

Elektronski podpis dokumentov
Postopek za elektronski podpis dokumentov brez A1 certifikata:
-
Na e-naslov boste prejeli sporočilo z navodili in aktivno povezavo za elektronski podpis dokumentov. Kliknite na povezavo.
-
Registrirajte se v A1.
-
Vnesite zahtevane podatke in kodo, ki jo prejmete prek SMS-ja. Tako ustvarite uporabniški račun.
-
Uspešno ste opravili registracijo v A1.
-
Na e-naslov boste prejeli obvestilo za potrditev e-naslova. Kliknite in potrdite.
-
Na e-naslov boste prejeli sporočilo z navodili in aktivno povezavo za elektronski podpis dokumentov. Kliknite na povezavo.
-
* Če v 24 urah ne kliknete na povezavo, bo sistem avtomatsko preusmeril dokumente kurirski službi.
-
Ponovno se prijavite v A1 s prijavnimi podatki iz registracije. Vnesite Potrditveno kodo, ki ste jo prejeli prek SMS-ja.
-
Preglejte in podpišite dokumente.
-
Zaključite postopek elektronskega podpisovanja dokumentov.
-
Na e-naslov boste prejeli elektronsko podpisane dokumente, Cenik in Splošne pogoje poslovanja.
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11