Razišči nove fiksne pakete z internetom in televizijo ter z že vključenim Netflixom ali drugo vsebino po izbiri!

Xplore TV Mini
22,98 €/m

41,99 €/m

Hiter prenos podatkov

Do 500/100 Mb/s

Osnovna TV shema

100+ programov
Primerjava programskih shem

Časovni zamik

Vključen 1 mesec

VOYO

Vključen v paket brez doplačila

Xplore TV Maxi
22,98 €/m

53,99 €/m

Hiter prenos podatkov

Do 500/100 Mb/s

Napredna TV shema

200+ programov
Primerjava programskih shem

Časovni zamik

Vključen 3 mesece

VOYO

Vključen v paket brez doplačila

Xplore TV Maxi+
22,98 €/m

67,99 €/m

Hiter prenos podatkov

Do 500/100 Mb/s

Vsebina po izbiri

Brez doplačila v času naročniškega razmerja

Netflix Basic ali HBO Premium ali NBA League Pass ali Arena Sport Premium ali Balkan...


Preveri ostale dodatne vsebine

Napredna TV shema

200+ programov
Primerjava programskih shem

Časovni zamik

Vključen v paket brez doplačila

VOYO

Vključen v paket brez doplačila

*Promocijska cena velja za nove naročnike za 1 leto ob 24-mesečni vezavi.

Ti preveri tehnologijo, mi preverimo najboljšo A1 ponudbo in ceno za tvojo lokacijo!

Na katerem naslovu boste uporabljali storitev?

      Različne tehnologije, različne prednosti in ugodnosti.

      A1 Ultra

      Brezžična 5G rešitev za internet, ki omogoča ultra hiter in enostaven priklop v 48 urah!

      A1 Optika

      Ob največji zanesljivosti in najvišjih hitrostih prinaša tudi akcijsko ceno kar prvi dve leti

      Optika

      Optika preko nacionalnega operaterja omogoča visoko zanesljivost in hitrosti.

      xDSL (povezava preko telefonske žice/kabla)

      Hiter in zanesljiv dostop prek kabla ali tel. žice je na voljo povsod po Sloveniji!

      Mi imamo vsebine – ti imaš pa možnost izbire, kadarkoli!

      V paketu Xplore TV maxi+ je za celotno trajanje naročniškega razmerja ob VOYO vključena še ena vsebina po izbiri, ki jo lahko enkrat mesečno tudi zamenjaš za katerokoli drugo s seznama. Uživaj in osvežuj svoj TV paket iz široke palete dodatnih vsebin – najnovejši filmi, serije, šport in še več, po tvoji izbiri.

      Odkrij na tisoče filmov, serij in dokumentarcev kjerkoli in kadarkoli želiš. Enostavno in brez oglasov. Odkrij svoj nov najljubši film, serijo ali dokumentarec že danes.

       

      Športni navdušenci hitro dostopajte do izbranih športnih tekmovanj s programskim TV sklopom Arena Sports Premium, ki je sestavljen iz programov:  Arena Sport 3, Arena Sport 4 in Arena Sport Premium 1.

      Še več kultnih filmov in serij, dokumentarcev, risank s slovenskimi podnapisi in boljša uporabniška izkušnja. Na voljo za ogled takoj, brez oglasov, kjerkoli in kadarkoli s HBO Premium.
       

      Balkan

      Programi Balkan na vaše zaslone prinesejo balkanski šarm. Osvojile vas bodo aktualne vsebine s Hrvaške, iz Srbije, Bosne in Hercegovine, Makedonije ter Albanije. Programski sklop Balkan ponuja kar 55 programov.

      Košarkaške tekme s končnico in finalom lige NBA v živo, videoposnetki, informacije o igralcih, njihovi rezultatih in ekipah, arhivski posnetki, ponovitev tekem iz zadnjih sezon, intervjuji z igralci in dokumentarci. Vse to z NBA League Pass.

      Minimax

      Z vklopom opcije Minimax dostopajte do videoteke za najmlajše. Videoteka Minimax popelje najmlajše v nepozaben svet pustolovščin najljubših likov iz risank in ponuja več kot 100 ur različnih risank mesečno, 24 ur na dan.

      Aplikacija za pametne televizorje A1 Xplore Smart TV!

      Znebi se dodatnih naprav in daljincev, kablov in montaže! Aplikacija A1 Xplore Smart TV nadomesti digitalni TV sprejemnik, ki ga sicer potrebuješ za ogled digitalne televizije. Aplikacija je še posebej priročna, če doma uporabljaš več televizorjev.

      Glej najljubše vsebine v živo ali na zahtevo, ali pa uporabi funkcijo Zamujeno in si jih oglej za do 7 dni nazaj.

      Pomoč pri nakupovanju

      Korak 1

      Poklepetaj z virtualnim asistentom. Če ti ne bo znal pomagati, te bo preusmeril na svetovalca.

      Korak 1

      Pogovori se s prodajnim svetovalcem A1 po telefonu: 

      Pokliči 040 404 202
      Korak 1

      Govori s prodajnim svetovalcem A1, ki je na prodajnem mestu. V živo, preko video klica, od ponedeljka do petka med 9. in 19. uro.Vstopi v A1 LiveShop.

      Vstopi v A1 LiveShop
      • Več o paketih Net in Xplore TV

        Fiksno omrežje zagotavlja Telekom Slovenije. Navedene hitrosti so najvišje možne hitrosti, dejanske hitrosti pa so odvisne od različnih dejavnikov (na xDSL tehnologijii so dinamične in odvisne od oddaljenosti od centrale ter tehničnega stanja bakrene parice, na optični povezavi pa so odvisne od omrežne opreme na sami lokaciji, lahko pa tudi od števila priključenih uporabnikov na določeno optično vlakno). Na Rune omrežju se vsakemu naročniškemu paketu mesečno obračuna dodatek v višini 5 EUR. Vse cene vključujejo DDV. Cena in drugi pogoji ponudbe so lahko predmet uskladitev ali sprememb v skladu z vsakokrat veljavnimi splošnimi in posebnimi pogoji, ki veljajo za vaš paket. Uskladitev ali sprememba se lahko nanaša na vsebinske spremembe ponudbe ali pa spremembe pogojev naročniškega razmerja (npr. splošnih pogojev, cenika). Za pakete Xplore TV in Net veljajo Posebni pogoji fiksnih paketov Net in Xplore TV, ki so skupaj Posebnimi pogoji za širokopasovne storitve in Splošnimi pogoji, cenami ostalih storitev, storitev v tujini in cenami izven zakupljenih količin na voljo na 040 40 40 40, A1.si in na prodajnih mestih A1. A1 Slovenija, d. d., Ameriška ulica 4, SI-1000.
      • Več o paketih Ultra Net in Ultra Xplore TV

        Navedene hitrosti so najvišje možne hitrosti. Na dejansko hitrost prenosa podatkov lahko vplivajo različni dejavniki, kot so na primer: nivo sprejemnega signala na določeni točki in oddaljenost od oddajne enote, kvaliteta signala na določeni točki, zasedenost bazne postaje oziroma število sočasnih Uporabnikov, zmožnost Terminalske opreme dosegati maksimalne hitrosti, izpadi baznih postaj, tehnologija, ki je uporabljena za prenos podatkovnega prometa, frekvenčni spekter, ki se uporablja za določeno tehnologijo (več spektra večje možne hitrosti), zunanja in notranja uporaba storitev, vremenske razmere, fizične in druge ovire mikrolokacije in makrolokacije. Navedeno ne vpliva na zagotavljanje pogodbeno dogovorjenih hitrosti skladno s Posebnimi pogoji za izvajanje širokopasovnih storitev. Naročnik lahko v okviru paketa naroči tudi dodatne storitve (Netflix, NBA League Pass itn.), vklop lahko opravi na 040 40 40 40 ali na prodajnem mestu A1. Vse cene vključujejo DDV. Cena in drugi pogoji ponudbe so lahko predmet uskladitev ali sprememb v skladu z vsakokrat veljavnimi splošnimi in posebnimi pogoji, ki veljajo za vaš paket. Uskladitev ali sprememba se lahko nanaša na vsebinske spremembe ponudbe ali pa spremembe pogojev naročniškega razmerja (npr. splošnih pogojev, cenika). V primeru, da za vključitev izbrane storitve ne obstajajo tehnične možnosti, lahko A1 zavrne sklenitev Naročniške pogodbe, o čemer Naročnika obvesti. Za pakete Ultra Net in Ultra Xplore TV veljajo Posebni pogoji paketov Ultra Net in Ultra Xplore TV, ki so skupaj Posebnimi pogoji za širokopasovne storitve in Splošnimi pogoji in cenami ostalih storitev na voljo na 040 40 40 40, A1.si in na prodajnih mestih A1. A1 Slovenija, d. d., Ameriška ulica 4, SI-1000.
      • Pogosta vprašanja o paketih Ultra Xplore TV in Ultra Net

        1. Kako delujejo paketi Ultra Net in Ultra Xplore TV?
        Ultra tehnologija deluje prek mobilnega omrežja 5G in v vaš doma prinaša ultra visoke internetne hitrosti.

        2. Kakšni paketi so na voljo?
        Izbirate lahko med paketi, ki vključujejo:
        • internet 
        • internet in vsebino po izbiri
        • internet in televizijo
        • internet, televizijo in vsebino na po izbiri

        3. Kaj je vsebina po izbiri?
        Vsebina po izbiri je storitev videa na zahtevo ali dodatni programski TV sklop, ki je že vključen v ceno paketa Ultra Net maxi+ in Ultra Xplore TV maxi+. Uporabniki omenjenih paketov si lahko ob sklenitvi izberejo želeno storitev iz nabora, ki je opisan v nadaljevanju.

        V primeru izbire dveh ali več storitev hkratni, kot vključena v paket velja storitev z najnižjo redno ceno. Ostale storitve se zaračunajo v skladu s takrat veljavnim cenikom.

        4. Med katerimi vsebinami lahko izbiram?
        V okviru paketa Ultra net maxi+ lahko uporabnik izbira med video vsebinami na zahtevo:
        • Netflix Basic
        • HBO premium S
        • VOYO
        • NBA League Pass

        V okviru paketa Ultra Xplore TV maxi+ lahko uporabnik izbira med video vsebinami na zahtevo in dodatnimi programskimi TV sklopi:
        • Netflix Basic
        • NBA League Pass
        • HBO Premium
        • Balkan
        • Pink
        • Arena Sport Premium
        • Pickbox Now
        • Minimax
        • FilmBox
        • Happy Dog
        • Red Point Premium
        • RUS 5+

        Uporabnik lahko izbere tudi storitev Netflix Standard ali Netflix Premium, ampak v tem primeru doplača razliko v redni mesečni ceni od storitve Netflix Basic.

        5. Kako pogosto lahko zamenjam vsebino po izbiri?
        Vsebino po izbiri lahko zamenjate 30 dni po vklopu prve vsebine oz. vsakih naslednjih 30 dni po zamenjavi.

        6. Kako dolgo lahko uporabljam izbrano vsebino v okviru svojega paketa?
        Vsebino po izbiri lahko brez doplačila uporabljate celoten čas uporabe paketa Ultra net maxi+ ali Ultra Xplore TV maxi+

        7. Ali lahko dodatne vsebine vklopim tudi na ostalih paketih, ki ne vključujejo vsebine po izbiri?
        Da, tudi v okviru ostalih paketov (Ultra Net maxi, Ultra Xplore TV mini in Ultra Xplore TV Maxi) lahko vklopite dodatne vsebine, ki se v tem primeru zaračunajo skladno s takrat veljavnim cenikom.

        8. Koliko digitalnih TV sprejemnikov lahko naročim?
        V okviru paketov Ultra Xplore TV lahko naročite do skupno 4 digitalne sprejemnike. Prvi je v paket vključen brezplačno, vsak nadaljnji pa se obračuna po veljavnem ceniku.

        Izbirate lahko med klasičnim TV vmesnikom in aplikacijo za pametni TV. Možne so različne kombinacije. Pogoj za naročilo dodatnih TV vmesnikov so proste kapacitete.

        9. Kdaj lahko pričnem z uporabo storitev?
        Če naročilo opravite na enem od prodajnih mest A1 s spodnjega seznama, lahko opremo prejmete takoj! Opremo preprosto prevzamete na izbranem prodajnem mestu in jo s pomočjo enostavnih navodil priklopite sami ter še isti dan pričnete z uporabo.

        Na voljo je tudi možnost, da vam opremo pošljemo po pošti ali pa vam storitve priklopi A1 terenski tehnik. Izbira je vaša.
        Seznam A1 prodajnih mest, kjer lahko prejmem opremo takoj:
        • Center A1 Izola
        • Center A1 Koper
        • Center A1 Koper Supernova
        • Center A1 Kranj
        • Center A1 Ljubljana BTC
        • Center A1 Ljubljana Center
        • Center A1 Ljubljana Interspar Vič
        • Center A1 Ljubljana Aleja Šiška
        • Center A1 Lucija
        • Center A1 Maribor Europark
        • Center A1 Murska Sobota BTC
        • Center A1 Trbovlje
        • A1 Domžale Twin trade
        • A1 Domžale M&T
        • A1 Radovljica
        • A1 Ljubljana Črnuče
        • A1 Jesenice
        • A1 Velenje
        • A1 Lenart
        • A1 Nova Gorica center
        • A1 Ptuj
        • A1 Kočevje
        • A1 Novo mesto
        • A1 Ljutomer
        • A1 Murska Sobota
        • A1 Škofja Loka
        • A1 Grosuplje
        • A1 Ljubljana Bežigrad
        • A1 Žalec
        • A1 Brežice
        • A1 Kamnik
        • A1 Postojna
        • A1 Šentjernej
        • A1 Mozirje
        • A1 Vrhnika
        • A1 Celje Planet Tuš
        • A1 Maribor Tabor
        • A1 Maribor Center
        • A1 Slovenske Konjice
        • A1 Gornja Radgona

        10. Kako si namestim opremo?
        Navodila za namestitev ste prejeli poleg Ultra opreme. So pa na voljo tudi na spletni strani https://www.a1.si/ultra-vodic. Navodila so na voljo v video in pisni obliki.

        11. Kam v stanovanju namestim opremo, da bom dosegal najvišje možne hitrosti?
        V formo na spletni strani https://www.a1.si/ultra-vodic vpišite naslov uporabe storitev in prikaže se vam predlog za priporočeno postavitev Ultra opreme.

        12. Opreme sam ne znam namestiti. Kam se lahko obrnem za pomoč?
        V primeru težav z namestitvijo nas kontaktirajte preko telefona na številko 040 40 40 40 ali nam pišite prek klepeta na A1.si.

        13. Storitve po namestitvi opreme ne delujejo kot sem pričakoval. Kam se lahko obrnem za pomoč?
        Ob napačni namestitvi opreme lahko prihaja do slabšega delovanja storitev. V tem primeru nas kontaktirajte preko telefona na številko 040 40 40 40 ali nam pišite prek klepeta na A1.si.

        14. Opreme ne želim namestiti sam. Moram za namestitev s strani terenskih tehnikov plačati?
        Ne. Namestitev opreme lahko na vašo željo opravi terenski tehnik. V tem primeru vso potrebno opremo na dogovorjen termin s seboj prinese tehnik. Namestitev opreme je brezplačna.

        15. Rad bi naročil paket Ultra Net ali Ultra Xplore TV, ampak se želim o delovanju storitev najprej prepričati sam? Je to možno brez prekinitve obstoječih storitev?
        Za uporabo paketov Ultra Net in Ultra Xplore TV ni potrebna prekinitev obstoječega naročniškega razmerja, kar pomeni, da z uporabo lahko pričnete kadarkoli, obstoječe storitve pa prekinete kasneje, ko se sami prepričate o Ultra izkušnji, ki jo paketi prinašajo.

        16. Kako dolgo bo časovni zamik brezplačen?
        Storitev časovni zamik je vključena:
        • 1 mesec brezplačno v paketu Ultra Xplore TV mini
        • 3 mesece brezplačno v paketu Ultra Xplore TV maxi
        • Brezplačno za celoten čas uporabe v paketu Xplore TV maxi+
            
        17. Je prenos podatkov omejen?
        Ne. V pakete Ultra Net in Ultra Xplore TV je vključen neomejen prenos podatkov, veljajo pa načelo normalne in običajne uporabe.

        18. Ali oprema, ki sem jo prejel, preide v mojo last?
        Ne, oprema ostaja v lasti A1, vam pa je dodeljena v uporabo za obdobje uporabe storitev. V primeru prekinitve paketa Ultra Net ali Ultra Xplore TV opremo vrnete podjetju A1.

        19. Za priklop storitev sem prejel tudi zunanjo anteno. Je antena vodoodporna?
        Ob pravilni namestitvi zunanje antene, je le ta vodoodporna in je v primeru slabega vremena ne potrebujete prestavljati z mesta, kjer jo imate nameščeno.

        20. Ali lahko opremo prenašam na druge lokacije?
        Ne. Opremo lahko uporabljate samo na lokaciji, ki je v pogodbi zavedena kot lokacija uporabe storitev. Delovanje opreme je zagotovljeno samo tej lokaciji. V primeru kršitve vam storitve lahko izklopimo.

        21. Sem uporabnik mobilnih storitev A1. Ali ob sklenitvi paketa Ultra Net ali Ultra Xplore TV prejmem kakšno ugodnost?
        Da. Za vsak paket Ultra Net ali Ultra Xplore TV, ki ga imate na istem računu kot mobilni paket, prejmete 1 € popusta na vsak mobilni paket, ki je kompatibilen z MultiMIO popusti (do skupno maksimalno 12 €). Več o MultiMIO popustih si lahko preberete tukaj.

        22. Lahko na paketu Ultra Net ali Ultra Xplore TV uporabljam fiksno telefonijo?
        Ne. Fiksna telefonija na paketih Ultra Net in Ultra Xplore TV žal ni mogoča. Če jo nujno potrebujete, vam svetujemo naročilo fiksnih paketov.

        23. Ali lahko na paketih Ultra Xplore TV uporabljam Teletext?
        Prek TV vmesnika žal uporaba Teletexta ni možna, lahko pa do njega dostopate na https://teletext.rtvslo.si/
      • Pogosta vprašanja o paketih Net in Xplore TV

        1. Kako delujejo paketi Ultra Net in Ultra Xplore TV?
        Ultra tehnologija deluje prek mobilnega omrežja 5G in v vaš doma prinaša ultra visoke internetne hitrosti.

        2. Kakšni paketi so na voljo?
        Izbirate lahko med paketi, ki vključujejo:
        • internet 
        • internet in vsebino po izbiri
        • internet in televizijo
        • internet, televizijo in vsebino na po izbiri

        3. Kaj je vsebina po izbiri?
        Vsebina po izbiri je storitev videa na zahtevo ali dodatni programski TV sklop, ki je že vključen v ceno paketa Ultra Net maxi+ in Ultra Xplore TV maxi+. Uporabniki omenjenih paketov si lahko ob sklenitvi izberejo želeno storitev iz nabora, ki je opisan v nadaljevanju.

        V primeru izbire dveh ali več storitev hkratni, kot vključena v paket velja storitev z najnižjo redno ceno. Ostale storitve se zaračunajo v skladu s takrat veljavnim cenikom.

        4. Med katerimi vsebinami lahko izbiram?
        V okviru paketa Ultra net maxi+ lahko uporabnik izbira med video vsebinami na zahtevo:
        • Netflix Basic
        • HBO premium S
        • VOYO
        • NBA League Pass

        V okviru paketa Ultra Xplore TV maxi+ lahko uporabnik izbira med video vsebinami na zahtevo in dodatnimi programskimi TV sklopi:
        • Netflix Basic
        • NBA League Pass
        • HBO Premium
        • Balkan
        • Pink
        • Arena Sport Premium
        • Pickbox Now
        • Minimax
        • FilmBox
        • Happy Dog
        • Red Point Premium
        • RUS 5+

        Uporabnik lahko izbere tudi storitev Netflix Standard ali Netflix Premium, ampak v tem primeru doplača razliko v redni mesečni ceni od storitve Netflix Basic.

        5. Kako pogosto lahko zamenjam vsebino po izbiri?
        Vsebino po izbiri lahko zamenjate 30 dni po vklopu prve vsebine oz. vsakih naslednjih 30 dni po zamenjavi.

        6. Kako dolgo lahko uporabljam izbrano vsebino v okviru svojega paketa?
        Vsebino po izbiri lahko brez doplačila uporabljate celoten čas uporabe paketa Ultra net maxi+ ali Ultra Xplore TV maxi+

        7. Ali lahko dodatne vsebine vklopim tudi na ostalih paketih, ki ne vključujejo vsebine po izbiri?
        Da, tudi v okviru ostalih paketov (Ultra Net maxi, Ultra Xplore TV mini in Ultra Xplore TV Maxi) lahko vklopite dodatne vsebine, ki se v tem primeru zaračunajo skladno s takrat veljavnim cenikom.

        8. Koliko digitalnih TV sprejemnikov lahko naročim?
        V okviru paketov Ultra Xplore TV lahko naročite do skupno 4 digitalne sprejemnike. Prvi je v paket vključen brezplačno, vsak nadaljnji pa se obračuna po veljavnem ceniku.
        Izbirate lahko med klasičnim TV vmesnikom in aplikacijo za pametni TV. Možne so različne kombinacije. Pogoj za naročilo dodatnih TV vmesnikov so proste kapacitete.

        9. Kdaj lahko pričnem z uporabo storitev?
        Če naročilo opravite na enem od prodajnih mest A1 s spodnjega seznama, lahko opremo prejmete takoj! Opremo preprosto prevzamete na izbranem prodajnem mestu in jo s pomočjo enostavnih navodil priklopite sami ter še isti dan pričnete z uporabo.
        Na voljo je tudi možnost, da vam opremo pošljemo po pošti ali pa vam storitve priklopi A1 terenski tehnik. Izbira je vaša.
        Seznam A1 prodajnih mest, kjer lahko prejmem opremo takoj:
        • Center A1 Izola
        • Center A1 Koper
        • Center A1 Koper Supernova
        • Center A1 Kranj
        • Center A1 Ljubljana BTC
        • Center A1 Ljubljana Center
        • Center A1 Ljubljana Interspar Vič
        • Center A1 Ljubljana Aleja Šiška
        • Center A1 Lucija
        • Center A1 Maribor Europark
        • Center A1 Murska Sobota BTC
        • Center A1 Trbovlje
        • A1 Domžale Twin trade
        • A1 Domžale M&T
        • oA1 Radovljica
        • A1 Ljubljana Črnuče
        • A1 Jesenice
        • A1 Velenje
        • A1 Lenart
        • A1 Nova Gorica center
        • A1 Ptuj
        • A1 Kočevje
        • A1 Novo mesto
        • A1 Ljutomer
        • A1 Murska Sobota
        • A1 Škofja Loka
        • A1 Grosuplje
        • A1 Ljubljana Bežigrad
        • A1 Žalec
        • A1 Brežice
        • A1 Kamnik
        • A1 Postojna
        • A1 Šentjernej
        • A1 Mozirje
        • A1 Vrhnika
        • A1 Celje Planet Tuš
        • A1 Maribor Tabor
        • A1 Maribor Center
        • A1 Slovenske Konjice
        • A1 Gornja Radgona

        10. Kako si namestim opremo?
        Navodila za namestitev ste prejeli poleg Ultra opreme. So pa na voljo tudi na spletni strani https://www.a1.si/ultra-vodic. Navodila so na voljo v video in pisni obliki.

        11. Kam v stanovanju namestim opremo, da bom dosegal najvišje možne hitrosti?
        V formo na spletni strani https://www.a1.si/ultra-vodic vpišite naslov uporabe storitev in prikaže se vam predlog za priporočeno postavitev Ultra opreme.

        12. Opreme sam ne znam namestiti. Kam se lahko obrnem za pomoč?
        V primeru težav z namestitvijo nas kontaktirajte preko telefona na številko 040 40 40 40 ali nam pišite prek klepeta na A1.si.

        13. Storitve po namestitvi opreme ne delujejo kot sem pričakoval. Kam se lahko obrnem za pomoč?
        Ob napačni namestitvi opreme lahko prihaja do slabšega delovanja storitev. V tem primeru nas kontaktirajte preko telefona na številko 040 40 40 40 ali nam pišite prek klepeta na A1.si.

        14. Opreme ne želim namestiti sam. Moram za namestitev s strani terenskih tehnikov plačati?
        Ne. Namestitev opreme lahko na vašo željo opravi terenski tehnik. V tem primeru vso potrebno opremo na dogovorjen termin s seboj prinese tehnik. Namestitev opreme je brezplačna.

        15. Rad bi naročil paket Ultra Net ali Ultra Xplore TV, ampak se želim o delovanju storitev najprej prepričati sam? Je to možno brez prekinitve obstoječih storitev?
        Za uporabo paketov Ultra Net in Ultra Xplore TV ni potrebna prekinitev obstoječega naročniškega razmerja, kar pomeni, da z uporabo lahko pričnete kadarkoli, obstoječe storitve pa prekinete kasneje, ko se sami prepričate o Ultra izkušnji, ki jo paketi prinašajo.

        16. Kako dolgo bo časovni zamik brezplačen?
        Storitev časovni zamik je vključena:
        • 1 mesec brezplačno v paketu Ultra Xplore TV mini
        • 3 mesece brezplačno v paketu Ultra Xplore TV maxi
        • Brezplačno za celoten čas uporabe v paketu Xplore TV maxi+

        17. Je prenos podatkov omejen?
        Ne. V pakete Ultra Net in Ultra Xplore TV je vključen neomejen prenos podatkov, veljajo pa načelo normalne in običajne uporabe.

        18. Ali oprema, ki sem jo prejel, preide v mojo last?
        Ne, oprema ostaja v lasti A1, vam pa je dodeljena v uporabo za obdobje uporabe storitev. V primeru prekinitve paketa Ultra Net ali Ultra Xplore TV opremo vrnete podjetju A1.

        19. Za priklop storitev sem prejel tudi zunanjo anteno. Je antena vodoodporna?
        Ob pravilni namestitvi zunanje antene, je le ta vodoodporna in je v primeru slabega vremena ne potrebujete prestavljati z mesta, kjer jo imate nameščeno.

        20. Ali lahko opremo prenašam na druge lokacije?
        Ne. Opremo lahko uporabljate samo na lokaciji, ki je v pogodbi zavedena kot lokacija uporabe storitev. Delovanje opreme je zagotovljeno samo tej lokaciji. V primeru kršitve vam storitve lahko izklopimo.

        21. Sem uporabnik mobilnih storitev A1. Ali ob sklenitvi paketa Ultra Net ali Ultra Xplore TV prejmem kakšno ugodnost?
        Da. Za vsak paket Ultra Net ali Ultra Xplore TV, ki ga imate na istem računu kot mobilni paket, prejmete 1 € popusta na vsak mobilni paket, ki je kompatibilen z MultiMIO popusti (do skupno maksimalno 12 €). Več o MultiMIO popustih si lahko preberete tukaj.

        22. Lahko na paketu Ultra Net ali Ultra Xplore TV uporabljam fiksno telefonijo?
        Ne. Fiksna telefonija na paketih Ultra Net in Ultra Xplore TV žal ni mogoča. Če jo nujno potrebujete, vam svetujemo naročilo fiksnih paketov.

        23. Ali lahko na paketih Ultra Xplore TV uporabljam Teletext?
        Prek TV vmesnika žal uporaba Teletexta ni možna, lahko pa do njega dostopate na https://teletext.rtvslo.si/.
      • Posebna ponudba "Net in Xplore TV paketi 2024"

        Posebno ponudbo »Net in Xplore TV paketi 2024« lahko izkoristijo vsi novi naročniki, ki v času trajanja ponudbe sklenejo novo naročniško razmerje na kateremkoli paketu Net ali Xplore TV za fiksne storitve. Do ponudbe so upravičeni naročniki, ki vsaj 60 dni pred sklenitvijo novega naročniškega razmerja niso bili naročniki katerega koli paketa Net ali Xplore TV ali sklepajo dodatno naročniško razmerje za paket. Posebna ponudba velja za fizične in pravne osebe od 24. 4. 2024 do vključno 30. 6. 2024. Promocija vključuje 42,90% na paket Net maxi, 42,54% na paket Net maxi+, 45,27% na paket Xplore TV mini,  57,44% na paket Xplore TV maxi in 66,20% na paket Xplore TV maxi+ za 12 mesecev, ob vezavi za 24 mesecev. Po izteku 12-mesečnega obdobja promocijske cene, se uporabniku prične zaračunavati redna cena izbranega naročniškega paketa Net ali Xplore TV, v skladu s takrat veljavnim cenikom. Popust ne more biti izplačan v gotovini ali se prenesti na tretjo osebo. Popusti se med seboj izključujejo. Internetna hitrost za navedeni naročniški paket velja na optični povezavi, na xDSL povezavi so hitrosti nižje. Programski sklop VOYO je brezplačno vključen v vse pakete Xplore TV. Vse navedene cene vključujejo DDV. Cena in drugi pogoji ponudbe so lahko predmet uskladitev ali sprememb v skladu z vsakokrat veljavnimi splošnimi in posebnimi pogoji, ki veljajo za vaš paket. Uskladitev ali sprememba se lahko nanaša na vsebinske spremembe ponudbe ali pa spremembe pogojev naročniškega razmerja (npr. splošnih pogojev, cenika). Za pakete veljajo Posebni pogoji fiksnih paketov Net in Xplore TV, ki so skupaj s Cenikom, Splošnimi in Posebnimi pogoji na voljo na 040 40 40 40, A1 Slovenija | A1 in na prodajnih mestih A1.
      • Posebna ponudba "Ultra Xplore TV in Ultra Net paketi 2024"

        Posebno ponudbo »Ultra Net in Ultra Xplore TV paketi 2024« lahko izkoristijo vsi novi naročniki, ki v času trajanja ponudbe sklenejo novo naročniško razmerje na kateremkoli aktualnem paketu Ultra Net ali Ultra Xplore TV. Do ponudbe so upravičeni naročniki, ki vsaj 60 dni pred sklenitvijo novega naročniškega razmerja niso bili naročniki katerega koli fiksnega ali Ultra paketa ali sklepajo dodatno naročniško razmerje za paket. Posebna ponudba velja za fizične in pravne osebe od 24. 4. 2024 do vključno 30. 6. 2024. Promocija vključuje 42,90% na paket Ultra Net maxi, 42,54% na paket Ultra Net maxi+, 45,27% na paket Ultra Xplore TV mini,  57,44% na paket Ultra Xplore TV maxi in 66,20% na paket Ultra Xplore TV maxi+ za 12 mesecev, ob vezavi za 24 mesecev. Po izteku 12-mesečnega obdobja promocijske cene, se uporabniku prične zaračunavati redna cena izbranega naročniškega paketa Net ali Xplore TV, v skladu s takrat veljavnim cenikom. Popust ne more biti izplačan v gotovini ali se prenesti na tretjo osebo. Popusti se med seboj izključujejo. Vse navedene cene vključujejo DDV. Cena in drugi pogoji ponudbe so lahko predmet uskladitev ali sprememb v skladu z vsakokrat veljavnimi splošnimi in posebnimi pogoji, ki veljajo za vaš paket. Uskladitev ali sprememba se lahko nanaša na vsebinske spremembe ponudbe ali pa spremembe pogojev naročniškega razmerja (npr. splošnih pogojev, cenika). Za pakete veljajo Posebni pogoji paketov Ultra Net in Ultra Xplore TV, ki so skupaj s Cenikom, Splošnimi in Posebnimi pogoji na voljo na 040 40 40 40, A1.si in na prodajnih mestih A1.
      • Več o promociji Pripelji prijatelja

         
        Promocija »Pripelji prijatelja 2024« velja od 03.04.2024 do 30.04.2024 in vsebuje 50 % popusta za 24 mesecev na mesečno naročnino mobilnega paketa za novega in obstoječega naročnika, pogoj za pridobitev popusta za novega naročnika je 24-mesečna vezava. Po izteku 24 mesecev, v katerih velja popust na redne cene paketov, se prične zaračunavati redna cena izbranega paketa. Nov in obstoječi naročnik sta do ugodnosti upravičena, če novi naročnik po priporočilu obstoječega naročnika in skladno s pogoji te promocije sklene novo naročniško razmerje na enem izmed naslednjih mobilnih paketov A1: miniMIO, midiMIO, maksiMIO, Podjetni miniMIO, Podjetni midiMIO, Podjetni maksiMIO, A1 Vajb ali A1 miniVajb. Obstoječi uporabnik prejme popust na mesečno naročnino svojega mobilnega paketa A1 (ne velja za pakete All Inclusive, A1 Go! kidz, SIMPL na račun, Podjetni zakup, Poslovni Smart, Poslovni Premium in ostale posebne pakete za poslovne uporabnike), ko njegovo kodo unovči nov naročnik.
        Pogoj za obračun popusta je unovčenje kode, ki jo obstoječi naročnik prejme preko SMS sporočila in jo posreduje novemu naročniku. Popust se preneha obračunavati obstoječemu in novemu naročniku v trenutku, ko obstoječi naročnik, ki je novemu naročniku dal kodo za popust in je novi naročnik to kodo unovčil, na podlagi katere se popust obračunava, prekine svoje naročniško razmerje ali v trenutku ko novi naročnik, ki je prejel in unovčil kodo, prekine naročniško razmerje, sklenitev katerega predstavlja pogoj za obračun predmetnega popusta. Prenos obstoječe naročniške pogodbe na drugega naročnika ne pomeni sklenitve nove naročniške pogodbe. Popust je unovčljiv le ob predložitvi kode, ki je bila obstoječemu naročniku s strani A1 posredovana preko SMS sporočila. Koda je unovčljiva samo enkrat in se lahko uporabi za sklenitev le enega novega naročniškega razmerja. Ugodnost ni združljiva z drugimi promocijskimi ponudbami in akcijami A1 (izjema so popusti multiMIO, Connect in 1 € senior popust). Ugodnost ni zamenljiva za gotovino ali druge oblike ugodnosti. Če ima obstoječi naročnik na obstoječem paketu že vključen popust na mesečno naročnino iz druge promocije, se mu ta izbriše ob aktivaciji novega popusta. Kot novi naročnik se šteje vsak uporabnik, ki ni bil naročnik A1 mobilnega paketa vsaj zadnjih 75 dni pred uveljavljanjem ugodnosti iz te promocije.

        Vse cene vključujejo DDV. Cena in drugi pogoji ponudbe so lahko predmet uskladitev ali sprememb v skladu z vsakokrat veljavnimi splošnimi in posebnimi pogoji, ki veljajo za vaš paket. Uskladitev ali sprememba se lahko nanaša na vsebinske spremembe ponudbe ali pa spremembe pogojev naročniškega razmerja (npr. splošnih pogojev, cenika). Za pakete MIO veljajo Splošni pogoji za izvajanje elektronskih komunikacijskih storitev za potrošnike oziroma Splošni pogoji za izvajanje elektronskih komunikacijskih storitev za pravne osebe in podjetnikePosebni pogoji za izvajanje mobilnih storitev ter opis paketov MIO, ki so skupaj s cenami ostalih storitev in pogoji ponovne vezave za obstoječe naročnike na voljo na 040 40 40 40, A1.si in na prodajnih mestih A1.