Fable (Patrick Lencioni)

Lencioni pripoveduje zgodbo o vodji, ki se sooča s krizo upravljanja podjetja. Njena naloga je združiti »disfunkcionalno« ekipo, saj nesodelovanje med člani grozi obstoju njene blagovne znamke. V knjigi opisuje model, ki mu zlahka sledimo, poleg tega pa predstavi tudi načine dela, ki pripomorejo h koheziji in sodelovanju med člani ekipe.

5. Pour Your Heart Into It: How Starbucks Built a Company One Cup at a Time (Howard Schultz)

Preberite, kako je nastala svetovno znana blagovna znamka Starbucks in česa vsega se je na poti do uspeha naučil nekdanji izvršni in zdajšnji častni direktor podjetja, Howard Schultz.

Knjiga opisuje, kako lahko predanost podjetju in hkratno zadovoljstvo zaposlenih vodita do neverjetnih rezultatov.

6. The 7 Habits of Highly Effective People (Stephen R. Covey)

Na tem mestu govorimo o eni od najbolj navdihujočih in vplivnih knjig kadarkoli – delo namreč bralce navdušuje že trideset let.

Stephen R. Covey predstavlja celovit, integriran pristop, ki temelji na načelih za reševanje osebnih in poklicnih problemov. Z vpogledi in anekdotami nam postopoma razkriva, kakšen je videti svet, v katerem vladajo poštenost, integriteta in človeško dostojanstvo.

Ta knjižna uspešnica je vplivala na milijone ljudi po vsem svetu.

7. Good to Great: Why Some Companies Make the Leap and Others Don't (Jim Collins)

Kaj je krivo, da nekatera podjetja uspevajo, druga pa le obstajajo? Katere sestavine recepta za uspeh lahko v etos vašega podjetja vnesete že s prvim dnem?

Collins v knjigi predstavlja področja, ki uspešnim, povprečnim ali celo manj uspešnim podjetjem omogočijo velik uspeh.

V obdobju petih let je avtor opravil precej raziskav, preučil osemindvajset podjetij in opravil več tisoč intervjujev. Vse to bralcu omogoča, da se nauči, kaj podjetje potrebuje, da postane izjemno.

8. First, Break All The Rules: What the World's Greatest Managers Do Differently (Jim Harter)

Pridobite vpogled v več kot 80.000 študijskih raziskav, ki razkrivajo, kaj svetovno znani menedžerji počnejo drugače od vseh drugih.

Vsak prihaja iz drugačnega okolja, a vendar imajo vsi vodilni nekaj specifičnih lastnosti. Tu in tam prekršijo kakšno konvencionalno pravilo; ne verjamejo, da lahko s pomočjo usposabljanja dosežemo prav vse, in celo priznavajo, da so jim nekateri zaposleni ljubši od drugih.

Ne glede na okoliščine imajo menedžerji, ki so postali osrednja točka Gallupove raziskave, sposobnost, da talent vsakega zaposlenega izbrusijo do potankosti. Knjiga sicer skriva še veliko zanimivosti, ki jih lahko odkrijete to poletje.

9. The 4-Hour Workweek (Timothy Ferriss)

Ste preobremenjeni? Imate preveč dela?

Knjiga Timothyja Ferrissa, ki je na seznamu New York Timesovih najbolje prodajanih del vladala več kot štiri leta, lahko pomaga rešiti ti dve težavi. Prebiranja namreč prinaša nasvete, kako s petdesetimi odstotki manj dela doseči več in živeti bolje.

10. The Hard Thing About Hard Things: Building a Business When There Are No Easy Answers (Ben Horowitz)

Knjiga je realen prikaz tega, kaj pomeni zagnati lastno zagonsko podjetje. Spoznajte pristope in praktične nasvete, ki pomagajo pri premagovanju težav, ki jih to prinaša.

Čeprav je velikokrat mogoče slišati, da je preprosto ustanoviti lastno podjetje, je v resnici premalo ljudi iskrenih glede tega, da je ustanovljeno podjetje zelo težko voditi in upravljati. Ben Horowitz analizira probleme, s katerimi se vodje soočajo vsak dan.

Tako, sedaj ste opremljeni z bogato zalogo bralnega gradiva. Do dobrega in motivacijskega branja vas loči le še obisk najbližje knjižnice.

 

V A1 poslovnim uporabnikom za preprost začetek in lažjo motivacijo nudimo vrsto naprednih pisarniških rešitev, s katerimi boste poenostavili in pohitrili prehod lastnega poslovanja v digitalno dobo.