Prenesite Moj A1 aplikacijo!

Moj A1 je brezplačna aplikacija, s katero enostavno urejate naročniško razmerje. Če ste jo že prenesli, naj vas spomnimo, kaj vse lahko postorite znotraj aplikacije:
 
  • pregled in plačilo računov ter sklenitev trajnika
  • urejanje podatkov in nastavitev (spremenite lahko elektronski naslov za prejemanje računov, tip računa, programsko shemo, vklapljate/izklapljate opcije),
  • urejanje in enostavna prijava tehničnih težav s pomočjo tehničnega asistenta,
  • nakup v Nakupovalnici,
  • vklop zabavnih vsebin.

Kako se registrirate?

  1. 1. Korak
    Izberite gumb REGISTRACIJA.
  2. 2. Korak
    Izberite Registrirati se želim kot uporabnik fiksnih storitev.
  3. 3. Korak
    Izberite na kakšen način želite opraviti registracijo. Lahko se registrirate na 2 načina, s podatki, ki ste jih prejeli v Pismu dobrodošlice (v škatli zraven opreme) ali z enkratnim geslom, ki ga boste prejeli na elektronski naslov, ki je naveden v vaši pogodbi.

Katere nastavitve lahko urejate znotraj Moj A1?

Programsko shemo

V zavihku Storitve in naprave – TV programska shema, lahko prilagodite svojo obstoječo programsko shemo. Vsaka programska shema je ovrednotena s točkami. 1T=1EUR. Zgoraj desno lahko vidite, koliko točk vsebuje vaš paket in koliko dodatnih točk imate vključenih. Programske sklope lahko odstranite ali dodate na mesečni bazi.

Opcije

V meniju Opcije lahko vključite ali izključite časovni zamik (najdete ga v zavihku Druge opcije). V zavihku A1 Xplore TV Go lahko prenesete aplikacijo na vašo napravo, spremenite geslo in PIN ter preverite število aktivnih naprav, kjer je nameščena A1 Xplore TV Go. Več o storitvi A1 Xplore TV Go najdete na tej povezavi.

Naslov ali e-naslov za prejemanje računov

To lahko spremenite v zavihku Nastavitve – Nastavitev profila. Pozor! Spremenite lahko le naslov za prejemanje računov, če prejemate tiskani račun. Sprememba naslova naročnika bi lahko privedla do selitve priključka.