Enostavno preverjanje stanja na računu

Če želite preveriti stanje na svojem predplačniškem računu, lahko to storite na več načinov:

  • vtipkajte *448# in pritisnite tipko za klicanje,
  • pokličite na številko 448 in pritisnite številko 1,
  • obiščite aplikacijo Moj A1,
  • pokličite na številko skupine za podporo uporabnikom 040 40 40 40.
Klici na številko 448 in sporočila, poslana nanjo, so brezplačni. 

Kako napolnim svoj A1 SIMPL račun?

Omogočamo vam več načinov polnjenja predplačniškega računa:
 

  • z A1 vrednotnico,
  • po spletu,
  • s storitvijo POLNI,
  • s storitvijo NUJNO,
  • v aplikaciji Moj A1,
  • s storitvijo pay365,
  • samodejno polnjenje.

Polnjenje z A1 vrednotnico

A1 vrednotnica je na voljo na številnih prodajnih mestih in bankomatih po vsej Sloveniji. Odstranite srebrni premaz, pod katerim je skrita številka, in izberite eno izmed naslednjih možnosti. Z A1 vrednotnico lahko svoj A1 Simpl račun napolnite na različne načine:

  • po telefonu: vtipkajte *448*14-mestno številko# in pritisnite tipko za klicanje (14-mestno številko najdete na A1 vrednotnici), 
  • s klicem na številko 448, ki je brezplačen tudi iz tujine,
  • v aplikaciji Moj A1,
  • po spletu na a1.si/polni.

Samodejno polnjenje 

Naročniki storitev A1 lahko na prodajnem mestu A1 svojo številko povežete s predplačniškim računom in vključite samodejne mesečne polnitve A1 Simpl računa. Določite znesek in dan polnitve računa. Naši sistemi bodo vsak mesec poskrbeli, da bo uporabnik računa prejel polnitev, vam pa bomo izbrani znesek obračunali na mesečnem računu za naročniške storitve. V enem mesecu lahko polnite najmanj 6 € na posamezno predplačniško številko in največ 60 € za vse povezane predplačniške številke skupaj.

Polnjenje po spletu

Obiščite A1.si/polni in sledite navodilom na strani. Izbirate lahko med različnimi možnostmi polnjenja z:

  • vrednotnico,
  • kreditno ali plačilno kartico in
  • v spletni banki.

Storitev POLNI

Če ste uporabnik A1, lahko predplačniški račun napolnite tudi s storitvijo POLNI. Poljuben znesek v evrih (npr. 1 €, 2 €, 5 €, 10 €) na predplačniški račun naložite tako, da na številko 448 pošljete sporočilo z vsebino: POLNI [znesek polnjenja] [telefonska številka] in [poljubno besedilo]. Naročniki A1 lahko na izbrani predplačniški račun naložite največ 40 € na mesec, predplačniški uporabniki pa največ 200 € mesečno. Poslano sporočilo je brezplačno. Besedilo, ki ga dodate sporočilu, je lahko dolgo največ 100 znakov.

Primer uporabe:

Če želite napolniti predplačniški račun uporabnika s telefonsko številko 040 123 456 z zneskom 5 € in hkrati zaželeti lepe praznike, na številko 448 pošljite naslednje sporočilo: POLNI 5 040123456 Lepe praznike!

Prejemniku se bo stanje na njegovem predplačniškem računu povečalo za znesek, ki ste ga poslali. Hkrati pa bo predplačniški uporabnik dobil tudi vaše sporočilo z naslednjo vsebino: Stanje na vašem predplačniškem računu se je povečalo za 5 EUR! Lepe praznike!

  • Dodatne informacije o storitvi POLNI

    Uporabnikom, ki bodo prejeli sredstva na podlagi storitve POLNI, se bo veljavnost predplačniškega računa podaljšala za 90 dni, vendar le v primeru polnitve za 1 € ali več.
    Storitev POLNI ne vpliva na seštevek mesečnih polnitev, ki so osnova za katere koli ugodnosti iz naslova nagrajevanja obstoječih uporabnikov.
    A1 Slovenija, d. d., ne odgovarja za zlorabo storitve POLNI s strani tretjih oseb. Če storitve ne želite uporabljati, uporabnikom in naročnikom A1 svetujemo, da si jo s klicem na številko 040 40 40 40 blokirate. Uporabo storitve POLNI bomo blokirali najkasneje v 10 delovnih dneh od dneva, ko bomo prejeli zahtevo za blokado.
    Vse obremenitve storitve POLNI in njene morebitne zlorabe s strani tretjih oseb od trenutka, ko je bila sprejeta zahteva za blokado storitve, do trenutka, ko je bila storitev POLNI blokirana, je uporabnik dolžan poravnati v celoti.
    Uporaba storitve POLNI je omejena na tri polnitve dnevno z iste številke.
    Poslani znesek bomo odšteli z vašega predplačniškega računa oziroma obračunali na vašem naslednjem mesečnem naročniškem računu.
    Več o storitvi POLNI lahko preberete na strani Pomoč in informacije

Storitev pay365

Storitev pay365 omogoča enostavno enkratno polnjenje A1 Simpl računa s poslanim sporočilom ali periodično mesečno polnjenje z določenim zneskom. Dobroimetje prejmete takoj, račun pa poravnate enkrat mesečno s trajnim nalogom SEPA. Omogoča enostavno polnjenje Simpl računa in plačevanje skupne porabe po trajniku.
 

  • Pristop in periodično polnjenje

    Za pristop k storitvi izpolnite pristopnico, ki je hkrati soglasje za direktno obremenitev vašega bančnega računa. Pristop lahko uredite:
     
    Za oddajo pristopnice potrebujete osebni dokument (osebno izkaznico, potni list ali vozniško dovoljenje, izdano po 13. 7. 2009), davčno številko in kartico bančnega računa.
    Mobilne storitve lahko drugim uporabnikom plačujete tudi v primeru, če ste uporabnik operaterja, ki ne omogoča storitve pay365.

    Periodično polnjenje računa pay365
    Odločite se lahko za samodejne periodične polnitve Simpl računa na izbrani dan v mesecu ali na določeno število dni. Na določeni dan v mesecu ali na določeno število dni boste tako samodejno prejeli dobroimetje na svoj predplačniški račun. Višino dobroimetja določite sami.

    Polnjenje na portalu Moj pay365
    Periodične polnitve najlažje upravljate na portalu Moj pay365.

    Polnjenje s sporočilom
    Polnjenje lahko uredite tudi s poslanim sporočilom.
     
    • Mesečna polnitev: Pošljite sporočilo s ključno besedo MESECNO in znesek polnitve na številko 3388. Primer sporočila: MESECNO 5. Tako boste na svoj predplačniški račun takoj prejeli 5 €, polnitev pa se bo samodejno ponovila na isti dan v vsakem naslednjem mesecu.
    • Polnitev na 7 dni: Pošljite sporočilo z vsebino 7DNI in zneskom polnitve na številko 3388. Primer sporočila: 7DNI 5 
    • Polnitev na 30 dni: Pošljite sporočilo z vsebino 30DNI in zneskom polnitve na številko 3388. Primer sporočila: 30DNI 5

    Več o periodičnih polnitvah si preberite tukaj.

    Mesečni limit
    Mesečni limit je največji znesek, ki ga posamezni uporabnik lahko porabi v enem mesecu tako, da si Simpl račun polni sam s poslanim sporočilom. Plačnik prejete polnitve zase in vse uporabnike poravna enkrat mesečno s trajno obremenitvijo bančnega računa. Mesečni limit lahko uporabnikom določite že na pristopnici ali na portalu Moj pay365.

    Enkratna polnitev računa pay365
    Simpl račun napolnite s poslanim sporočilom. O uspešnosti polnitve vas bomo obvestili s povratnim sporočilom.
     
    • Če plačujete zase: Pošljite sporočilo s ključno besedo POLNI in zneskom polnitve na številko 3388. Primer sporočila: POLNI 5
    • Če plačujete za druge: Pošljite sporočilo s ključno besedo POLNI, zneskom polnitve in mobilno številko ali vzdevkom na številko 3388. Primer sporočila: POLNI 5 040800800 ali POLNI 5 MIHA

    Uporabniki, ki ste jih navedli v pristopnici, lahko svoj predplačniški račun napolnijo le do višine mesečne porabe, ki ste jim jo določili.

    Izklop periodičnih polnitev pay365
     
    • Na portalu Moj pay365.
    • S poslanim sporočilom zase: SMS z vsebino PERIODICNO STOP pošljite na številko 3388. Primer sporočila: PERIODICNO STOP
    • S poslanim sporočilom za druge: SMS z vsebino PERIODICNO STOP in mobilno številko uporabnika, za katerega odjavljate polnitev, pošljite na številko 3388. Primer sporočila: PERIODICNO STOP 040404040

    Odjava od storitve pay365
    Če storitve ne želite več uporabljati, pošljite izpolnjen obrazec za prekinitev na info@pay365.si ali na naslov Mobi lab d. o. o., p. p. 11, 1000 Ljubljana. Ponudnik storitve (Mobi lab d. o. o.) bo pay365 onemogočil najkasneje v petih delovnih dneh po prejemu obrazca.