Moj A1 je izbralo že več kot 150.000 uporabnikov, pridružite se jim!
Priporočamo ga vsem, ki želite prihraniti čas in si izboljšati uporabniško izkušnjo.
Z Moj A1 imate vedno pregled nad vašim naročniškim razmerjem, hkrati pa ga lahko urejate na daljavo, brez obiska prodajnega mesta ali klicev v Kontaktni center.
Z Moj A1 enostavno:
-
Vklapljate in izklapljate dodatne storitve,
-
pregledujete ter plačujete račune,
-
si pomagate s tehničnim asistentom v primeru težav,
… in še mnogo več.

Kako začnem z uporabo Moj A1?
Pred prvo uporabo je potrebna registracija.
- Vaše podatke za registracijo najdete v Pismu dobrodošlice, ki smo vam ga poslali po priklopu paketa.
- Registracija je povsem enostavna in vzame le nekaj minut.
- V nadaljevanju si poglejte prikaz registracije v 3 korakih.
Registracija v aplikacijo Moj A1:
-
1. Izberite gumb REGISTRACIJA. -
Izberite »Registrirati se želim kot uporabnik fiksnih storitev.« -
Izberite, na kakšen način želite opraviti registracijo, in sledite navodilom.
Katere nastavitve lahko urejate znotraj Moj A1?
Boljši pregled in plačevanje računov
- 12-mesečni arhiv računov,
- plačilo z Visa, Mastercard ali NLB klik,
- plačilo brez provizije.

Uredite nastavitve računov
- Izberite eRačun, tiskani račun ali prejemanje računov le v Moj A1,
- nastavite SMS opomnik o poslanem računu in o roku plačila računa,
- aktivirajte trajni nalog za samodejno plačevanje z vašega TRR,
- nastavite obračunsko obdobje 6., 13., 20. ali 27. v mesecu.

Preverite ali zamenjajte paket
- Oglejte si, kaj vključuje vaš trenutni paket ali
- ga enostavno zamenjajte z drugim.

Izberite programe po vaših željah
- Preverite, kateri programi so že vključeni v vaši programski shemi,
- izbirajte med številnimi dodatnimi programi, ki so vam na voljo.

Odpravite motnje interneta in televizije
- Uredite osnovne nastavitve vaših storitev, npr. spremenite ime in geslo vašega WiFi omrežja,
- odkrijte in odpravite motnje pri internetu in televiziji,
- več kot 400 različnih scenarijev s slikami in navodili po korakih.

Najhitrejši odgovori na vsa vaša vprašanja
- Bogata zbirka informacij o vseh storitvah in ponudbi A1,
- enostaven pregled, saj so vprašanja in odgovori ločeni po glavnih segmentih, na tem mestu boste gotovo našli odgovore na 90 % vaših vprašanj.

Enostavno stopite v stik z nami
- Brez klicev v Kontaktni center,
- brez čakanja na prostega operaterja,
- takoj bodite obveščeni o odgovoru.

Potrebujete dodatno pomoč?
Pogovorite se z A1 prodajnim svetovalcem po telefonu:
Pokličite 040 40 40 45Govorite z A1 prodajnim svetovalcem, ki je na prodajnem mestu. V živo, preko video klica, od ponedeljka do petka med 9h in 19h - A1 LiveShop.
Vstopite v A1 LiveShop