Turistično zavarovanje omogoča LAMIE

Zavarovanje zagotavlja LAMIE Insurtech Group, eden vodilnih ponudnikov vdelanih zavarovanj v Evropi, ki mu zaupa več kot 1.000.000 strank. V LAMIE Group se zavzemajo za transparentnost in empatijo ter skrbijo, da je vsak zahtevek obdelan hitro in digitalno, zato so uporabniki njihovo podporo strankam ocenili kot eno najboljših. Več o LAMIE Group preberite tukaj.

Kaj krije Osnovno turistično zavarovanje?

Zavarovanje se samodejno aktivira, ko zapustiš Slovenijo in krije osnovna tveganja na tvojih potovanjih po celem svetu.

Osebna odgovornost


do 50.000 €

Kraja, izguba ali poškodba prtljage


do 350 €

Kraja ali izguba osebnih dokumentov

do 150 € 

Stroški iskanja in reševanja

do 1.000 €

Edini v Sloveniji smo v mobilne pakete dodali možnost koriščenja Osnovnega turističnega zavarovanja

Brezplačno vključeno v mobilne pakete za zasebne naročnike.

Vključena kritja do 50.000 €.

Varuje te na potovanjih po celem svetu.

Tvoj mobilni paket bo v 2024 še boljši

 Želimo ti ponuditi še več, zato bomo v prvi polovici leta 2024 naše mobilne pakete še izboljšali. Tvoj mobilni paket ti bo nudil še več sodobnih rešitev, ki ti bodo olajšale življenje.

V prihodnjih tednih spremljaj A1.si in naše novice, kjer ti bomo razkrili več.

Kako deluje to turistično zavarovanje?

Vključeno v tvojem paketu.

Možnost koriščenja Osnovnega turističnega zavarovanja je del tvojega mobilnega paketa, zato te samodejno zavaruje, ko s svojim mobilnim telefonom zapustiš Slovenijo.

Do česa sem upravičen?

Z Osnovnim turističnim zavarovanjem imaš pravico do povračila stroškov, ki nastanejo v primeru zavarovanih dogodkov. Stroški so povrnjeni do višine, določene pri posameznem kritju.

Kako uveljavim zahtevek?

•    Obišči spletno stran LAMIE.
•    Sledi navodilom in oddaj zahtevek.
• Tvoj zahtevek bo obravnavan v najkrajšem času.
•   LAMIE bo povrnjene stroške nakazal neposredno na tvoj bančni račun.
 

Če potrebuješ pomoč pri vložitvi zahtevka ali informacije o kritju, stopi v stik z LAMIE podporo uporabnikom med delovniki od 9.00 do 17.00 na številki 080 39 41 za klice iz Slovenije ali +386 59 69 77 77 za klice iz tujine. 

To so primeri, ko boš vesel/a, da imaš možnost koriščenja zavarovanja …

Nisi prepričan/a, kaj točno pomenijo zavarovalna kritja? Brez skrbi, zate smo pripravili nekaj primerov.

Zavarovanje osebne odgovornosti 

Osnovno turistično zavarovanje krije vašo odgovornost za škodo, ki jo oškodovanec uveljavlja, v višini do 50.000 EUR.
Zavarovanje velja po vsem svetu. 

Če potrebuješ potrdilo, izpolni obrazec

Izguba, kraja ali poškodba prtljage

Ostal/a si brez prtljage ali pa so ti jo poškodovali. 
Z Osnovnim turističnim zavarovanjem si upravičen/a do povrnitve stroškov do zneska 350 €.

Izgubljeni osebni dokumenti

Naenkrat več ne najdeš denarnice. Ko si prepričan/a, da je izgubljena:

  • najprej prekliči bančne kartice, da preprečiš morebitne zlorabe,
  • nato pa izgubo dokumentov nemudoma sporoči tudi lokalnim oblastem.

Ponovna izdaja dokumentov, kot so vozniško dovoljenje, osebna izkaznica ali bančne kartice, lahko pomeni znatne stroške. Osnovno turistično zavarovanje ti omogoča povrnjene stroške vse do zneska 150 €.
 

Nesreča v tujini

Nesreče se dogajajo. Poleg fizičnih poškodb lahko nastanejo tudi dodatni stroški, zlasti v primeru iskalno-reševalnih akcij, ki jih izvajajo nujne službe. Osnovno turistično zavarovanje ti pomaga kriti stroške iskanja in reševanja v primeru nesreče v tujini do višine 1.000 €.

Kritja osnovnega turističnega zavarovanja

Območje kritja Cel svet
Zavarovanje osebne odgovornosti* do 50.000 €
Izgubljena ali ukradena prtljaga** do 350 €
Izgubljeni ali ukradeni dokumenti*** do 150 €
Stroški iskanja in reševanja** do 1.000 €

*samoudeležba 10 %, minimialno 500 €
** samoudeležba 10 %, minimalno 50 €
*** samoudeležba 10 %

Želiš potrdilo ali dodatne informacije?

Izpolni obrazec in v najkrajšem času ti bomo odgovorili oziroma poslali Potrdilo o zavarovanju osebne odgovornosti do 50.000 €.

Pogoji uporabe

Vse podrobnosti o zavarovanju si oglejte neposredno na spletni strani LAMIE.

Možnost koriščenja Osnovnega turističnega zavarovanja je vključena v naslednje mobilne pakete: A1 miniVajb, A1 Vajb, All Inclusive, Dodatni, GIGANT, GO L, GO M, GO S, GO S kidz, GO XS, GO XS kidz, maksiMIO, midiMIO, miniMIO, Orto 15 GB, Orto Epik, ORTO EU, ORTO TRIPSTER+, SENIOR M, SIMPL, Smart, Smart Moja Skupina, Svobodni 100 GB, Svobodni 140 GB, Svobodni 50 GB, Svobodni 80 GB, Svobodni EU, Svobodni EU+, Svobodni Mikro, Svobodni S, VIP SMART 3, XS ZAME, Zacetni M, Zacetni S.

Splošni pogoji Osnovnega turističnega zavarovanja
Informacije o zavarovalnem produktu (IPID)
Obvestilo o obdelavi osebnih podatkov

Pogosta vprašanja

  • Zakaj ste mi podarili brezplačno Osnovno turistično zavarovanje?

    Vedno ti želimo ponuditi več, zato neprestano širimo ponudbo in večamo dodano vrednost storitev, ki jih uporabljaš.

    Obljubili smo, da bomo svojim uporabnikom zagotovili dodatne ugodnosti in ena od teh je tudi brezplačno Osnovno turistično zavarovanje v naročniških mobilnih paketih.
  • Kdo lahko uporabi Osnovno turistično zavarovanje?

    Do Osnovnega turističnega zavarovanja so upravičeni vsi fizični naročniki na mobilne glasovne pakete pri A1.
  • Kaj moram vedeti pred potovanjem?

    V zvezi z Osnovnim turističnim zavarovanjem ne potrebuješ storiti ničesar. 
    Osnovno turistično zavarovanje je del tvojega mobilnega paketa in te samodejno zavaruje, ko zapustiš Slovenijo. 
  • Kako se aktivira zavarovanje?

    Zavarovanje je samodejno na voljo izven Slovenije za vse fizične naročnike mobilnih glasovnih storitev A1, saj smo v sodelovanju z zavarovalnim partnerjem LAMIE sklenili skupinsko zavarovalno polico.

    Vse, kar moraš storiti je, da na potovanja v tujino s seboj vzameš svoj telefon.

    Zavarovanje je popolnoma brezplačno in neobvezno, kar pomeni, da je v primeru škodnega dogodka povsem tvoja odločitev, ali želiš zavarovanje uporabiti ali ne.
  • Kdo krije stroške v primeru škodnega dogodka?

    V primeru škodnega dogodka ti naš partner LAMIE po tem, ko oddaš zahtevek za povrnitev stroškov, povrne stroške v skladu z določili in pogoji skupinske zavarovalne police. Vsa dokumentacija se nahaja na povezavi.

    V primeru škodnega dogodka bo naš partner LAMIE obdelal zahtevo in ti povrnil stroške v skladu z določili skupne zavarovalne police, potem ko vložiš zahtevo za povračilo. Vsa dokumentacija se nahaja na povezavi.
  • Kaj storim, če se poškodujem med pohodništvom v gorah ali če nehote povzročim škodo drugi osebi med smučanjem v tujini?

    Če se poškoduješ med pohodništvom v gorah ali med smučanjem v tujini nehote povzročiš škodo drugi osebi, po dogodku sledi navodilom na spletni strani našega partnerja LAMIE in oddaj zahtevek za povračilo stroškov.

    Pomembno je, da slediš njihovim navodilom in zagotoviš vse potrebne informacije, ki jih zavarovalnica potrebuje za obravnavo tvojega primera.

    Ko je zahtevek za povračilo stroškov odobren, ti LAMIE povrne stroške do 1.000 € za iskanje in reševanje oziroma do 50.000 € v primeru osebne odgovornosti.

    V primeru, da potrebuješ dodatne informacije, stopi v stik z LAMIE podporo uporabnikom med delovniki od 9.00 do 17.00 na številki 080 39 41 za klice iz Slovenije ali +386 59 69 77 77 za klice iz tujine.
  • Ali zavarovanje, ki ga nudi LAMIE, ustreza pogojem nekaterih smučišč (predvsem v Italiji), ki od smučarjev zahtevajo, da imajo sklenjeno zavarovanje odgovornosti?

    Da, zavarovanje ustreza pogojem teh smučišč. To je še posebej pomembno v državah, kot je Italija.

    V primeru, da potrebuješ potrdilo, ki služi kot dokazilo o sklenjenem zavarovanju odgovornosti, prevzemi potrdilo v PDF obliki na povezavi.
  • V katerih državah zavarovanje NE velja?

    Zavarovanje velja za potovanja po celem svetu.

    Ker gre za zavarovanje za tujino, zavarovanje v Sloveniji ne velja.
  • Kakšen je postopek za oddajo zahtevka za povračilo stroškov?

    Zahtevek je potrebno vložiti čim prej po dogodku.

    Sledi navodilom na spletni strani našega partnerja LAMIE in oddaj zahtevek za povračilo stroškov.

    Pomembno je, da slediš njihovim navodilom in zagotoviš vse potrebne informacije, ki jih zavarovalnica potrebuje za obravnavo tvojega primera.

    Z oddajo zahtevka pooblaščaš zavarovalnico, da pri A1 preveri istovetnost navedenih podatkov, status naročniške številke, veljavnost zavarovalnega kritja, stanje naročniške pogodbe pri A1 ter podatke o gostovanju.

    Ta izmenjava podatkov se izvede z namenom ugotavljanja istovetnosti škodnega zahtevka in uporabnika, ki zahtevek oddaja.
  • Kje lahko dobim dodatna pojasnila glede kritij?

    Dodatna pojasnila o kritjih se nahajajo v dokumentih zavarovalne police na povezavi.

    Za dodatna pojasnila pa lahko tudi neposredno kontaktiraš LAMIE podporo uporabnikom med delovniki od 9.00 do 17.00 na številki 080 39 41 za klice iz Slovenije ali +386 59 69 77 77 za klice iz tujine.
  • Ali obstaja možnost, da se iz zavarovanja izključim?

    Da. Iz zavarovanja se lahko izključiš kadarkoli želiš, ne glede na datum pričetka veljavnosti kritja.

    Če želiš se želiš iz zavarovanja izključiti, nas kontaktiraj.
  • Kakšni so pogoji zavarovanja in kje najdem ustrezno zavarovalno dokumentacijo?

    Vsa zavarovalna dokumentacija, vključno s pravili in pogoji za zavarovanje, IPID (informacijskim listom o zavarovalnem produktu), zavarovalno polico in drugimi relevantnimi dokumenti, je na voljo na povezavi.
  • Kaj je zavarovalni certifikat in kako ga pridobim?

    Certifikat o zavarovanju je dokument, ki dokazuje, da imaš sklenjeno zavarovalno kritje.

    Certifikat prevzameš na tej povezavi.

    V naslednjem letu boš certifikat o zavarovanju lahko prevzel/a tudi v posebnem razdelku v aplikaciji Moj A1.